
Kultovní ikona - tenisky adidas Superstar se vrací v nové kampani
Adidas Originals letos představuje novou celosvětovou kampaň „Superstar - The Original Icon“, která vzdává hold legendární siluetě, jež napříč časem ovlivnila sport, kulturu i módu.
Superstar jsou už více než půl století ikonickými teniskami, které ovládly každé pódium, na které vstoupily. Zrodily se v 70. letech pro basketbal a kultovní status získaly v 90. letech díky hudební spolupráci s RUN DMC. Rychle se tak staly symbolem streetwearu a siluetou, kterou každá generace objevuje znovu a znovu.
Superstar je “ The Original Icon“. Skutečná ikona totiž není ta, která následuje dav.
Je to ta, která mění hru. Zatímco dřívější kampaně adidas připomínaly bohatou historii značky i samotného modelu, nová kampaň „Superstar- The Original Icon“ patří budoucnosti.
Místo abychom znovu vyprávěli její příběh, inspirujeme tisíce nových.
V roce 2025 patří Superstar nové generaci ikon, která sama objevuje sílu této kultovní siluety. A právě proto je teď ten správný čas znovu redefinovat její poselství a propojit značku Originals se současnou mladou kulturou.
Celosvětová kampaň „Superstar - The Original Icon“ představuje mezinárodní umělce a legendy, mezi které patří rapperka a producentka Missy Elliott, skateboardista Mark Gonzales, NBA star Anthony Edwards, rapperka GloRilla, americký zpěvák Teezo Touchdown, hudební ikona JENNIE nebo modelka Gabbriette. Celá kampaň staví na myšlence, že i když se objeví tisíc následovníků, vždy musí existovat ten jeden – originál.
V Česku se stává prvním adidas Superstar ambasadorem a tváří kampaně “Superstar - the Original Icon” hudebník a rapper Calin.