dnes je 18.08.2019 a svátek má Helena

UDRŽITELNOST

Gucci i Chanel vytvořili novou pozici ve vysokém managementu - ředitel diversity, rovnosti a inkluze

Evropa se na začátku roku 2018 otřásla výbuchem pomyslné sopky, která svým sopečným popelem zastínila mysl většiny návrhářů módních společností, a ti se lusknutím prstů stali propagátory diversity, rovnosti, udržitelnosti a inkluze. Chce to ale zákazník i v roce 2019 - Gucci a Chanel tvrdí, že ano!

Celý článek

Zóna H&M na Colours of Ostrava - síla živlů bojuje za udržitelnou módu i na mezinárodním festivalu

Kdo by neznal legendární festival Colours of Ostrava. Tradiční mezinárodní multižánrový festival, který se koná už od roku 2002, je tady zase! A s ním i tradiční doprovodný program, ve kterém nebude chybět ani speciální zóna H&M.

Celý článek

Nadčasové a udržitelné obaly oblečení, kosmetiky a doplňků jsou trendem i nutností

Ekologické, nadčasové, odolné a šetrné k naší planetě jsou nové technologicky vyspělé obaly, které pronikají i do světa módy. Plastům ničících planetu, především oceány, pomalu odzvonilo. Co je nahradí?

Celý článek

Většina lidí v České republice zná pojem „slow fashion“ a zajímá se o udržitelnost módy

Výsledky, které vychází z dlouhodobého průzkumu Fashion (Re)search ukazují, že česká populace užívající internet napříč věkem vnímá důležitost původu oblečení i jeho dopad na naši planetu.

Celý článek

Vlákna z ananasů Pinatex začíná používat i Hugo Boss v nové kolekci veganské obuvi

Pinatex je jedinečná přírodní textilie, která by v budoucnosti mohla nahradit kožené textilie, které jsou velmi škodlivé pro životní prostředí. Tuto technologii začala používat i značka Hugo Boss.

Celý článek

Rok 2019 - virtuální realita, digitalizace a další výzvy pro módní společnosti

Rychle a nenávratně se nám přechýlil rok 2018 v rok 2019 a nás zajímá jaké změny čekají na módní obchodní značky a řetězce. Ekonomika totiž bude neúprosná i v roce 2019.

Celý článek

Skrývá se za udržitelnou módou vysoký profit? Módní společnosti zjišťují, že ano

Módní revoluce? Někteří tvrdí, že ano. Takto rozsáhlou transformaci v myšlení firem a zákazníků módní průmysl ještě nepamatuje.

Celý článek

5 prvků, které se objevují u všech eco-friendly značek

Módní značky se snaží držet krok s dobou a když zákazník slyší na slovo sustainable, eco, natural či ethical, je jen otázkou času, kdy se naučí trendy aplikovat jako svůj hlavní marketingový tah.

Celý článek

Starbucks, Ikea i Lidl jdou vstříc obnovitelným zdrojům a recyklaci

Představte si 600 miliard papírových a plastových kelímků, který každý rok oběhnou celý svět. 1 procento z nich představují kelímky Starbucks. A to se společnost rozhodla změnit.

Celý článek

Jak jdou módní řetězce vstříc životnímu prostředí?

Módní řetězce mají pro stejný záměr různá hesla... Všechny ale spějí ke snaze neničit naši planetu dál a dál. Pojďte se podívat jak vypadá udržitelnost u M&S, H&M nebo Lindexu.

Celý článek