dnes je 29.11.2020 a svátek má Zina

Fashion must have: V září zazáříte s doplňky od českých značek a návrhářů

Přidat na Seznam.cz
A samozřejmě nejenom od nich! Takový stylový pásek, kožená kabelka či ledvinka, originální náhrdelník nebo nadčasový svetřík unosíte nejenom tento měsíc nebo tuto sezónu. Poslouží vám totiž i na podzim, v zimě během jara či léta. A to už stojí za zvážení!

zdroj: touch me.

Září přináší kromě nového školního roku i mnoho dalšího. Herci se vrací do divadel a plně k natáčení nových seriálů a filmů, návrháři znovu otevřeli své show roomy a pilně pracují na nových kolekcích, rodičům se ulevilo, že jim opadne starost skrze hlídání dětí a my se těšíme na to, že již tento víkend vypukne další Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Společně s ním jsme zářijové „must have“ zahalili do nádechu zejména českých značek a designerů. Který kousek padne právě vám?

Pánská ledvinka Francesco Gattino 4 250 Kč, Balzám po holení Nobilis Tilia 354 Kč, Pánská kožená bunda džínového střihu od Ivany Mentlové – Kara Trutnov 6 590 Kč,

Nastavitelný pásek Puls - RITORE 1 189 Kč, Náhrdelník Hana Polívková 3 399 Kč, Svetr touch me. 1 890 Kč, Baret Funky - Tonak 800 Kč, Levandulový třpytivý tělový olej - Yage 499 Kč

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA ŠPERKY DOPLŇKY A ŠPERKY KABELKY DESIGN PÁSEK NÁHRDELNÍK HANA POLÍVKOVÁ TONAK KARA TRUTNOV NOBILIS TILIA FRANCESCO GATTINO IVANA MENTLOVÁ TOUCH ME. YAGE

Související články

ROZHOVOR SE SLÁVKOU BARNOVOU o nové kolekci Conscious Exclusive, která přináší do módy nové udržitelné materiály

Zimní kolekce značky H&M přináší více než jen další krok k udržitelné módě. Férové platové podmínky, zodpovědnost v rámci recyklace materiálů i pánská část kolekce jsou tím, na co jsme se v upřímném rozhovoru se Slávkou Barnovou Head of PR H&M ČR zeptali.

Celý článek

ZIMNÍ KOLEKCE H&M CONSCIOUS EXCLUSIVE - EXKLUZIVNÍ MÓDA Z ODPADU

Zimní kolekce H&M Conscious Exclusive je doslova o vytvoření pokladu z odpadu. Každý kousek je vyroben z materiálu získaného z odpadu, a to udržitelným způsobem. Tato kolekce umožňuje ocenit potenciál odpadu a inspirovat se kreativitou, která vychází z nutnosti opětovného použití věcí.

Celý článek

Markéta Folberová: Mým cílem bylo vytvořit kabelku, kterou budu sama ráda nosit každý den

Z malé myšlenky vznikla značka, která s úspěchem dobývá český módní trh. FOLBEUR kabelky jsou kvalitní, krásné a praktické. A přesto, že začátky nebyly snadné, ušla jejich autorka Markéta Folberová již velký kus cesty. S obdivem smekáme a přinášíme rozhovor nejenom o tom, jak vznikla první "FOLBEURKA".

Celý článek

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Celý článek

Čistý vzduch pro váš domov v jedinečném designovém provedení

Česká značka Sense se věnuje nejen technologickým inovacím, ale také designu svých produktů. Láska k funkčnímu designu je patrná v každém detailu.

Celý článek

Užijte si pyžamovou party ve stylovém pyžamku

Mrknout na oblíbený film, zahrát si karetní hru, nebo si u skleničky povídat o tom, jaké to bylo, když jste chodila na střední? Pyžamová party je skvělý nápad ať je vám patnáct nebo pětatřicet, a pokud na takovou akci jdete, nebo ji dokonce pořádáte, nezapomeňte si vybrat stylové pyžamko!

Celý článek

Zimní trendy pro rok 2021

Trendy se každý rok mění. Občas přijdou trendy nové, někdy dojde k recyklaci. Co si pro nás chystá rok 2021? To jsme pro vás sepsali v tomto článku. Pokud se vám některý trend líbí, nebojte se a noste ho již nyní. Nikdy není brzy nebo pozdě. Móda je proměnlivá, a to je na ní to nejlepší.

Celý článek

Historie časopisu Elle

Jeden z nejoblíbenějších módních magazínů, jehož původ začínal ve Francii. Název Elle znamená z francouzštiny „ona“. Dnes už časopis vychází v několik jazycích a je známý po celém světě.

Celý článek