dnes je 06.07.2022

Majitelka LA ORGANICA Jitka Letici vytvořila projekt, pod kterým najdete jen 100% přírodní kosmetiku

Přidat na Seznam.cz
Stát se majitelkou obchodu s přísně vybíranou přírodní kosmetikou je náročný proces, který nemusí vždy nést jen pozitivní zkušenosti. Jitka Letici se však dívá dopředu a z každé situace si odnáší jen to dobré.

Přírodní kosmetika je v posledních letech velkým hitem. Není však přírodní jako přírodní. Podle čeho se při výběru kosmetiky orientujete Vy? 

Jelikož disponuji odborným vzděláním, tak vždy sahám po kvalitě dle složení. Co se týče přírodní kosmetiky, hraje velkou roli i zpracování surovin a jiné náležitosti, co se týče výroby přírodního produktu. Je mi jasné, že laik nemá možnost tyto informace zjistit, natož je i správně zpracovat, proto jsem při výběru přírodní kosmetiky pro zákazníky velmi dbala na vysokou kvalitu, kterou jsem si měla možnost ověřit. To je důvod, proč odmítám spolupráce od kosmetických firem, které mají zájem být v portfoliu LA ORGANICA.

Jak je možné, že spoustu značek svou kosmetiku řadí mezi přírodní či bio i když tomu složení neodpovídá?

Je daný standard, kolik musí produkt obsahovat minimálně procent přírodních složek a ingrediencí, a pak je možné kosmetiku označovat a propagovat jako přírodní.

Kde vznikla myšlenka na projekt LA ORGANICA?

V mé hlavě. Celý tento projekt jsem si vybudovala sama. Když pominu technické zázemí, o které se starají pracovníci v oboru.

Přírodní kosmetiku dovážíte do České republiky a na Slovensko převážně od malých rodinných firem, kde prakticky všechny výrobky vznikají ručně. Tento proces je jistě zdlouhavý a náročný a výrobků je jen omezené množství... Zato určitě stoupají na kvalitě danou hodnotou už od procesu výroby. Znáte zázemí všech značek, které prodáváte? 

Ano, znám. Máme velmi vřelé pracovní vztahy. Pravidelně se vídáme, když neberu v potaz minulý rok, který byl na pracovní cesty extrémně komplikovaný.

Jmenujte jeden svůj nejoblíbenější kosmetický produkt

Bio-Retinol Gold Mask – Zlatá maska

Akné, ekzém, lupenka... Mohou přírodní produkty napomoct s hojením těchto problémů?

Ano, mohou. Ale pozor na alergie na různé složky a potažmo ingredience obsažené v produktu. Příklad: Na hojení pokožky (jizvy, ekzém, akné) se používá Měsíček lékařský. Jestliže víme, že nám vytváří začervenání pokožky, není vhodný kupovat si produkt, který obsahuje i minimální množství této rostliny. Nemusí být hlavní aktivní složkou v produktu, ale i tak dokáže vytvořit paseku na pokožce.

Roušky a respirátory dávají pleti velmi zabrat. Poradíte, jak o ni v těchto měsících lépe pečovat, aby nám to mohla později ve vší spokojenosti vrátit? 

Pečovat o pleť jako před pandemií. Ráno i večer pleť čistit, i když se nelíčíte. Vím, že pod rouškou se pleť potí, doporučuji přes den aplikovat lehčí formu pleťového krému. Na noc pleť maximálně rozmazlit dle typu pleti. Vyčistit, nanést sérum a aplikovat krém. Péče o oční okolí, předpokládám, zůstala bez změny a 1-2x týdně pleťová maska dle typu pleti.

Co Vám podnikání dalo a co vzalo?

Mé podnikání mi přineslo mnoho dalších informací v oblasti kosmetického průmyslu a nové poznatky v inovaci a zpracování přírodní kosmetiky.

A co vzalo? Vzalo mi naivitu, co se týče férové obchodní spolupráce a obchodní otevřenosti.

Jaké má plány LA ORGANICA na rok 2021? 

Stále nabízet zákazníkům vysokou kvalitu kosmetických produktů a kvalitní zákaznický servis, který si zaslouží.

 

Milujeme dokonalou pleť... Milujeme léto...

 

 

Přidat na Seznam.cz
ROZHOVOR KOSMETIKA A PAFRÉMY LA ORGANICA PŘÍRODNÍ KOSMETIKA AKNE ATOPICKÝ EKZÉM LUPENKA

Související články

Kosmetická taštička na cesty: Tuhá luxusní pleťová i tělová péče se vejde do každého zavazadla

Kosmetická taštička, která projde každou letištní kontrolou, neváží víc, než balení sušenek, a přitom obsahuje intenzivní péči o pleť a tělo? Žádný problém, našli jsme ji pro vás.

Celý článek

NÁVRHÁŘKA ZNAČKY PUMA HOVOŘÍ O UPCYKLACI

Návrhářka Nicole McLaughlin hovoří o své vášni pro upcyklaci v rámci platformy značky PUMA "She moves us".

Celý článek

Těchto pět výrobků přírodní kosmetiky La Organica dopřejí vaší pleti perfektní ochranu i regeneraci přes horké letní měsíce

Hloubková výživa pleti, rtů i celé pokožky je základem pro krásné a zdravé tělo. Vyzkoušeli jsme sadu přírodní kosmetiky LaOrganica a přinášíme náš verdikt, jak a kdy ji používat i to, jestli splnila naše očekávání.

Celý článek

Mybelka - už žádné kabelkové kompromisy

Mybelka je česká značka kabelek na míru. Stojí za ní pár mladých lidí - Agnieszka Kozłowska a Adam Farny. Agnieszka s Adamem spolu chodí, žijí i podnikají. Společně vymysleli koncept, který umožňuje zákaznicím stát se návrhářkou vlastní kabelky.

Celý článek
dermacol

Víte, jak na akné?

Akné a jeho různorodé projevy nebývají jen poznávacím znamením dospívání. Často nás – více či méně – pravidelně provázejí i v období dospělosti. Příčin může být vícero – od nadprodukce kožního mazu přes hormonální změny, stres, nesprávnou životosprávu až po užívání některých léků.

Celý článek

Úředníci by tu měli být pro nás, ne naopak, říká marketingová ředitelka Mattel Czech Republic

Lenka Helena Koenigsmark je marketingová ředitelka slavné společnosti, která stojí za slavnou Barbie. Jaké trendy společnost reflektuje s novými trendy a hrají si dnešní děti ještě vůbec? Dozvíte se v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek

Notino představuje kultovní značku Thayers: nejprodávanější pleťové tonikum v USA právě dorazilo do Evropy

Ikonický toner Thayers Natural Remedies je jedním z nejoblíbenějších produktů celebrit a nyní je k dostání na notino.cz. 

Celý článek

ČESKÁ KOSMETIKA PO ROCE OPĚT VE SVĚTOVÉM FINÁLE

Česká přírodní kosmetika Ego Harmony je na trhu poměrně krátce. Přesto již poněkolikáté zaujala mezinárodní odborné poroty. Po loňském dvojnásobném úspěchu na světové soutěži Global Green Beauty Awards si společnost dvojnásobné zastoupení ve velkém finále vydobyla i letos v rámci patrně největší soutěže přírodní kosmetiky na světě, Pure Beauty Global Awards.

Celý článek