Z nové pre-fall kolekce módní návrhářky Alberty Ferretti přímo sálal britský venkovský romantismus. Ten byl podpořen zejména typicky ženskými detaily, večerními a zároveň denními modely a také zemitými odstíny.
Jak vypadá, když se spojí pragmatismus s individualitou? Kreativní ředitel Walter Chiapponi měl velmi jasnou představu, kterou v nové pre-fall kolekci značky Tod's na rok 2021 ukázal.
Kreativní ředitelka Veronica Etro navrhla luxusní kolekci oděvů určenou pro pobyt doma. Jednotlivé kousky jsou nápadité, protože se dají snadno kombinovat a jsou okořeněné nádechem klasického Etro haute-bohémského stylu.
Kreativní ředitelka Maria Grazia Chiuri vyměnila svou typickou zemitou paletu odstínů za hravější. Barvy sytě růžové, červené, zelené, blankytně modré nebo stříbrné dominovaly nové pre-fall kolekci 2021, stejně jako zvířecí potisky.
Květinové motivy všude kam oko dohlédne. I tak by se dala charakterizovat nová kolekce americké módní značky Marchesa Notte, která svou sbírkou přenáší zákazníky do dalekého italského města Bergamo.
Clare Waight Keller musí s Pre-Fall kolekcemi uspokojit téměř každého zákazníka - od elegantní dámy až po sportovně založené pány. A zatím se jí to daří bravurně.
Nová kolekce kreativního ředitele Riccarda Tisciho pro módní dům Burberry přinesla mnoho inovativních kousků. Mimoto také nabízí zcela nový pohled na moderní odívání.