dnes je 20.10.2017 a svátek má Vendelín

5 hlavních trendů roku 2016

Rok 2016 je za námi. Pojďte si s námi zrekapitulovat, jaké největší trendy nám tento rok přinesl. 

1. Satén - materiál, který si získal popularitu na šatech, topech i županech. Nosí ho většinou ženy, které se v módě vyznají a které mají specifický pohled na módu. Přišel už během jarní sezóny, přetrval přes celý rok a my doufáme, že se s ním shledáme i v roce 2017. (A upřímně? Jsme přesvědčeni, že ano.)

2. Bralette - látková bezkošíčková podprsenka zbavená i kostic vám rozhodně nepřidá na velikosti ani váš hrudník nevytvaruje. Oblíbená je především mezi ženami, které preferují pohodlnost. Představuje ovšem také částečnou revoluci v dámském spodním prádle.  

3. Semiš - ještě náročnější materiál než satén. Jak na údržbu, tak na nošení a kombinování. I on se ale ustálil v módních trendech - nejvíce na blazerech, sukních a doplňcích. Vyjímá se v podzimních barvách a světle šedé.

4. Bomber - šusťáková bunda s gumou v pase a na konci rukávů, nic víc. Přesto bomber udělal celosvětový dojem. Uchytil se zateplený model v khaki barvě a se středoškolskými nášivkami. Druhů se prodává ale nespočet. Předpokládáme, že tento trend si s sebou bereme i do roku 2017.  

5. Choker - aktualita konce roku 2016. "Obojkový" náhrdelník a jeho nošení začaly šířit zahraniční youtuberky a přes ty české se dostaly až k našim ženám. Choker se ovšem považuje za trend, u kterého lidé z módní branže doufají, že už ho v následujícím roce neuvidíme. My se k nim přidáváme. Ale splní se nám to?

pinterest.com

DÁMSKÁ MÓDA ROK 2016 MODNÍ TRENDY BRALETTE BOMBER CHOKER SEMIŠ SATÉN

Související články

Mohito na podzim nabídne styl Pařížanek

Tolik milovaný styl Pařížanek zavál do prodejen řetězce Mohito. Nadchne vás nejen svou nabídkou, ale také doprovodnou kampaní.

Celý článek

Skvělý úspěch! V podzimní kampani TIMEOUT zazářily české MISS

Karolína Mališová a Andrea Kalousová uspěly před dvěma lety v České Miss a na podzim 2017 si připisují další skvělou zkušenost - staly se tvářemi mezinárodní kampaně značky Timeout.

Celý článek