
Beyoncé představila limitovanou kolekci triček, které navrhla pro značku Levi’s
Na spolupráci jsou obě strany náležitě hrdé, limitovaná edice společného projektu REEIMAGINE je snadno rozpoznatelná, a to i díky nesmrtelnému designu značky, který zpěvačka osvěžila jeho novou podobou.
Levi’s spolu s popovou divou Beyoncé navrhli limitovanou edici triček s názvem REIIMAGINE. Poznáte je snadno podle zdvojeného písmene i v ikonickém Levi’s logu. Jde o narážku na song LEVII’S JEANS z alba COWBOY CARTER.
Kolekce BEYONCÉ X LEVI'S tees se skládá ze čtyř triček, které si hrají s nesmrtelným designem značky Levi’s a ukazují ho v nové hravé podobě. Sporty Ringer Tee a Graphic Tee styles jsou k dostání v černé a bílé (nebo bílo červené) variantě. Do každého z nich vnesla Beyoncé s nápadem na dvě ii svěžest a novou vizi. Díky této limitce si tak můžeme užít klasickou Levi’s estetiku s narážkou na jedno z nejúspěšnějších hudebních alb roku 2024.
Trička z limitky BEYONCÉ X LEVI'S Tees je součástí širší kampaně REIIMAGINE, která propojuje ikonické dědictví značky Levi’s s uměleckým přístupem zpěvačky.
Ilustrace, která vznikla ke kampani na BEYONCÉ X LEVI'S tees vychází přímo z archivů značky a ukazuje tak historii v nové perspektivě se současnou kulturní referencí.
BEYONCÉ X LEVI’S trička jsou celosvětově dostupná na webových stránkách zpěvačky i samotné značky.