Nadýchejte se vánoční atmosféry prostřednictvím výloh obchodních domů na Páté Avenue

Nadýchejte se vánoční atmosféry prostřednictvím výloh obchodních domů na Páté Avenue

Pátá Avenue je pro turisty populární ulice, která je lemovaná značkovými butiky a obchodními domy. Pokud se právě teď chystáte do New Yorku, rozhodně toto místo nevynechejte.

Je to potěšení pro oko, ale také pro vnitřní dětské já každého z nás. Výlohy jednotlivých obchodů volají po Vánocích, hrají všemi barvami, zimní krajinou a nemalým uměním. Od Barneys až po Bergdorf má každý obchod svou tradici, podívejte se na pár z nich i z pohodlí svého domova…

 

Obchodní dům Barneys spolupracuje s globální humanitární organizací Save the Children, což také odráží jejich výloha. Vánoční kampaň „Make Change“ je řízenou zprávou o tom, že i malá změna může mít velký vliv. Proto ve výloze najdete hesla vztahující se k tématu a k myšlence, že změna může být v každém kousku našeho žití. Zejména v práci s dětmi.

 

Vánoční výloha u Bloomingdale vypráví příběh o tom, jak zelená příšerka ukradla Vánoce pro svůj vlastní prospěch. Inspiraci hledal obchodní dům v novém animovaném filmu „The Grinch“ a opřel tak všechnu pozornost do vánočního charakteru, dobra a zla. Příběh končí na posledních oknech, kde se příběh obrátí v dobrý konec a diváci mohou obdivovat barevné a fantazií plné představení.

 

Louis Vuitton na Páté Avanue představuje ve své výloze stromy z celého světa zdobené oslnivými aplikacemi. Francouzský módní dům tak dává najevo, že Vánoce slaví na všechny možné způsoby, ať už doma máte klasický smrček, kaktus nebo palmu.

 

Značka Tiffany & Co. vzdává hold bývalému uměleckého řediteli společnosti Gene Mooreovi, který u společnosti strávil více než půl století a přeměnil obchodní strategii na atraktivní verzi, která pokračuje dodnes. V srdci letošních Vánoc je Tiffany určitým hrdinou času dovolené. Všimněte si chromovaných postaviček a detailů, které se poprvé objevily ve vánoční výloze v 60. letech za fungování Moora. Bílá porcelánová myš poslouchající hudbu nebo stříbrný robot připomínají ducha Vánoc značky Tiffany & Co.

 

Na Páté Avanue nesmí chybět ani výloha obchodního domu Henri Bendel. Tato okna přináší ikonické připomenutí významu osobních dárků a klasických vánočních doplňků. Výlohu vytvořil dlouholetý módní ilustrátor značky ´Zak Zenou. Zaměřil se na multidimenzionální, hnědočernou panorámu New Yorku. V jejich výloze tak můžete vidět strom s více než 400 dárky.  

fashionista.com

 

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram