dnes je 04.10.2022 a svátek má František

Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Přidat na Seznam.cz
Luxusní životní styl značky Ferrari udává jasný směr i cíl. V předvečer milánského týdne mužské módy představila značka svou aktuální kolekci.

foto: Dominique Maitre / s laskavým svolením značky Ferrari

Od vývoje elektromobilů až po hledání vodíkového paliva a dosažení uhlíkové neutrality do roku 2030, přichází Ferrari s budováním luxusního životního stylu i v rámci módy.

„Ferrari je ve svém jádru luxusní společností a nejvýraznější a nejinovativnější luxusní značkou a vidíme, že před námi leží obrovské příležitosti v dalším rozvoji životního stylu,“ řekl v rozhovoru pro magazín WWD John Elkann, předseda představenstva Ferrari. „Nikdy neděláme kompromisy, chceme být bezkonkurenčním výrazem pro italskou dokonalost.“

Výkonný ředitel Ferrari, Benedetto Vigna zdůraznil, že do roku 2026 chce Ferrari zdvojnásobit své tržby v divizi životního stylu prostřednictvím luxusního zboží, zážitkových parků a muzeí či sběratelských předmětů, a to vůči tržbám z roku 2019. Poznamenal také, že Ferrari je plně oddáno tomu, čemu věří a snaží se touto cestou oslovit širší publikum. Během proslovu jmenoval Vigna novou posilou kreativní návrhářku Carle Liuni, která dříve pracovala pro Pandoru.

Ferrari zaznamenalo v letech 2018 až 2022 omlazení své věrné zákaznické základny a 60% nárůst nových sběratelů s 25% nárůstem průměrného počtu vozů. To je považováno za potenciální nový okruh zákazníků pro luxusní módu značky, stejně jako nové klíčové regiony, jako je Asie.

„Ženy mají také stále větší zájem o naše zboží, stávají se našimi ambasadorkami a pomáhají ovlivňovat nákupy,“ řekl Benedetto Vigna a dodal, že globální apetit po luxusu roste, ale trval na tom, že Ferrari vyrábí „jedinečná auta a jedinečné produkty“ a přizpůsobuje motto zakladatele Enza Ferrariho dodávat „o jedno auto méně, než požaduje trh“ i v divizi životního stylu, aby udržela exkluzivitu. Ferrari mění pozici své módní značky, zefektivňuje její distribuci, otevírá dva obchody v USA a omezuje své licence. Dále klade důraz na své tematické parky, jako je Ferrari World v Abu Dhabi a svou proslulou a nedávno zrekonstruovanou restauraci Il Cavallino, pojmenovanou po symbolu vzpínajícího se koně značky.

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA FERRARI MÓDA FERRARI

Související články

Sportovní značka BOGNER slaví 90. výročí a pro své zákazníky připravila nejedno překvapení

Příležitost k oslavám přináší rok 2022 společnosti BOGNER hned ve dvou významných jubileích. Kdysi malý lyžařský obchod dnes zastupuje významné místo na trhu.

Celý článek

Pánské podzimní doplňky v přírodních barvách dodají eleganci

Vraťte se po rozmarném létu do kanceláře ve velkém stylu. Doplňte svou podzimní garderobu o kousky, které nezestárnou. Doplňky v přírodních barvách navíc v těchto měsících skvěle padnou prakticky k čemukoliv. 

 

 

Celý článek

Česká módní značka SegraSegra otevírá online sekáč

Udržitelnost hrála u značky SegraSegra vždy důležitou roli, proto spouští online second hand, v rámci kterého vykupuje své nošené kousky a dále je nabízí. Funkční oblečení navržené a šité v České republice tak můžete nově pořídit nošené za výhodnou cenu.

Celý článek
About You fashion week

ABOUT YOU FASHION WEEK 2022

Módní přehlídka ABOUT YOU slavnostně zahájila první mezinárodní ABOUT YOU Fashion Week v Miláně.

Celý článek

Návrhářka Anna Tejklová představila kolekci TOTEM

Na teplické kolonádě proběhl před pár dny Czech Fashion Week 2022. Novou kolekci s názvem TOTEM zde představila také návrhářka Anna Tejklová, poprvé i s mužskými modely.

Celý článek

Tipy, jak na nákup levného, a přitom kvalitního oblečení 

Nákup nového oblečení udělá radost mnohým ženám, pokud byl však zakoupený kousek k dostání za akční ceny, radost je o to vyšší. Jaké jsou tipy a triky, které byste měli dodržovat, chcete-li si pořídit stylové, kvalitní, avšak cenově co nejpříznivější oblečení pro každou příležitost?

Celý článek
Zalando kolekce nové generace

NEJNOVĚJŠÍ KAMPAŇ ZALANDO „PORTRÉTY NOVÉ GENERACE“

Exkluzivně pro Zalando vytvořil pařížský stylista Edem Dossou a jeho kreativní přátelé Justin French, Laurence Kleinknecht, Dourane a Melissa Bon nejnovější designérské trendy.

Celý článek

Kolekci ZARA X NARCISO RODRIGUEZ v aerodynamických pózách nafotila ruská modelka Natalia Vodianova

Natalia Vodianova přezdívaná Supernova je ruskou modelkou, filantropkou a příležitostnou herečkou. Nyní se stala tváří aktuální kampaně amerického návrháře Narciso Rodrigueze ve spolupráci se značkou Zara.

Celý článek