Značka Nehera na pražském týdnu módy potvrdila své poselství

Značka Nehera na pražském týdnu módy potvrdila své poselství

Ve srovnání se světovými módními týdny na tom ten pražský nebývá nijak zle. Co do jednotlivých modelů však často chybí dostatečná nositelnost. To však neplatí u značky Nehera.

Značka, která svou historii datuje do roku 1930, vznikla pod rukama podnikatele Jana Nehera v tehdejším Československu. Maloobchodní prodejny sídlily po celé Evropě, Spojených státech i Africe. Bylo jich více než 130. Značka však postupem času upadla a vzkříšena byla v roce 2014 inspirovaná svým zakladatelem, kdy s hrdostí dále nese dědictví slovenské a české módy a způsobů, které založil Jan Nehera.

Dnes je značka součástí oficiálního kalendáře Paris Fashion Week, k čemuž se dostala v září 2015 úplně poprvé a kombinuje jedinečné tvary s nadčasovým řemeslným zpracováním. V každém roce připravuje čtyři kolekce, ve kterých se snaží zdůraznit jedinečnou siluetu, kvalitní tkaniny i důraz pro detail. A to stejné bylo k vidění v rámci včerejší přehlídky na pražském týdnu módy. Přehlídka, které jsme se zúčastnili a opravdu si ji užili. Plná kvalitních materiálu, asymetrických tvarů, až na malé výjimky monochromního provedení a volnějších modelů.

Elegance a styl, hřejivé bundy i kabátky s kožešinkami, ale také lesklé šaty či kalhotový kostýmek. Kapsy, zipy a knoflíky potvrdily smysl pro detail. Hlavní designér Samuel Drira, který ve značce figuruje od roku 2014, plnohodnotně odráží poslání Nehera, jehož smyslem vždy bylo mít v módě individuální hlas.

mbpfw.com

Mohlo by vás zajímat