dnes je 22.09.2020 a svátek má Darina

Gap cílí na mladé aktivisty s kampaní "Be the Future"

Přidat na Seznam.cz
Módní značka Gap dává dohromady mladé lídry napříč USA. Mají plán, jak dostát společenské transformaci pomocí mladých aktivistů. Pozitivní sociální transformace značky je podle vedení to, co může pomoci přístupu k mladším generacím.

Nová sociální kampaň značky Gap se nazývá "Be the Future"- "Buď  budoucnost". Kampaň má za cíl podpořit mladé lidi, kteří mají potenciál k vedení a aktivismu včetně mladých aktivistů za klima jako Jerome Foster II, Alexandra Villasenor, Levi Draheim či Mari Copeny, jejichž jména jsou v USA téměř ikonami.

Zdroj: Gap

Marketingová kampaň, kterou Gap spouští začátkem podzimu, zahrnuje nejen speciální reklamní klipy, facebookové merche, ale především také novou podzimní kolekci, která je designově laděná k šetření vody a redukci odpadu. Gap dokonce oslovil i teenagerskou kapelu The Twits ke složení hymny pro tuto kampaň. Na Twitteru, který stále vede i u americké mládeže, byla založena speciální skupina @gapkids a samozřejmě nesmí chybět ani správný hashtag aktivní na všech sociálních sítí #BeTheFutureThatWill___, kde mohou tagující doplnit libovolnou frázi.

"Mládež nás spojuje, vybuřuje nás a vede nás kupředu. Ti, kteří mění svět, jako jsou Jerome, Alexandria, Mari a Levi jsou dostatečně drzími lídry, kteří jsou důkazem, že každý může změnit svět," řekl Mark Breitbard, globální ředitel značky Gap.

Zdroj: Tristan Eaton

Kromě globálních témat cílí Gap také na mladé voliče, které brzy v USA čeká prezidentská volba. Společnost se proto spojila s neziskovou iniciativou "When We All Vote and Rock the Vote", která má za cíl přivést k volbám mladé voliče, jejichž účast je v některých státech USA velmi nízká. I v rámci této kampaně bude Gap distribuovat zdarma roušky s nápisy "Vote" a "Be The Future" v návaznosti na šířící se pandemii Covidu-19.

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI GAP KAMPAŇ AKTIVISMUS VOLBY USA MLADÍ LIDÉ

Související články

Čeští i slovenští designéři znovu šijí šaty na malé panenky v rámci charitativního projektu Helping Dolls

Charitativní projekt Pink Carpet: Helping Dolls přichází s pátým ročníkem. Na podzim se tak můžeme těšit na šaty českých i zahraničních návrhářů vyrobených na malé panenky.

Celý článek

Cardi B je tváří zimní kampaně Balenciaga

Minulý týden otřásla Twitterem úžasná novinka, kterou na svém účtu zveřejnila známá raperka Cardi B. Bude spolupracovat se značkou Balenciaga. A první grafické vlaštovky upozorňují, že se máme na co těšit.

Celý článek

Tour de France: Legenda o žlutém trikotu

I letošní ročník slavného cyklistického závodu Tour de France se pomalu chýlí ke konečné etapě, kdy závodníci projedou hlavním městem Francie - Paříží. Francouzské cyklistické žně nejsou pouze o sportu, ale také překvapivě o módě. Podívali jsme se proto na historii legendárních trikotů.

Celý článek

Značka Estée Lauder po obvinění z rasismu stahuje určité produkty z prodeje

Značka Estée Lauder stahuje z prodeje a znovu reviduje veškeré své produkty. Děje se tak v souvislosti s obviněním, že některé produkty jsou rasistické. Kritika míří především na zesvětlovací kosmetické produkty.

Celý článek

Zahradní architektka Dana Makrlíková: Zahradu zahradou dělá láska majitelů k ní

Začínala jako redaktorka a moderátorka zpráv na ČT1, na Nově i v hlavních zprávách TV Prima. I když již nemoderuje, dodnes pomáhá s pořadem Polopatě. To hlavní, co ji baví a živí, jsou však zahrady a jejich design. Jaké to je být zahradním architektem a co vše to obnáší?

Celý článek

Jděte k volbám! Vyzývají americké módní značky

Silná prohlášení provázejí americké volby od nepaměti. Polarizující se společností se však ke slovu dostávají i módní značky, designéři i retaileři. Mají totiž pro voliče jeden důležitý vzkaz: „Jděte volit!"

Celý článek

Kožedělník Jan Planička: Jakékoliv činnosti musíte věnovat deset tisíc hodin, abyste v ní byli skutečně dobří

Umíte si představit, že zabalíte práci v kanceláři a začnete se věnovat klasickému řemeslu? A co víc, že budete muset k práci používat vlastní ruce? Honza Planička do toho šel a nyní je z něj kožedělník se slibnou kariérou, prací, která ho baví a spokojenou duší.  

Celý článek

Brad Pitt v podzimní kampani značky Brioni jako neodolatelný elegán

V úterý byla představena nová kampaň značky Brioni, v jejíž popředí stojí herec a producent Brad Pitt. Lehké strniště, polodlouhé vlasy a svůdný pohled berou ženy po celém světě.

Celý článek