dnes je 18.09.2020 a svátek má Kryštof

Dezinfekční gel místo parfému

Přidat na Seznam.cz
V reakci na globální nedostatek dezinfekčních gelů, poskytla francouzská luxusní společnost LVMH svá zařízení, která obvykle vyrábějí parfémy pro Louise Vuittona, Givenchy nebo Dior, k výrobě dezinfekcí a hydroalkoholických gelů.

Luxusní konglomerát LVHM (Louis Vuitton Moët Hennessy), který vlastní značky, jako je například již zmíněný Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy a mnoho dalších, v reakci na globální nedostatek dezinfekčních prostředků oznámil, že poskytuje některá ze svých výrobních zařízení, která obvykle vyrábějí parfémy či make-upy, k výrobě dezinfekčních prostředků.

 „Společnost LVMH začne tento týden používat svá zařízení na výrobu parfémů a kosmetiky k výrobě velkého počtu dezinfekčních gelů. Tyto gely jsou bezplatně předávány zdravotnickým úřadům“, tvrdí oficiální prohlášení francouzského výrobce luxusního zboží.

Kvůli koronaviru COVID-19 došlo po celém světě k nedostatku dezinfekčních prostředků. Jelikož se jedná o účinný prostředek ochrany proti virům, rozhodla se společnost LVMH tímto krokem také pomoci v boji před koronavirem. Hlavním sídlem LVMH je Paříž, a právě Francie je jednou ze zemí, na které má koronavirus velký dopad.

První gely by měly být rozšířeny do konce týdne. LVMH očekává, že vyprodukuje asi dvanáct tun dezinfekčního gelu. 

vogue.de, pinterest.com

Přidat na Seznam.cz
DEZINFEKČNÍ GEL DEZINFEKČNÍ PROSTŘEDKY KORONAVIRUS LVMH GEL MÍSTO PARFÉMU SVĚTOVÁ PODPORA NADĚJE HYGIENA ZE SPOLEČNOSTI COVID-19

Související články

Tour de France: Legenda o žlutém trikotu

I letošní ročník slavného cyklistického závodu Tour de France se pomalu chýlí ke konečné etapě, kdy závodníci projedou hlavním městem Francie - Paříží. Francouzské cyklistické žně nejsou pouze o sportu, ale také překvapivě o módě. Podívali jsme se proto na historii legendárních trikotů.

Celý článek

Značka Estée Lauder po obvinění z rasismu stahuje určité produkty z prodeje

Značka Estée Lauder stahuje z prodeje a znovu reviduje veškeré své produkty. Děje se tak v souvislosti s obviněním, že některé produkty jsou rasistické. Kritika míří především na zesvětlovací kosmetické produkty.

Celý článek

Zahradní architektka Dana Makrlíková: Zahradu zahradou dělá láska majitelů k ní

Začínala jako redaktorka a moderátorka zpráv na ČT1, na Nově i v hlavních zprávách TV Prima. I když již nemoderuje, dodnes pomáhá s pořadem Polopatě. To hlavní, co ji baví a živí, jsou však zahrady a jejich design. Jaké to je být zahradním architektem a co vše to obnáší?

Celý článek

Jděte k volbám! Vyzývají americké módní značky

Silná prohlášení provázejí americké volby od nepaměti. Polarizující se společností se však ke slovu dostávají i módní značky, designéři i retaileři. Mají totiž pro voliče jeden důležitý vzkaz: „Jděte volit!"

Celý článek

Kožedělník Jan Planička: Jakékoliv činnosti musíte věnovat deset tisíc hodin, abyste v ní byli skutečně dobří

Umíte si představit, že zabalíte práci v kanceláři a začnete se věnovat klasickému řemeslu? A co víc, že budete muset k práci používat vlastní ruce? Honza Planička do toho šel a nyní je z něj kožedělník se slibnou kariérou, prací, která ho baví a spokojenou duší.  

Celý článek

Brad Pitt v podzimní kampani značky Brioni jako neodolatelný elegán

V úterý byla představena nová kampaň značky Brioni, v jejíž popředí stojí herec a producent Brad Pitt. Lehké strniště, polodlouhé vlasy a svůdný pohled berou ženy po celém světě.

Celý článek

Diskuze a přednášky nejenom o udržitelnosti představí během Mercedes-Benz Prague Fashion Week SmetanaQ Talks

Dlouhodobý koncept v podobě mikro konference v rámci oficiálního programu na MBPFW proběhne ve dnech od 9. do 10. září. Těšit se můžeme na diskuzi o udržitelnosti, identitě i hranic v módě.

Celý článek

Gap cílí na mladé aktivisty s kampaní "Be the Future"

Módní značka Gap dává dohromady mladé lídry napříč USA. Mají plán, jak dostát společenské transformaci pomocí mladých aktivistů. Pozitivní sociální transformace značky je podle vedení to, co může pomoci přístupu k mladším generacím.

Celý článek