Swarovski přináší putovní výstavu „Masters of Light“. Zahájení si nenechaly ujít Kylie Jenner, Cher a další hvězdy

Swarovski přináší putovní výstavu „Masters of Light“. Zahájení si nenechaly ujít Kylie Jenner, Cher a další hvězdy

Putovní výstava značky Swarovski s názvem „Masters of Light“ měla ve středu svou americkou premiéru v prostoru Amoeba Music v Los Angeles. Nejnovější kapitola ikonické značky se zaměřuje na hluboké propojení značky Swarovski se zábavním průmyslem a na její roli při utváření některých z nejpamátnějších okamžiků v dějinách filmu a módy.

Výstava, která potrvá do 3. listopadu, oslavuje 130. výročí rakouského domu luxusu a jeho dědictví kreativity, řemeslného umu a kulturního vlivu. Exkluzivní zahajovací události v Hollywoodu se zúčastnili generální ředitel Swarovski Alexis Nasard, globální kreativní ředitelka Giovanna Engelbert a kurátor výstavy Alexander Fury.

„Jsme potěšeni, že můžeme přivézt výstavu Masters of Light do Los Angeles jako součást našich oslav výročí 130 let radosti,“ uvedl Alexis Nasard, generální ředitel Swarovski. „Jako globální epicentrum hudebního a filmového průmyslu je to ideální místo, kde uctít naše úzké spojení s Hollywoodem a naši roli v jeho nejikoničtějších momentech. Swarovski zůstává klíčovým protagonistou pop-kultury díky jiskře, kterou vnášíme do nejrůznějších projektů, a jsme hrdí, že můžeme oslavit naše dědictví právě tímto způsobem.“

Mezi hlavní exponáty patří originální róba, kterou měla na sobě Marilyn Monroe při slavném vystoupení „Happy Birthday“ pro amerického prezidenta Johna F. Kennedyho. Výstava dále představuje sekci Pop Icons, kde jsou vystaveny kostýmy zdobené křišťály, které nosily hvězdy jako Beyoncé, Madonna, Tina Turner či Lady Gaga.

foto: se svolením Swarovski 

Další část s názvem Silver Screen Style připomíná dlouholeté spolupráce Swarovski s hollywoodskými kostýmními výtvarníky a filmaři, zatímco sekce Mathemagical se ponořuje do řemeslného know-how značky v oblasti broušení křišťálů a tvorby šperků a zahrnuje i modely haute couture, které Engelbert navrhla pro Met Gala.

S moderním nádechem Engelbert rozšiřuje vyprávění značky tak, aby zahrnovalo i současnou pop-kulturu, například prostřednictvím ikonických křišťálových figurek, od princezen Disney až po superhrdiny Marvel, a představuje také limitovanou edici spolupráce s Erewhonem, v rámci níž jsou po dobu výstavy dostupné exkluzivní produkty.

„Od té doby, co jsem se v roce 2020 stala globální kreativní ředitelkou, bylo mým cílem zdůraznit spojení Swarovski s pop-kulturou, módou, scénou a filmem,“ vysvětluje Giovanna Engelbert. „Byl to sen pracovat na této americké premiéře v samém srdci Hollywoodu. Neexistuje lepší místo, kde představit příběhy a ikonické kousky, které ze značky Swarovski učinily stálici pop-kultury po dobu 130 let a počítáme, že i dál.“

Mohlo by vás zajímat