dnes je 19.12.2018 a svátek má Ester

Valentino: Modelové a modelky poprvé společně na přehlídce v Tokiu

Dokonalá nedokonalost souznila na přehlídce Valentino. Poprvé v historii luxusní značka vyslala obě pohlaví na stejné molo!  

Klasika v novém kabátě

Valentino se vydal do Tokia k prezentaci nové kolekce a zboural všechna dosavadní pravidla luxusní italské značky. Poprvé v historii od roku 1960 se na mole střídaly modelky s modely. A proč se tak dvorní návrhář Pierpaolo Piccioli rozhodl? Chtěl prostě být součástí moderního Japonska a ukázat, že i klasická značka umí jít s dobou. A stejně jako v nové kolekci: muži a ženy jsou rozdílní, ale přesto se doplňují. Návrhář se rozhodl předělat typicky romantické kolekce na inteligentní jednobarevné kreace inspirované tradicemi Japonska. Vyslal tak na molo stejně barevně oblečené muže i ženy. Černá, bílá a červená vévodily. Pro značku typické volánky, květinové potisky a další romantické prvky byly ponechány, ale prošly dekonstrukcí a pojaté byly tentokrát trochu jinak. 

Inspirace módou z východu

Poselstvím nové Valentino kolekce je postavit se souměrnému a dokonale padnoucímu oblečení typickému pro západní kulturu. Piccioli mířil opačným směrem na východ. Zaměřil se na symetrii, harmonii a kontrast, oproti kterým postavil asymetrii, dočasnou krásu a drama. A na to vše čerpal dlouhé měsíce z motivů v japonském umění, kultuře, tradicích, módě... Návrhář chtěl povznést oblečení na oslavovaný rituál oblékání, na který se poslední dobou zapomnělo. Bere se nyní už jen jako součást života. Vlna, která tuto kolekci ovlivnila, se jmenuje Wabi Sabi. Hra s objemem, vrstvením a transparentními materiály ve stejné barvě.

Inteligentní kolekce

Japonci tomuto Wabi Sabi stylu říkají také dialog v módě, který vedou barvy a styly mezi sebou. Prolínají se, doplňují, oddalují a zase přibližují. Experimentuje a pátrá v kreativním prostoru mezi dvěma rozdílnými místy, prostory nebo body. Piccioli vytvořil inteligentní kolekci nové generace inspirovanou Japonskem vhodnou pro moderního člověka odkudkoliv. Jeho mise odbourat  předsudky a typické rysy značky Valentino se povedla.

Zdroj: vogue.com, fashionpress.it

 

MÓDA NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA VALENTINO PRE FALL 2019 TOKYO SHOW PŘEHLÍDKA MODELOVÉ A MODELKY

Související články

Umělecký módní počin značky Moschino má šmrnc

Musíme se vám přiznat, značku Moschino jednoduše milujeme. Barvy, tvary, vzory a nikdy se neunavující nápady jsou přesně tím, co móda potřebuje.

Celý článek

Eva Herzigová ve vánoční kampani na spodní prádlo Yamamay

Eva Herzigová nestárne. Svého mladého ducha ukázala ve vánoční kampani na spodní prádlo. A že jí to opravdu sluší, není třeba zdůrazňovat.

Celý článek

Proenza Schouler Pre Fall 2019 přináší univerzální výjimečnost

Navzájem se rušící vzory, dekadentní způsob vrstvení a luxusní detaily. Americká značky ví, jak se vrátit do podvědomí módního světa. 

Celý článek

Dostupný luxus pro nadměrné velikosti v kolekci od Sereny Williams

Poslední trendy, kvalitní materiály a komfort nabízí až do velikostí 3XL tenisová legenda a maminka Serena Williams. Dnes je i úspěšnou návrhářkou!

Celý článek

Modelka Elle Fanning v roztomilých svetrech Miu Miu

Resort kolekce značky Miu Miu pro rok 2019 nezapomíná na roztomilost, kterou v našich šatních skříních alespoň částečně potřebujeme.

Celý článek

Nová kolekce Burberry ve spolupráci s Vivienne Westwood právě dorazila

Luxusní kolekce s punkovým nádechem je unisex. Na kampani se podílela i legendární Kate Moss!

Celý článek

Fashion Awards 2018: přehlídka nejhezčích šatů

Kdo a v jaké kategorii zvítězil na udílení cen The Fashion Awards 2018 už jsme vám psali, takže dnes je na řadě to nejlepší a tím jsou šaty. 

Celý článek

Vzory, barvy i motivy křičí z kolekce pre-fall 2019 značky Versace

Na přehlídkovém mole při příležitosti představení Versace kolekce byla ukázána různorodost střihů, barev, materiálů, a to jak pro muže, tak i pro ženy.

Celý článek