Milostný příběh mezi mořskou pannou a žralokem, který se nejdříve odvíjí v oceánu a pak přejde na pevninu. Tak popsal novou jarní a letní kolekci 2021 kreativní ředitel módního domu Burberry Riccardo Tisci.
Burberry jarní a letní kolekce 2020 doprovází velká marketingová kampaň ve spolupráci s největším módním magazínem Vogue. Průvodcem celé kolekce i této kampaně jsou zvířata a to, jak být animálně trendy.
Kreativní ředitel Riccardo Tisci se rozhodl propojit eleganci a pohodlnost. Logománie pokračuje. Stejně tak jako sportovní oděvy, které se staly regulérní součástí šatníků.
Od trendy streetwear oděvů až po elegantní a sofistikované modely. Riccardo Tisci vytvořil kolekci s názvem Evolution, která nejenže mapuje historii módního domu, ale představuje i novou éru oblékání.
Módní dům Burberry pod vedením kreativního ředitele Riccarda Tisci představil novou letní kolekci slunečních brýlí. Sbírce dominovaly extravagantní i minimalistické brýle rozmanitých tvarů a různě širokých obrouček.
Nová kolekce kreativního ředitele Riccarda Tisciho pro módní dům Burberry přinesla mnoho inovativních kousků. Mimoto také nabízí zcela nový pohled na moderní odívání.
Módní svět obletěla v posledních dnech další novinka. Chystá se jedna z nejzajímavějších spoluprací za poslední desetiletí - Riccardo Tisci a Vivienne Westwood pro Burberry.