Cesta k sebevědomí a stylu: Jak inovativní koncept INDIVINE pomáhá českým ženám najít svou módní identitu

Cesta k sebevědomí a stylu: Jak inovativní koncept INDIVINE pomáhá českým ženám najít svou módní identitu

Jistě vám někdy prolétlo hlavou: „Nemám co na sebe. Nebaví mě nakupovat. Běhám z jednoho obchodu do druhého a nic tam není…“ Právě s těmito problémy se dennodenně setkává tváří v tvář stylistka Lenka Zelenohorská u svých klientek a klientů a pomáhá jim je řešit.

„Více jak osmnáct let tohle slýchávám. Po dobu své praxe jsem byla nespokojená s nabídkou oblečení v obchodech, s podmínkami při nákupu, s nekvalifikovanou obsluhou, malými kabinkami, hlučnou hudbou a kvalitou oblečení,“ popisuje dřívější situaci v módním českém rybníčku Lenka Zelenohorská, která se na jaře roku 2018 rozhodla založit Ateliér stylu, jehož součástí byl butik s italskou módou. „Úspěch italského oblečení za dostupné ceny a služby, které si ženy oblíbily, mi dodaly odvahu a já se přestěhovala do nových větších prostor,“ vzpomíná na své podnikatelské začátky sympatická plavovláska, která v prosinci minulého roku spustila nový koncept INDIVINE, jehož součástí je Ateliér stylu, na nové adrese Havlíčkova 11 v Praze. 

zdroj: se svolením INDIVINE

Na čem je koncept INDIVINE založený? Co nás při návštěvě vašeho butiku čeká?

Na znalosti českých žen z mého pohledu stylistky. Věnuji se oblasti prodeje módy už od svých dvaadvaceti let. Mám přímou zkušenost z obchodů a vím, co mé klientky a ženy obecně v obchodech stresuje. Proč nemají rády nakupování. Co aktivní ženy při nákupu vyhledávají. Miluji italskou módu, která je v Praze minimálně zastoupena a může nabídnout jedinečné oblečení.  To vše jsem promítla do konceptu INDIVINE. 

Čeká vás prostředí, kde se vám bude příjemně nakupovat. Celý prostor je tvořen tak, aby zde byl přehledný výběr zboží, získaly jste inspiraci, cítily se pohodlně, v klidu a užily si péči. Velmi důležitou součástí jsou ženy, které zde potkáte. Jsou to milovnice módy, stylistky, pečlivě proškolené, aby vám poskytly profesionální radu. Pokud byste si přála individuální péči, budu se vám věnovat přímo já a vytvoříme jedinečný a citlivý styling. Naší chloubou jsou naše „kabinky“, příjemný budoár, kde se budete cítit hýčkána a v zrcadlech se budete sobě líbit. Italskou módu si u nás zamilujete, protože ji vybírám s citem pro styl a postavy českých žen.

INDIVINE je místo, kde si módu užijete. Kde si můžete dovolit zpomalit, uvolnit se a začít si hrát a kombinovat. A najít to, co ladí s vaší osobností.

Pro jakou cílovou skupinu je INDIVINE určen? Obléknou se u vás i muži?

Naše klientky jsou aktivní ženy, které chtějí být v oblékání stylové, jedinečné a cítit se opravdu sama sebou. Muži se u nás neobléknou. Ale pokud by chtěli poradit s oblékáním, v rámci konceptu jim mohou naše stylistky pomoci s asistovanými nákupy. 

Je pravidlem, že dražší oblečení = vždy „lepší“ oblečení?

Troufám si říci, že převážně ano. Pro mě je důležitý materiál a střih a celkové zpracování oblečení. V rámci různých velkých řetězců je oblečení levné, protože materiál i zpracování jsou špatné. Spousta lidí nechce do oblečení investovat, ale časem většina žen dospěje k názoru, že kvalita je lepší než kvantita. Chtěla jsem českým ženám nabídnout oblečení vyráběné v Itálii, pod značkou Made in Italy, která je z kvalitních italských látek, skvělých střihů a jedinečného designu. U nás najdete skvělé italské značky, ze kterých osobně pečlivě vybírám kolekce pro obchod. 

V čem podle vás české ženy v módě nejvíce chybují? 

