Ellen DeGeneres s lifestylovou značkou ED

Ellen DeGeneres s lifestylovou značkou ED

Moderátorka vlastní talk show, Ellen DeGeneres, buduje lifestylovou značku. A je pár věcí, které by vám o ní neměly uniknout.

Vyvinout značku vyjadřující životní styl není úplně snadné. Ellen DeGeneres na tom již pár měsíců pracuje. Značka s názvem ED se zaměřuje na výrobu obuvi, oblečení, doplňků i domácího zboží. Z módy jsou to pak především blejzry, volně padnoucí kalhoty, zvířecí vzory a košile s pánskými límečky. Z obuvi tak vychází jediná rovnice – Oxfordky a tenisky.

ED tedy od začátku tvoří spíše dámské a dětské oblečení, plány jsou však směřovat značku i do pánského oddělení, vytvářet brýle, domácí vůně a další. Ellen se prostě nebojí udávat tempo.

Její kolegové ji popisují jako „raketu“ letící vzhůru. „Nemyslím si, že budeme muset strávit tři roky nebo pět let tím, že budeme pomalu a metodicky růst,“  říká partnerka společnosti, Marisa Gardini. „Chceme být značka životního stylu a musíme jít nahoru tak rychle, jak jen to jde.“

Není tedy problém v zadávání nových kategorií, jelikož životní styl může zahrnovat prakticky cokoliv. Proto se dobře prodává domácí zboží a zároveň i vyšívané svetry. Mezi prvními také kalhoty na míru, u kterých by ani výrobci nepřepokládali, že si je online objedná takové množství lidí. Jejich propagace a konzistentnost vypovídá o tom, že si zákazníci umí přesně představit, jak budou kalhoty v reálu vypadat a tak nemají ani velké množství reklamací či výměn velikostí. Kvalitní italské tkaniny a přesné velikosti jsou v tomto případě výhrou.

Stále však zůstává talk show Ellen DeGeneres a její značka ED dvěma odlišnými projekty, a to i přesto, že Ellen nosí své oblečení na jevišti. Tvůrcům je víc než jasné, že ne všechny diváky zajímá, proč používá právě zvířecí motivy nebo proč napsala knihu o interiérech „Home“.

pinterest.com

 

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram