dnes je 21.07.2019 a svátek má Vítězslav

Kenzo zaujal svět módy svou novou podzimní kampaní

Přidat na Seznam.cz
Kenzo se vrátil k módnímu filmu spolu s neobvyklou reklamou. Zajistil si tím úspěch?

Film se vrací do módní komunikace

Film v módě byl poslední dobou maličko opomíjen, ale návratem v podobě krátkého filmu od značky Kenzo se úspěšně vrací prohloubenější příběh za podzimní-zimní kampaní. Divák a zákazník v jedné osobě má tak možnost do hloubky pochopit celou kolekci a její myšlenku, proč jsou věci takové, jaké jsou. Na stejný film navazuje i tištěná reklama se stejným názvem "Everything" neboli "Všechno". Reklama tak propague jak film, tak i novou Kenzo kolekci.

 

Samotné duo Kenzo tvoří film

Jedna polovina dua Kenzo Humberto Leon se odhodlala stoupnout za kameru a fotoaparát a stvořit krátký příběh vyprávějící o dnešní kultuře, muzice, módě a společnosti. Jak sám říká: "Pokaždé, když se nudím, tak přemýšlím o tom, co mohu dělat se svou představivostí a o všelijakých podivných věcech." Tento přístup se odráží i v jeho představivosti a nekonvenčním filmu a reklamě, kde se boří hranice právě mezi módou, hudbou, uměním a společností. Leon tvrdí, že tyto hranice jsou neviditelné a je třeba brát módu jako součást většího celku.

 

Nejen pro módní znalce

Jeho film i reklamu ocení nejen módní znalci ale i běžný divák a zákazník. Pojetí kampaně s názvem "Všechno" má přimět k zamyšlení, že všechno je vlastně propojené a nedá se vymanit z běžného života. Smysl pro humor i chytrý slogan v čele se supermodelkou a herečkou Millou Jovovich je povznášející a až odlehčený pohled na módu a život. Jovovich ztvárňuje matku mladších modelek a modelů, kteří jsou ve filmu i kampani jejími dětmi. Samotným tahákem je její krásná tvář a nastupující modelingový talent. Herecké výkony jsou též dobré. 

 

vogue.co.uk

Přidat na Seznam.cz
MÓDA NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA KENZO HUMBERTO LEON KAMPAŇ PODZIM 2018 KAMPAŇ PODZIM 2018

Související články

Polský časopis Fashion Magazine připravil stylový přírodní editorial

Modelka Karina Kurzacz zahalená do klasických krajkových šatů se staženými vlasy působí, jako by vypadla z retro filmu. A přesto vás tento editorial zaujme.

Celý článek

Designové vychytávky na červenec

Červenec je jednoznačně měsícem prázdnin a léta ve všemožném pojetí. Od času stráveného u vody, přes výlety do hor až po odpočinek doma na zahrádce. Vybrali jsme pro vás pár designových vychytávek, které by vám (nejenom) v tomto měsíci, mohly být dobrým společníkem.

Celý článek

Fendi v podzimní kampani cílí na jistotu

Že je podzim daleko? Na to rozhodně nesází světové módní domy, které postupně představují své podzimní a zimní módní kampaně. Tedy způsob, jak nejlépe světu ukázat, že vám jejich oblečení bude slušet.

Celý článek

Co nesmí chybět ve vaší plážové tašce?

Jednou z nejpopulárnějších chvil roku, na kterou se těší skoro celý svět, je dovolená u moře. Pokud ji máte ještě před sebou, nechte se inspirovat, jak efektivně se připravit k moři.

Celý článek

Podzimní kolekce Atelier Versace v hlavní roli se Stellou Maxwell a Meghan Roche

Sesterská značka Atelier Versace, která spadá pod módní dům Versace, představila novou podzimní kolekci. V hlavních rolích se objevily modelky Stella Maxwell a Meghan Roche.

Celý článek
Pařížský týden módy haute couture

Julien Fournié fascinoval Paříž svou mystickou kolekcí

Od medicíny po módní elitu haute couture. Francouzský návrhář, Julien Fournié, který studoval medicínu, našel nakonec vášeň ve vysokém krejčovství, se kterým sklízí ovace na pařížských týdnech módy.

Celý článek

Svůdná Adriana Lima ve sportovní kampani značky PUMA

Nejnovější kampaň sportovní značky PUMA jednoznačně sází na klasickou sportovní postavu oblíbené modelky Adriany Lima.

Celý článek

Karla Olšáková: Jakýkoliv úspěch je odrazem toho, že to, co děláte, děláte dobře

Česká designérka Karla Olšáková si našla chvíli, aby si s námi popovídala o tom, jaké šperky sama ráda nosí, které materiály jí pro její tvorbu baví, i to, co považuje za své největší úspěchy.

Celý článek