dnes je 19.07.2019 a svátek má Čeněk

Nadýchejte se vánoční atmosféry prostřednictvím výloh obchodních domů na Páté Avenue

Přidat na Seznam.cz
Pátá Avenue je pro turisty populární ulice, která je lemovaná značkovými butiky a obchodními domy. Pokud se právě teď chystáte do New Yorku, rozhodně toto místo nevynechejte.

Je to potěšení pro oko, ale také pro vnitřní dětské já každého z nás. Výlohy jednotlivých obchodů volají po Vánocích, hrají všemi barvami, zimní krajinou a nemalým uměním. Od Barneys až po Bergdorf má každý obchod svou tradici, podívejte se na pár z nich i z pohodlí svého domova…

 

Obchodní dům Barneys spolupracuje s globální humanitární organizací Save the Children, což také odráží jejich výloha. Vánoční kampaň „Make Change“ je řízenou zprávou o tom, že i malá změna může mít velký vliv. Proto ve výloze najdete hesla vztahující se k tématu a k myšlence, že změna může být v každém kousku našeho žití. Zejména v práci s dětmi.

 

Vánoční výloha u Bloomingdale vypráví příběh o tom, jak zelená příšerka ukradla Vánoce pro svůj vlastní prospěch. Inspiraci hledal obchodní dům v novém animovaném filmu „The Grinch“ a opřel tak všechnu pozornost do vánočního charakteru, dobra a zla. Příběh končí na posledních oknech, kde se příběh obrátí v dobrý konec a diváci mohou obdivovat barevné a fantazií plné představení.

 

Louis Vuitton na Páté Avanue představuje ve své výloze stromy z celého světa zdobené oslnivými aplikacemi. Francouzský módní dům tak dává najevo, že Vánoce slaví na všechny možné způsoby, ať už doma máte klasický smrček, kaktus nebo palmu.

 

Značka Tiffany & Co. vzdává hold bývalému uměleckého řediteli společnosti Gene Mooreovi, který u společnosti strávil více než půl století a přeměnil obchodní strategii na atraktivní verzi, která pokračuje dodnes. V srdci letošních Vánoc je Tiffany určitým hrdinou času dovolené. Všimněte si chromovaných postaviček a detailů, které se poprvé objevily ve vánoční výloze v 60. letech za fungování Moora. Bílá porcelánová myš poslouchající hudbu nebo stříbrný robot připomínají ducha Vánoc značky Tiffany & Co.

 

Na Páté Avanue nesmí chybět ani výloha obchodního domu Henri Bendel. Tato okna přináší ikonické připomenutí významu osobních dárků a klasických vánočních doplňků. Výlohu vytvořil dlouholetý módní ilustrátor značky ´Zak Zenou. Zaměřil se na multidimenzionální, hnědočernou panorámu New Yorku. V jejich výloze tak můžete vidět strom s více než 400 dárky.  

fashionista.com

 

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI VÁNOČNÍ KAMPAŇ VÁNOČNÍ ATMOSFÉRA LOUIS VUITTON TIFFANY & CO. BARNEYS BLOOMINGDALE

Související články

Elsa Hosk vytvořila ve spolupráci s J. Brand udržitelnou capsule kolekci

Švédská modelka a Victoria's Secret andílek Elsa Hosk se spojila se značkou J. Brands a společně vytvořili denimovou kolekci s použitím udržitelných zdrojů. A určitě vás nadchne tak, jako nás.

Celý článek

Kolik vydělávají členky známého klanu Kardashian-Jenner?

Není žádným tajemstvím, že si rodina Kardashian - Jenner vydělává veliké sumy peněz. Kromě účinkování v reality show Keeping Up With The Kardashians má každý i svůj vlastní byznys. Jaké částky vydělávají členky tohoto klanu? 

Celý článek

Herečka Margot Robbie vyměnila na filmové focení Chanel za amerického návrháře

Margot Robie je od května ambasadorkou značky Chanel. Na focení svého nového filmu si sjednala amerického návrháře. Focení však bylo přerušeno díky jiné hollywoodské hvězdě - Bradu Pittovi.

Celý článek

Michelle Obama zářila na festivalu Essence v disco kostýmku

Hudební festival Essence, který se každoročně koná v New Orleans, hostil letos výjimečného speakera. Michelle Obama zářila nejen outfitem, ale především svým plamenným projevem věnovaným ženám.

Celý článek

Topmodelka Heidi Klum se tajně vdala

Topmodelka Heidi Klum se vdala. Nejvíce utajovaný obřad všech dob se konal již před 4 měsíci. Modelka si vzala člena skupiny Tokio Hotel Toma Kaulitze.

Celý článek

Nike spustil další kampaň Pro Hijab a cudnější módu

Je to měsíc, co značka Nike spustila další unikátní kampaň Pro Hijab. Navazuje tak na to, co začala již v roce 2017. Značka věří, že poptávka po cudnější módě se bude v budoucnu zvyšovat.

Celý článek

Chanel vyvrátil drby o úpadku značky, tržby překročily 11 miliard dolarů

Před 2 týdny značka Chanel rozpustila veškeré pověry o úpadku této francouzské značky. Tržby za minulý rok dosáhly 11 miliard dolarů a stále stoupají. Značka se těší i nadále velké prosperitě a návrháři se snaží, aby odkaz jejich boha žil stále.

Celý článek

Dvojitá přehlídka v Grandhotelu Pupp aneb Poneři ukázali, jak nosit eleganci

V sobotu 29. 6. se na terase Grandhotelu Pupp konala velkolepá módní show Art of love sourozenců Ponerových. Své nejnovější kolekce rozdělili do dvou částí. V první půlce jste mohli zhlédnout koktejlové a všední šaty.

 

Celý článek