Značka Max Mara přichází s novou linií Max Mara City, která není jen oblečením na jedno použití a jednu sezónu!

Značka Max Mara přichází s novou linií Max Mara City, která není jen oblečením na jedno použití a jednu sezónu!

Značka Max Mara přichází v této sezóně s novým konceptem celoroční módy

Urbanistická a outdoorová móda, takový je duch značky Max Mara City, nové kolekce vytvořené s cílem revitalizovat sérii modelů, „co každý musí mít“, od módní skupiny Reggio Emilia. Tentokrát v přepracovaných verzích s využitím revolučních technických řešení, jejichž použití umožnily rozsáhlé studie materiálů a technik šití.

Tento nový kult metropolitních prvků dokáže perfektně kombinovat budoucnost stradicí a tyto kombinace ještě umocnit sofistikovanou elegancí, která je charakteristickým rysem značky Max Mara. Rozsáhlá analýza dnešního způsobu života vydala cenné závěry, které hovoří o nutnosti zohlednit potřebu cestování a fenomén náhlých změn teplot, se kterými dnes musíme počítat i ve městě. Značka Max Mara City proto přichází s novou řadou kabátů, bund, trenčkotů a kaftanů, které jsou daleko funkčnější a variabilnější než kdykoli v minulosti, díky použití vysoce funkčních materiálů a inovativních detailů, a nabízí možnost jednotlivé kusy navzájem volně kombinovat. Nultým prvkem kolekce je dlouhý plášť, který je předurčen k tomu, aby se stal stálicí řady. Další modely budou přizpůsobovány vždy dané sezóně a bude je spojovat inspirace modely, které jsou úzce spjaty s historií a dědictvím značky Max Mara, např. klasický look sportovního oblečení u bundy s kimono rukávy, nebo výrazný trenčkot ve velmi ženském designu, který byl vyroben speciálně pro premiérovou kolekci.

Není náhodou, že i vrámci barevné škály řady Max Mara City se jako dominantní prvek uplatňuje jedna z ikon tohoto módního domu, karamelová, kterou návrháři zvolili jako základní odstín kolekce a postupně k němu přidávali prominentnější barvy charakteristické pro jednotlivé sezóny. Pro sezónu jaro/léto 2013 je to žlutá. I další typický rys značky Max Mara City, nový přístup k vytváření skladových zásob, který půjde napříč sezónami, jde v duchu globalizace marketingu, reakce na klimatické změny a preference nedělit oblečení striktně podle ročních období, kterou indikovali moderní zákazníci. Jde o přímý důsledek studie, která zaručuje, že jednotlivé modely jsou dokonale kompatibilní a lze je navzájem kombinovat. Proto se kolekce jaro/léto a podzim/zima objeví v obchodech prakticky současně, díky speciálnímu, pečlivě prostudovanému novému způsobu vytváření skladových zásob. Zákazníci tak budou mít možnost kombinovat modely z různých kolekcí již v obchodech, ale i následně doma vrámci svého šatníku. Značka tím reaguje na stále se zvyšující nároky sofistikovaného, náročného zákazníka z metropole a inovativním způsobem uchopila dědictví jednoho z nejdéle působících italských módních domů.

 

Zdroj obrázků: poskytl Max Praga

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram