Německo - rodná země jednoho z nejúžasnějších návrhářů naší historie Karla Lagerfelda, domovská země značky Hugo Boss a kolébka Adidas či Puma. Znáte ale i další skvosty německého návrhářství?
Mnohé z vás asi nepřekvapí, že francouzská módní značka Louis Vuitton je stále nejoblíbenější ze všech značek. Jaká jsou čísla, další oblíbené značky nebo které celebrity určují trendy?
Cyklistika a móda. Český výrobce prémiových kol Festka se spojil s přední českou módní značkou CHATTY a představili tak limitovanou kolekci v podobě triček a mikin nejen pro vášnivé cyklisty. Vskutku nevšední, ale zajímavá kombinace.
Za vstupem na izraelský trh si značka Victoria’s Secret slibuje oživení prodejů. Partnerství se společností Delta Galil přinese na konci roku 2021 franšízové obchody.
Nakupování oblečení je pro mnoho lidí relaxací, pro jiné formou zábavy, pro další nezbytnou nutností. Tak či onak je to věc, která pořádně leze do peněz – zvláště pak v případě, kdy se chcete blýsknout známou značkou.
Cílit na mladou skupinu lidí je pro světové značky racionálně tím nejlepším, co si mohou zvolit. Začínají s personalizací svých produktů, pokračují používáním sociálních sítí a končí u obsazování mladých celebrit do svých kampaní.
Jsou značky jako Pepe Jeans, Calvin Klein, Dsquared2 nebo Armani, které moc dobře znáte. A v jejich stínu existují takové, jejichž oblečení a doplňky je stejně dobré, možná zajímavější a rozhodně méně okoukané!