Jennifer Lopez přibližuje značku Coach popové generaci

Jennifer Lopez přibližuje značku Coach popové generaci

Nostalgická jízda jedné z popových královen v kampani módní značky Coach přetváří svůj ikonický kodex koní na jízdu na kole či autem.

foto: se svolením značky Coach

Kreativní ředitel značky Coach, Stuart Vevers, se úplně poprvé pouští do popové scény pro novou generaci. Kampaň s názvem „This´s My Ride“ evokuje nostalgickou jízdní scénu napříč hudbou a filmy, které se staly součástí naší kolektivní představivosti. Nedílnou součástí toho je i Jennifer Lopez,  která v kampani jezdí na kole po Los Angeles, zatímco americká rapperka, herečka a zpěvačka Megan Thee Stallion je na videu zachycena uprostřed zábavního parku a do třetice japonská modelka a skladatelka Mitsuki Kimura, známá pod pseudonymem Kōki, pózuje na mopedu v Tokiu.

Kampaň pro jaro 2022 představuje vizi Stuarta Veverse o americké klasice podtrhnuté optikou současnosti. Z oblečení vynikají krátké mikiny s kapucí a topy v oranžových a růžových odstínech.

foto: se svolením značky Coach

 „Radostné a optimistické jaro 2022 vyjadřuje to, co jsem na Coach vždy miloval, což je způsob, jakým odvážným nápadem může být naše dědictví, které utváří budoucnost,“ nechal se slyšet kreativní návrhář Stuart Vevers.

foto: se svolením značky Coach

foto: se svolením značky Coach

foto: se svolením značky Coach

foto: se svolením značky Coach

foto: se svolením značky Coach