dnes je 03.07.2022 a svátek má Radomír

Naději pro folklór a jeho přežití odráží kolekce „FOLKSY“

Přidat na Seznam.cz
 V 21. století se folklór těší návratu a snaze zachovat řemesla, tradice a tvorbu i pro další generace. Tvůrci i dnes rádi sahají do oblastí folklóru a přetváří je v současná díla.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

V 21. století se folklór těší návratu a snaze zachovat řemesla, tradice a tvorbu i pro další generace. Tvůrci i dnes rádi sahají do oblastí folklóru a přetváří je v současná díla.

Čím dál více se lidé navrací k tradici, řemeslu, ruční práci a tím má folkór naději přežít a žít dál svým životem. Ale hlavně se stává cennějším a uznávanějším než průmyslově zpracované produkty.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

Konceptem značky Mi fashion label je malosériové zpracování kolekce, prolínání prvků „vysoké krejčoviny“ a experimentálního přístupu zpracování. Hledání nových krejčovských principů a detailů. Propojení klasických a sportovních prvků dohromady.

Na první pohled jsou kolekce řešeny silně graficky, v kontrastech jak barev, tak tvarosloví. Značka se inspiruje uměním, grafikou, umělci, architekturou, globálním street stylem a sportem. Výroba limitovaných kolekcí dbá na ekologii, etiku, recyklaci.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

Při tvorbě kolekcí Mi spolupracuje s různými českými umělci a jejich díly. Designerka Lenka Mulabegovič MgA je absolventkou UMPRUM a má dlouholetou praxis v masové výrobě streetwear a denimových firem. Po zkušenostech s navrhováním pro masovou výrobu s produkcí v Číně se rozhodla pro návrat k etičtější a kreativnější tvorbě s umělěckým podtextem a solitérním přístupem.

Značka Mi fashion label se již osmým rokem posouvá vpřed a není zastáncem pouhého formálního minimalismu.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA MI FASHION LABEL FOLKLOR LENKA MULABEGOVIČ

Související články

SVATEBNÍ SEZÓNA ZAHÁJENA, VÍTE CO NA SEBE?

Svatební sezóna je již v plném proudu a vy stále váháte, co si obléct? Podělíme se s vámi o základní pravidla, která dodržovat a tipy pro vhodné trendy outfity, ve kterých se budete cítit příjemně a slavnostně.

Celý článek

6 tipů minisukní na každou letní náladu

Nejenom mezi světovými módními návrháři vypuklo letní šílenství zvané minisukně. Kterou si vybrat a neutratit za ni třetinu výplaty?

Celý článek

Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Luxusní životní styl značky Ferrari udává jasný směr i cíl. V předvečer milánského týdne mužské módy představila značka svou aktuální kolekci.

Celý článek
Dámská a pánská móda

LEVI'S PŘINÁŠÍ HNED DVĚ KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2022

Levi’s kolekce Podzim/Zima 2022 nese název “Archives Reinvented”, hlavní inspirací byla vlastní historie značky. Novinkou je kolekce Levi’s Gold Tab, která vás přenese do Severní Kalifornie a okouzlí nostalgií a vintage střihy. 

Celý článek

Z mini-mikro, nový trend ve střihu nejen dámských sukní

"Čím kratší, tím lepší." Návrháři se začali předhánět v tom, kam může móda posunout hranici vkusu, lacinosti i elegance.

Celý článek

Kandidát na prezidenta Karel Diviš. Jaká móda se mu líbí na ženách?

Mají muži a ženy na módu podobný názor? Jak moc je pro muže důležitý první dojem a ženský outfit? Zeptali jsme se pražského podnikatele s osobitým stylem, Karla Diviše, jak to vidí on.

 

Celý článek

Jitka Klett prezentovala svoji tvorbu na prestižní módní události v Marrakéši

Na originálním mole luxusního hotelu Mandarin Oriental v Marrakéši se již podruhé konal jedinečný módní projekt MOROCCO FASHION WEEK 2022. Mezi vybranými návrháři z celého světa reprezentovala Českou republiku Jitka Klett.

Celý článek

projekt TRADICE NA ŠTENDRU napříč Českou republikou i zahraničím

Kapslová kolekce oděvů sestavená na míru konkrétnímu prostoru je nový projekt značky Tradice, která chce svým zákazníkům přiblížit své střihy s možností koupit si je na jedinečném místě.

Celý článek