dnes je 19.09.2021 a svátek má Zita

Naději pro folklór a jeho přežití odráží kolekce „FOLKSY“

Přidat na Seznam.cz
 V 21. století se folklór těší návratu a snaze zachovat řemesla, tradice a tvorbu i pro další generace. Tvůrci i dnes rádi sahají do oblastí folklóru a přetváří je v současná díla.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

V 21. století se folklór těší návratu a snaze zachovat řemesla, tradice a tvorbu i pro další generace. Tvůrci i dnes rádi sahají do oblastí folklóru a přetváří je v současná díla.

Čím dál více se lidé navrací k tradici, řemeslu, ruční práci a tím má folkór naději přežít a žít dál svým životem. Ale hlavně se stává cennějším a uznávanějším než průmyslově zpracované produkty.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

Konceptem značky Mi fashion label je malosériové zpracování kolekce, prolínání prvků „vysoké krejčoviny“ a experimentálního přístupu zpracování. Hledání nových krejčovských principů a detailů. Propojení klasických a sportovních prvků dohromady.

Na první pohled jsou kolekce řešeny silně graficky, v kontrastech jak barev, tak tvarosloví. Značka se inspiruje uměním, grafikou, umělci, architekturou, globálním street stylem a sportem. Výroba limitovaných kolekcí dbá na ekologii, etiku, recyklaci.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

Při tvorbě kolekcí Mi spolupracuje s různými českými umělci a jejich díly. Designerka Lenka Mulabegovič MgA je absolventkou UMPRUM a má dlouholetou praxis v masové výrobě streetwear a denimových firem. Po zkušenostech s navrhováním pro masovou výrobu s produkcí v Číně se rozhodla pro návrat k etičtější a kreativnější tvorbě s umělěckým podtextem a solitérním přístupem.

Značka Mi fashion label se již osmým rokem posouvá vpřed a není zastáncem pouhého formálního minimalismu.

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

fotografka: Eliška Šárková, make-up: Lenka Fritschová, foto se svolením Mi fashon label

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA MI FASHION LABEL FOLKLOR LENKA MULABEGOVIČ

Související články

ZALANDO PŘEDSTAVUJE PRVNÍ ČESKOU KAMPAŇ ZAMĚŘENOU NA PÁNSKOU MÓDU. NECHYBÍ V NÍ ZNÁMÉ ČESKÉ TVÁŘE

Konečně kampaň zaměřená pouze na muže! V popředí se známými českými osobnostmi. Ve stylovém hávu. Tohle se vám prostě bude líbit!

Celý článek

ZALANDO STARTUJE NOVOU DESIGNER KAMPAŇ „LUXUS PODLE VAŠICH PŘEDSTAV“ ZAMĚŘENOU NA SEBEVYJÁDŘENÍ A INDIVIDUALITU

Nová kampaň je inovativním digitálním zážitkem, který spojuje svět TikToku s interaktivním filmem a zve zákazníky do nového světa luxusu charakterizovaného proměnlivostí, sebevyjádřením a inkluzí.

Celý článek

ALEXMONHART představuje svou podzimní novinku

O české značce ALEXMONHART jsme vám psali již několikrát a stále nás překvapuje svou neutuchající kreativitou a novinkami, se kterými přichází. 

Celý článek

FASHION MUST HAVE: Září je měsícem módy!

Babí léto, láska, příroda, ale také největší módní týden v Praze. To vše vyjadřuje září. Připravte si lehké kabátky, načerpejte poslední sluneční paprsky a obklopte se láskou i módou. Nebo také láskou k módě.

Celý článek

Irský herec Cillian Murphy vypráví příběh prostřednictvím nové kampaně značky Montblanc

Kolekce UltraBlack odkrývá styl jako módní vyjádření a zároveň v sobě ukrývá příběh dvou výjimečných osobností, se kterými značka nově navázala spolupráci. Mezi nimi zejména se hvězdou seriálu Peaky Blinders.

Celý článek

Slamák: hrdina letních outfitů

Chrání váš obličej ve velkém stylu, i přírodu. Naším hrdinou léta 2021 je bezesporu slaměný klobouk. Poradíme stylové kombinace, se kterými se můžete rozloučit s létem i přivítat podzim.

Celý článek

Máma a dcera: Jak sladit oblečení a kde pořídit stejné outfity?

Sladěné outfity. Přání a snaha téměř každé maminky. Pokud také hledáte pro vás a vaši dceru podobné kousky, máme pro vás několik tipů.

Celý článek

GYPSEA CREATORS- skandinávský design v rukou českých kreativců

Martina Fajarudin, zakladatelka česko- švédského digitálního a produkčního studia GYPSEA CREATORS měla jasnou vizi- poznat odlišné země a kultury, učit se od nich a vytvořit koncept, který propojí jednotlivé kontinenty ve funkční a kreativní mezinárodní platformu.

Celý článek