dnes je 18.10.2019 a svátek má Lukáš

Nová americká značka DOOZ se specializuje na módu podle znamení zvěrokruhu

Přidat na Seznam.cz
Promyšlený koncept značky DOOZ nadchne milovníky astrologie a luxusu. Začínající značka z New Yorku barevně odlišuje jednotlivá znamení zvěrokruhu, nabízí kabelky inspirované měsícem a povzbuzuje k důvěře k odborným horoskopům.

Z kamarádství se zrodila skvělá myšlenka

Značka Dooz vznikla na základě dlouholetého kamarádství dvou návrhářek Rachel Borghard a Mii Kazovsky v New Yorku. Pět let po promoci založily mladé talentované ženy s vášní pro astrologii luxusní značku Dooz. Unikátní pojetí 12ti znamení zodiaka je originální každým coulem. Návrhářky se zaměřily na charakterové vlastnosti jednotlivých znamení. Barevné označení reprezentuje určité vlastnosti. Dlouhý výzkum astrologie byl součástí rozhodování, který odstín je vhodný pro jaké znamení. Vše je do detailů vysvětleno na webových stránkách. 

Unikátní přístup ke znamením zvěrokruhu

Návrhářky razí myšlenku, že jednotlivé symboly zvěrokruhu se mohou prolínat. Tudíž, pokud se vám líbí nějaká vlastnost na jiném znamení, než je to vaše, tak můžeme nosit jeho barvu. Abstraktní pojetí astrologie a horoskopů je zde klíčové, protože nabízí nekonečné množství kombinací. Nikdo není limitovaný tomu znamení, ve kterém se narodil. Podle návrhářek jsou tu nekonečné možnosti experimentování.

Inspirace z vesmíru

Materiály jsou produkovány výhradně v USA a jsou zpracovány experty. Tvar kabelky nápadně připomíná měsíc. Ať už s popruhem nahoře, nebo dole, inspirace z vesmíru je zde patrná. 12 barevných kabelek je doplněno stejným odstínem svetříku s výšivkou loga. Pokud prý věříme odborným horoskopům a uvědomujeme si svá znamení, tak o nás vesmír ví, a ocení to. Zajímavá myšlenka spojená s módou tak dostává hloubku i podnět k zamyšlení.

Zdroj; dooz.com, vogue.com

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA ZAHRANIČNÍ TVORBA KABELKY HOROSKOPY ASTROLOGIE MÓDA PODLE ZNAMENÍ ZVĚROKRUHU BARVY 12 ZNAMENÍ

Související články

Iveta Paulerová představila svou novou kolekci s názvem Awakening

Podzim a zimu oslaví česká návrhářka ve znamení „probouzení“. Tak totiž nazvala svou nejnovější kolekci odrážející nejenom její módní tvorbu, ale také každodenní život. Celou kolekci představila návrhářka před pár dny v rámci módní přehlídky, kterou jsme si nenechali ujít.

Celý článek

Folklorní elegance je novou kolekcí značky Tradice

Pánský i dámský formální šatník inspirovaný folklorem přináší ve své nové kolekci návrhářka Zuzana Osako pod značkou Tradice.

Celý článek

Roláky vládnou podzimu i zimě. Milují je ženy i muži!

Podzim je oficiálně tu se vším všudy a s ním i sezóna milující roláky. Jestli si ještě pořád nejste úplně jistí, tento článek vás o tom rozhodně přesvědčí.

Celý článek

Vydejme se na západ se značkou Zara

Stejně tak učinila modelka Kris Grikaite, která je hlavní tváří podzimní kampaně Coat Collection. Ta se zaměřuje zejména na kabáty.

Celý článek

Říjnový pop-up store módního domu Alexander McQueen odráží lásku k přírodě

Legendární obchodní dům Harrods obohatil na pár týdnů nový pop-up store. Alexander McQueen v něm představuje ručně šité šaty a psaníčka ze svého londýnského ateliéru.

Celý článek

12 podzimních svatebních rób podle módního domu Oscar de la Renta

Svatební šaty vládnoucí podzimu i zimě na přelomu 2019/2020 se zahalily do moderní klasiky. Designéři Fernando Garcia a Laura Kim představili dvanáct svatebních šatů od tradice až po mini střihy.

Celý článek

Pier Paolo Piccioli předvedl čistou couture práci

Jarní a letní kolekce módního domu Valentino byla plná elegantních a okázalých rób, ale rovněž nositelných kousků. Kreativní ředitel si hrál s dvěma odlišnými myšlenkami - čistotou a extravagancí.

Celý článek

Další společná streetwear kolekce značek PUMA a KARL LAGERFELD

Nové střihy, precizní technické detaily a vysoce kvalitní materiály zastupují novou a svěží streetwear kolekci pro muže i ženy z rukou dvou ikonických značek.

Celý článek