
Turecká letecká společnost Turkish Airlines si opravdu potrpí na luxusu. Důkazem je jejich nová spolupráce s předními módními značkami, které se teď nově budou starat o pohodlí jejich cestujících. Od letošního července totiž dostane každý cestující v mezikontinentálním letu společnosti, který má zakoupenou letenku v business třídě, speciální cestovní balíček přední evropské módní značky Versace. Tento balíček obsahuje vše, co může cestující během letu potřebovat a nebylo možné to vzít do letadla kvůli důkladným letištním kontrolám. Balíčky jsou různých barev s logem Versace a dělí se na dámské a pánské, které jsou nepatrně odlišné. V dámském balíčku naleznete ponožky, špunty do uší, masku na spaní, informační nálepky, balzám na rty, krém na ruce, masku na pleť a dámský balíček navíc obsahuje i gumičku do vlasů s logem aerolinek. A zkrátka nepřijdou ani ti, kteří cestují ekonomickou třídou. Pro ty společnost připravila podobně stavěný balíček od italské značky Mandarina Duck. Cestující navíc dostanou i zubní kartáček s pastou Colgate.
Na osmdesátépáté výročí založení aerolinek nechalo vedení společnosti navrhnout i pro posádky nové uniformy u slavného milánského návrháře Etorre Bilotta. Ten se ve svých návrzích nechal inspirovat tureckou historií a tradicemi. Nechybí zde kaligrafické prvky, které jsou pro Turecko typické. A aby toho nebylo málo najala společnost jednoho z nejznámějších britských fotografů na světě Milese Aldridge, aby pro společnost nafotil novou reklamní kampaň. Je toho opravdu hodně a milovníci létání se budou moci díky této společnosti těšit na luxus a maximálně pohodlné cestování. Takže vzhůru do oblak!
WWD; People