Herec Jeremy Allen White novým ambasadorem módního domu Louis Vuitton

Herec Jeremy Allen White novým ambasadorem módního domu Louis Vuitton

Louis Vuitton s potěšením oznamuje, že se nejnovějším ambasadorem módního domu stal americký herec Jeremy Allen White. Tato výjimečná spolupráce propojuje hercův výrazný talent s dlouholetým odkazem řemeslného mistrovství a vizionářské estetiky ikonické značky.

„Jeremy má tichou sebedůvěru a autenticitu, kterou nelze předstírat. Je přirozený. U značky Louis Vuitton je to o skutečných lidech, kteří posouvají kulturu vpřed a Jeremy je právě touto osobou. Jsme hrdí, že ho můžeme přivítat do rodiny," řekl Pharrell Williams, kreativní ředitel pánské módy Louis Vuitton.

Důkazem této vzkvétající spolupráce je Jeremyho nezapomenutelné vystoupení na květnovém Met Gala v rámci tématu „Superfine: Tailoring Black Style“ a jeho účast na únorovém předávání cen SAG. V obou případech byl oblečený právě do modelů značky Louis Vuitton. Svým rafinovaným osobním kouzlem a magnetickým vystupováním na obrazovce ztělesňuje podstatu moderního umění: přirozeně spojuje styl a eleganci v dokonalé harmonii se světem Louis Vuitton.

Jeremy Allen White se narodil a vyrůstal v New Yorku. V průběhu dvou dekád si díky svým výrazným hereckým výkonům vybudoval silnou pozici v Hollywoodu.  Seriál „The Bear“ mu přinesl celosvětové uznání i tři Zlaté glóby v řadě a titul nejlepšího herce v televizním seriálu. Jeho umělecký rozsah však sahá daleko za hranice dramatického žánru: od syrové intenzity seriálu „Shameless“ až po tichou hloubku krátkometrážního filmu „Cornflower“. Jeho mnohovrstevná kariéra odráží i postupně se rozvíjející vztah se značkou Louis Vuitton. Obě ikony spojuje společné úsilí o inovaci a umělecký výraz. Nedávnou rolí ve filmu „The Iron Claw“ a připravovaném portrétu Bruce Springsteena ve snímku „Deliver Me from Nowhere“ Jeremy Allen White nadále rozšiřuje své kreativní obzory s hlubokou vnitřní intenzitou a jasnou vizí.

Louis Vuitton uvedení Jeremyho coby nové tváře značky podpořil novou kampaní, v níž herec září v hedvábných soupravách v tlumených modrých tónech, doplněných lakovanými loafry a monogramovými doplňky navrženými pod dohledem Pharrella Williamse. Estetika spojující pohodlí a luxus rezonuje v nadčasových kouscích. 

Tímto krokem značka potvrzuje, že chce spolupracovat s osobnostmi, které neslouží jen jako tváře, ale skutečně propojují módu s širším kulturním vyjádřením.

foto: se svolením Louis Vuitton
Mohlo by vás zajímat