České ženy bohužel nemají takový rozhled v módě, není to přirozená součást vzdělání žen. Z historických důvodů byla móda u nás okrajově řešena. Ženy v Itálii či Francii módu vnímají jako důležitou součást života, svého vyjádření a používají ji k získání sebevědomí a zároveň se dokážou i módou bavit. Móda je mojí vášní a skrze ni vnímám, že české ženy potřebují velmi podpořit. Zvednout ženám sebevědomí, ukázat jim, jak si vybrat oblečení pro svůj typ postavy a zjistit díky oblečení, kým doopravdy jsou, a pomoci jim najít jejich styl vyjádření. To vše díky konceptu Indivine ženám přinášíme – profesionální poradenství v módě. Učíme u nás přirozeně ženy, jak oblečení kombinovat, jak vnímat svou postavu, jak vytvořit jedinečný styling, a také jak se o oblečení starat. V neposlední řadě můžeme ženám poskytnout i návod na to, jak si tvořit svůj styl a svůj šatník.

Jak hodnotíte oblékání našich mužů? 

Naši muži to mají podobně jako české ženy, móda pro ně není až tak důležitá. Raději si koupí kolo nebo elektroniku, ale kvalitní obuv nebo sako… to je pro ně ještě trochu mimo. Jelikož jsem se díky mé práci potkávala i s klienty muži, tak vím, že za posledních přibližně patnáct let se muži, kteří jsou v životě úspěšní, o módu zajímají. Vědí, že je to součást jejich image. Správné a slušivé oblečení podporuje jejich vizi a postavení v životě. Ženy by se měly o své muže starat a pomoci jim s výběrem správného oblečení. Takže zas se vracíme k ženám…

Zabýváte se osobním stylingem. Co na klientech vnímáte zejména, pokud se jim snažíte najít jejich styl? 

Základem je poznat se. Proto vždy součástí nalezení osobního stylu je rozhovor, kde se otevřeme, a můžu tak s klientkou vnímat její opravdovou esenci, to, kým uvnitř opravdu je. Pak díky správnému výběru oblečení, které je vizuálním prostředkem vyjádření vnitřního já, mohu její fluidum zvýraznit. Je to tvořivý proces, jehož výsledkem je, aby se žena uviděla v novém světle, to, jaká opravdu je. Mým cílem je vyjádřit díky oblečení její autenticitu, jedinečnou krásu a podpořit sebevědomí. Miluji svou práci a tu radost, kdy se ženy v zrcadle na sebe dívají se zalíbením a někdy poprvé v životě vidí, jak krásné jsou. Mé profesní moto zní „poznej se, obleč se.“ 

Hledala jste vlastní styl, nebo jste měla odjakživa jasno? 

Já jsem měla odjakživa jasno. Byla jsem v tomto ohledu vždy citlivá a měla přirozený vkus a cit. Díky mým rodičům a uměleckému prostředí, ve kterém jsem vyrůstala. Samozřejmě jsem měla své pubertální období na střední umělecké škole v prvním ročníku. To si pamatuji, že jsem měla potřebu začít být jiná a moje maminka mi řekla větu: „Aha, ty si kupuješ to, co je v obchodě nejhnusnější.“ Dnes vím, že prostě období puberty je obdobím experimentů a nelezením sebe sama. 

Nechme naše děti se v módě vyjadřovat. Jen je potřeba je také učit přemýšlet koncepčně a udržitelně, a také, jak věci kombinovat a jaké jsou základy dobrého šatníku. Ze zkušenosti vím, že hledat stylistku začínají až ženy, které jsou ve věku 27 let a výše. Tak do 22 let se většinou styl ještě hledá a pak se teprve začíná více vyjasňovat to, kým opravdu jsem…

Mladé ženy mají výhodu, že jejich mládí snese levnější oblečení, i protože je oblečení baví jen chvíli. S věkem pak začínáme zjišťovat, že méně je více. Kvalitní střih i materiál prostě vypadá lépe. A ve věku kolem 40 let docházíme k tomu, že naše zralá krása musí být podpořena kvalitním výběrem oblečení, že nám pomáhá se cítit stále atraktivně a krásně. Začít u sebe je tím nejlepším začátkem pro veškeré změny… 

Můj koncept je zcela inovativní a přináší ženám opět radost z nakupování oblečení. Ženy, které se u mě oblékají, vypadají jinak než většina, protože oblečení vybírám s citem. Pak se do konceptu promítá, že jsem zkušená stylistka a všechny ženy oblékáme podle našich hodnot. Žena, která je oblečena v souladu s tím, jaká opravdu je, vyzařuje své vnitřní světlo, a to jí pomáhá v životě se cítit krásně, sebevědomě a tento přesah je i v péči, kterou tak sobě věnuje a mění tím celé staré paradigma. Přesah, který citlivý a správný výběr oblečení člověku nabízí, je velký a zatím nedoceněný. To je můj přínos mému světu. Zvu vás k sobě do světa INDIVINE.

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram