Modelka Bella Hadid se stala novou tváří kampaně Kith x Versace. Z kolaborace sportovní značky a luxusního módního domu vznikla moderní a dynamická kolekce, která své místo v nynějších šatnících určitě nalezne.
Coca-Cola patří k hrstce značek, za jejíž logo na triku budou lidé platit a nosit ho bez dojmu, že na sobě mají neforemnou reklamu.
Jestli-že chcete být trendy, bude dobré, když budete znát základní módní pravidla pro vytváření outfitů. Jestli-že nejste zrovna módní guru, nezoufejte! Na následujících řádcích vám prozradíme, jak to udělat, aby byly vaše doplňky plně kompatibilní se zbytkem elegantního i sportovního outfitu. Čtěte a inspirujte se s námi!
Lenka Helena Koenigsmark je marketingová ředitelka slavné společnosti, která stojí za slavnou Barbie. Jaké trendy společnost reflektuje s novými trendy a hrají si dnešní děti ještě vůbec? Dozvíte se v exkluzivním rozhovoru.
Zpěvačka Olga Lounová, návrhářka Zuzana Lešák Černá i herečka Aneta Kernová jsou součástí projektu, který poukazuje na jedinečné životní příběhy každé ženy.
Louis Vuitton rozehrává s novou kolekcí match point na kurtech nejznámějších turnajů od French Open až po Wimbledon. Kolekce je neodolatelným mixem zajímavých detailů a působivých dynamických barev.
Líčení v oblasti očí je letitou disciplínou mnoha kosmetických poradců a influencerů. Trendem v používání tekutých očních linek je líčení tzv. kočičích očí, liščích očí a štěněčích očí. Poradíme, jaký typ je vhodný právě pro vaše oči.