dnes je 18.01.2019 a svátek má Vladislav

Nadýchejte se vánoční atmosféry prostřednictvím výloh obchodních domů na Páté Avenue

Pátá Avenue je pro turisty populární ulice, která je lemovaná značkovými butiky a obchodními domy. Pokud se právě teď chystáte do New Yorku, rozhodně toto místo nevynechejte.

Je to potěšení pro oko, ale také pro vnitřní dětské já každého z nás. Výlohy jednotlivých obchodů volají po Vánocích, hrají všemi barvami, zimní krajinou a nemalým uměním. Od Barneys až po Bergdorf má každý obchod svou tradici, podívejte se na pár z nich i z pohodlí svého domova…

 

Obchodní dům Barneys spolupracuje s globální humanitární organizací Save the Children, což také odráží jejich výloha. Vánoční kampaň „Make Change“ je řízenou zprávou o tom, že i malá změna může mít velký vliv. Proto ve výloze najdete hesla vztahující se k tématu a k myšlence, že změna může být v každém kousku našeho žití. Zejména v práci s dětmi.

 

Vánoční výloha u Bloomingdale vypráví příběh o tom, jak zelená příšerka ukradla Vánoce pro svůj vlastní prospěch. Inspiraci hledal obchodní dům v novém animovaném filmu „The Grinch“ a opřel tak všechnu pozornost do vánočního charakteru, dobra a zla. Příběh končí na posledních oknech, kde se příběh obrátí v dobrý konec a diváci mohou obdivovat barevné a fantazií plné představení.

 

Louis Vuitton na Páté Avanue představuje ve své výloze stromy z celého světa zdobené oslnivými aplikacemi. Francouzský módní dům tak dává najevo, že Vánoce slaví na všechny možné způsoby, ať už doma máte klasický smrček, kaktus nebo palmu.

 

Značka Tiffany & Co. vzdává hold bývalému uměleckého řediteli společnosti Gene Mooreovi, který u společnosti strávil více než půl století a přeměnil obchodní strategii na atraktivní verzi, která pokračuje dodnes. V srdci letošních Vánoc je Tiffany určitým hrdinou času dovolené. Všimněte si chromovaných postaviček a detailů, které se poprvé objevily ve vánoční výloze v 60. letech za fungování Moora. Bílá porcelánová myš poslouchající hudbu nebo stříbrný robot připomínají ducha Vánoc značky Tiffany & Co.

 

Na Páté Avanue nesmí chybět ani výloha obchodního domu Henri Bendel. Tato okna přináší ikonické připomenutí významu osobních dárků a klasických vánočních doplňků. Výlohu vytvořil dlouholetý módní ilustrátor značky ´Zak Zenou. Zaměřil se na multidimenzionální, hnědočernou panorámu New Yorku. V jejich výloze tak můžete vidět strom s více než 400 dárky.  

fashionista.com

 

ZE SPOLEČNOSTI VÁNOČNÍ KAMPAŇ VÁNOČNÍ ATMOSFÉRA LOUIS VUITTON TIFFANY & CO. BARNEYS BLOOMINGDALE

Související články

Hory jako digitální detox

Chcete být více šťastnější? Buďte méně online a více offline! Takhle jednoduché to je. Vyrazte na pěší pochod, třeba do hor, jako Barbora Vylímková!

Celý článek

Modelka Enikő Mihalik rybaří v české verzi časopisu Vogue

Námořní tematika včetně ryb, kachen a labutí provází lednové vydání časopisu Vogue.

Celý článek

Šik Angelina Jolie miluje neutrální barvy

Známá herečka je obrázkem nenásilné elegance. Paleta jejího stylu se skládá hlavně z béžové, krémové a tělové barvy.

Celý článek

Žalob na módního fotografa Bruce Webera za sexuální obtěžování přibývá

Bruce Weber, který je známý především díky kampaním pro značky Calvin Klein, Ralph Lauren nebo Versace, čelí dalším žalobám ze sexuálního obtěžování. Shrnuli jsme pro vás nejdůležitější informace.

Celý článek

Oblíbené šperky Meghan Markle jsou z Austrálie

Vévodkyně ze Sussexu si zamilovala unikátní zlaté šperky s perlami, které patří mezi nejvzácnější na světě. Podívejte se na nádherné náušnice a náhrdelník.

Celý článek

Zprávy z módy: Značka Valentino jmenovala nového generální ředitele pro Severní Ameriku

Již příští měsíc se k italské značce připojí Gianfranco Ditadi, který má momentálně na starosti značku Tod´s v Číně.

Celý článek

Zprávy z módy: Zlaté glóby 2019. Nejlépe a nejhůře oblečené hvězdy

Sezóna červeného koberce byla oficiálně započata předáváním Zlatých glóbů. Celebrity se na to významně oblékly. Některé hvězdy ale šláply dost vedle!

Celý článek

Fotograf Petr Lusk: Rallye Dakar je extrém, který se každým rokem stává výzvou ho pokořit

Petr Lusk, úspěšný podnikatel, otec dvou krásných dcer, cestovatel, vášnivý motorkář, špička mezi fotografy motoristického sportu a především nezbytný český fotograf na legendárním maratonu Rallye Dakar.

Celý článek