dnes je 22.02.2018 a svátek má Petr

L'Oréal Paris s novou strategií a s herečkou Winonou Ryder po svém boku

Oblíbená herečka zejména z devadesátých let hlásí svůj osobní i profesní „comeback“. Její tvář se dostane do širokého povědomí díky kosmetice L'Oréal Paris.

Značka L'Oréal Paris oslovila Winonu Ryder v rámci spolupráce na kampani spojené s jedním z jejich největších obchodů v USA. Reklama byla spuštěná v rámci předávání Zlatých glóbů a touto formou se i fanoušci dozvěděli, že hlavní tváří je nově Ryder.

Kampaň s názvem „Comeback“ je spojena s přesunem většiny vlasových přípravků značky L'Oréal Paris pod franšízu Elvive. Jedná se o šampóny, kondicionéry i vlasové masky.

Platforma Elvive je zaměřená na prevenci poškození vlasů. V tiskové zprávě značka L'Oréal Paris uvádí, že doufá, že spotřebitelé v USA milující curlingové žehličky na vlasy, suché šampony a další, si značku Elvive oblíbí. Jejich výzkum totiž zjistil, že osm z deseti žen v USA si poškodilo své vlasy ve věku od 18 do 34 let, a to zejména nadměrným používáním horkých žehliček, fénů atd.

„Každý má rád comeback a my se navracíme k péči o poškozené clasy,“ řekla Anne Marie Nelson-Bogle, senior viceprezidentka marketingu společnosti L'Oréal Paris. „Od Winony víme, že její vlasy procházejí mnoha změnami - vlasy mívá suché a poškozené,“ dodala Nelson-Bolge.

Kampaň „Comeback“ také představí herečku Aja Naomi King a zpěvačku Camila Cabello. L'Oréal Paris doufá, že se jim tento tah vyplatí. Název Elvive není nový, L'Oréal jej používá pro vlasovou péči po celém Spojeném království, Austrálii a Mexiku. Název Elseve pak ve Francii a dalších zemích v Evropě. „Byli jsme nejoblíbenější vlasovou kosmetikou v Evropě od roku 1971, a proto využíváme naši popularitu a přinášíme franšízu do USA,“ řekla Nelson Bogle.  „Klíčový prvek společnosti Elvive spočívá v tom, že výrobky vykazují viditelný rozdíl  v zlepšující se kvalitě poškozených vlasů.“

wwd.com

ZE SPOLEČNOSTI WINONA RYDER L'ORÉAL PARIS ELSEVE ELVIVE

Související články

Je to tady! Rtěnky L'oréal x Balmain jsou k dostání v ČR

Dočkali jsme se i my. Po několika měsících od uvedení rtěnek v zahraničí, jsou konečně dostupné i v České republice. Zatím je můžete exkluzivně zakoupit na Notino.

Celý článek

Šaty podle střihu z roku 1938 nemusí působit jako retro, říká majitelka Lazy Eye

Mladá návrhářka Hana Noble, tvořící pod značkou Lazy Eye, je známá pro svou tvorbu ovlivněnou retro stylem. Sama ale říká, že se často pouze inspiruje v historii a oděv je ve výsledku plně moderní. 

Celý článek

Jaké královské zvyky porušila Meghan Markle?

Jak je známo, britská královská rodina má mnoho pravidel, která by se zkrátka měla dodržovat. Podívejte se, jaká pravidla podle královské etikety porušila snoubenka prince Harryho Meghan Markle!

Celý článek

Modelka Edita Vilkeviciute jako femme fatale pro časopis Porter

Magazín Porter u nás příliš neznáme, díky svému editoriálu v jarním vydání si však zaslouží pozornost. Modelka Edita Vilkeviciute si v něm zapózovala jako pravá femme fatale.

Celý článek

Hvězdné vlasy Lussi Bugner - ROZHOVOR

Energická blondýnka a pyšná dvojnásobná maminka vlastní módní značku a pečuje o vlasy nejedné české celebrity. Nejen o tajných tipech na hvězdné vlasy se Lussi rozpovídala v našem rozhovoru.

Celý článek

AKTUÁLNĚ: Carolina Herrera už dále nenavrhuje pro svou značku

Carolina Herrera po své pondělní přehlídce Ready-to-wear pro Podzim/Zima 2018-2019 končí v roli návrhářky u své stejnojmenné značky. 

Celý článek

Jana Hodanová pod LAHO: Navrhuji i šiji, jedno bez druhého si neumím představit

Co se skrývá za názvem LAHO, proč návrhářka dříve tvořila pod jiným jménem a na čem zakládá svou tvorbu? Nejen na to jsme se zeptali české návrhářky Jany Hodanové!

Celý článek

Nejdřív koníček, dnes prvotřídní značka - Lucie Václavová o Bohemian Tailors

Popovídali jsme si s návrhářkou Lucií Václavovou nejen o její tvorbě, materiálech a klientele, ale také o tom, co na sobě vlastně nosí módní návrhářka a ke komu vzhlíží. 

Celý článek