Jak české ženy vnímají svoji krásu tváří v tvář zrcadlům?

Jak české ženy vnímají svoji krásu tváří v tvář zrcadlům?

Češky se na sebe v zrcadle usmívají v porovnání se světem mnohem méně. Vidí na sobě pouze nedostatky. Značka Dove to chce změnit!

Značka Dove přichází s novou celosvětovou kampaní Zrcadla (v originále Mirrors), která ukazuje ženy potýkající se svým vlastním odrazem v zrcadle.

Spousta žen na světě není spokojena s tím jak vypadá, z čehož pramení jejich velmi komplikovaný vztah k zrcadlům. To ale není ta správná cesta, jak dosáhnout zdravého sebevědomí. Ženy by se měly skrze zrcadlo o své vlastní kráse ujišťovat, namísto toho, aby na sobě hledaly chyby.

Podle nového celosvětového průzkumu značky Dove, bohužel každá třetí žena tvrdí, že se při pohledu do zrcadla cítí sklíčeně a kvůli tomu, co v zrcadle vidí, je pro ni těžké se na sebe usmát. Když ženy vidí svůj odraz v zrcadle, automaticky se vnímají velmi kriticky a nehledají na sobě nic krásného. Často v něm vidí více než jen svůj vzhled, vidí své emoce, které pramení z nepříjemného pocitu ze svého vzhledu.

Značka Dove chce tuto skutečnost změnit a je odhodlána vytvořit svět, ve kterém bude krása zdrojem sebevědomí a nikoli úzkosti. Proto připravila krátký film s názvem Zrcadla (v originále Mirrors), který ukazuje reakce zralých žen při pohledu do zrcadla a staví je do kontrastu s reakcemi malých holčiček. Pro ženy ve filmu není příjemné sledovat svůj vlastní odraz, protože jak víme, ženy jsou samy sobě nejhoršími kritiky krásy. Na rozdíl od holčiček, které milují svůj odraz v zrcadle. Dove svým filmem vybízí všechny ženy, aby se na sebe při pohledu do zrcadla usmívaly.

Nový krátký film přesvědčuje ženy, aby viděly krásu, která se na ně zrcadlí zpět.