dnes je 21.11.2018 a svátek má Albert

L'Oréal Paris s novou strategií a s herečkou Winonou Ryder po svém boku

Oblíbená herečka zejména z devadesátých let hlásí svůj osobní i profesní „comeback“. Její tvář se dostane do širokého povědomí díky kosmetice L'Oréal Paris.

Značka L'Oréal Paris oslovila Winonu Ryder v rámci spolupráce na kampani spojené s jedním z jejich největších obchodů v USA. Reklama byla spuštěná v rámci předávání Zlatých glóbů a touto formou se i fanoušci dozvěděli, že hlavní tváří je nově Ryder.

Kampaň s názvem „Comeback“ je spojena s přesunem většiny vlasových přípravků značky L'Oréal Paris pod franšízu Elvive. Jedná se o šampóny, kondicionéry i vlasové masky.

Platforma Elvive je zaměřená na prevenci poškození vlasů. V tiskové zprávě značka L'Oréal Paris uvádí, že doufá, že spotřebitelé v USA milující curlingové žehličky na vlasy, suché šampony a další, si značku Elvive oblíbí. Jejich výzkum totiž zjistil, že osm z deseti žen v USA si poškodilo své vlasy ve věku od 18 do 34 let, a to zejména nadměrným používáním horkých žehliček, fénů atd.

„Každý má rád comeback a my se navracíme k péči o poškozené clasy,“ řekla Anne Marie Nelson-Bogle, senior viceprezidentka marketingu společnosti L'Oréal Paris. „Od Winony víme, že její vlasy procházejí mnoha změnami - vlasy mívá suché a poškozené,“ dodala Nelson-Bolge.

Kampaň „Comeback“ také představí herečku Aja Naomi King a zpěvačku Camila Cabello. L'Oréal Paris doufá, že se jim tento tah vyplatí. Název Elvive není nový, L'Oréal jej používá pro vlasovou péči po celém Spojeném království, Austrálii a Mexiku. Název Elseve pak ve Francii a dalších zemích v Evropě. „Byli jsme nejoblíbenější vlasovou kosmetikou v Evropě od roku 1971, a proto využíváme naši popularitu a přinášíme franšízu do USA,“ řekla Nelson Bogle.  „Klíčový prvek společnosti Elvive spočívá v tom, že výrobky vykazují viditelný rozdíl  v zlepšující se kvalitě poškozených vlasů.“

wwd.com

ZE SPOLEČNOSTI WINONA RYDER L'ORÉAL PARIS ELSEVE ELVIVE

Související články

Nadýchejte se vánoční atmosféry prostřednictvím výloh obchodních domů na Páté Avenue

Pátá Avenue je pro turisty populární ulice, která je lemovaná značkovými butiky a obchodními domy. Pokud se právě teď chystáte do New Yorku, rozhodně toto místo nevynechejte.

Celý článek

Jaké oblibě se těší outletové obchody v zahraničí a u nás?

Zlevněné značkové zboží se prodává nejen ve slevách. Přebytečné, kazové nebo to nižší kvality lze koupit za minimální cenu i v outletech. Kupují ho však lidé doopravdy?

Celý článek

Zprávy z módy: Generální ředitelka společnosti Victoria's Secret rezignovala

Oznámení odchodu Jany Singer od značky propagující luxusní spodní prádlo, podtrhly poklesy prodeje i nedávné vyjádření šéfa marketingu Eda Razeka.

Celý článek

Ralph Lauren bude pasován na rytíře za svůj přínos módě a lidský přístup

Úspěšný návrhář obdrží nejprestižnější ocenění za svou celoživotní práci, lidský přistup a dobročinnost. Oslavuje také 50 let své značky!

Celý článek

Ztracená svatební korunka Věry Čáslavské je opět na světě

Byla to událost roku. Československá sportovkyně, miláček národa Věra Čáslavská se vdává. Pompézní svatba si žádá i krásný outfit. Všichni chválí jak svatební šaty, tak okrasnou korunku.

Celý článek

Co si oblékly vévodkyně Meghan a Kate na oslavu 70. narozenin prince Charlese?

Prince Charles oslavil své významné kulatiny. Na jeho oslavě nesměla chybět ani Meghan Markle a Kate Middleton. Co si vévodkyně oblékly?

 

Celý článek

Zprávy z módy: Umělecký ředitel Lucas Ossendrijver odchází z módního domu Lanvin

Tento krok přichází v návaznosti na rozsáhlé změny ve francouzském módním domě, který má nového majitele, společnost Fosun International.

Celý článek

Značka Victoria's Secret se omluvila za nevhodnou poznámku o transgender modelkách

Dlouho očekávaná gala přehlídka Victoria's Secret v NYC byla nejen plná obdivu, ale také nechtěných emocí, které vzbudilo vyjádření Eda Razeka, ředitele marketingového oddělení značky, o transgender modelkách.

Celý článek