dnes je 02.07.2022 a svátek má Patricie

Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Přidat na Seznam.cz
Luxusní životní styl značky Ferrari udává jasný směr i cíl. V předvečer milánského týdne mužské módy představila značka svou aktuální kolekci.

foto: Dominique Maitre / s laskavým svolením značky Ferrari

Od vývoje elektromobilů až po hledání vodíkového paliva a dosažení uhlíkové neutrality do roku 2030, přichází Ferrari s budováním luxusního životního stylu i v rámci módy.

„Ferrari je ve svém jádru luxusní společností a nejvýraznější a nejinovativnější luxusní značkou a vidíme, že před námi leží obrovské příležitosti v dalším rozvoji životního stylu,“ řekl v rozhovoru pro magazín WWD John Elkann, předseda představenstva Ferrari. „Nikdy neděláme kompromisy, chceme být bezkonkurenčním výrazem pro italskou dokonalost.“

Výkonný ředitel Ferrari, Benedetto Vigna zdůraznil, že do roku 2026 chce Ferrari zdvojnásobit své tržby v divizi životního stylu prostřednictvím luxusního zboží, zážitkových parků a muzeí či sběratelských předmětů, a to vůči tržbám z roku 2019. Poznamenal také, že Ferrari je plně oddáno tomu, čemu věří a snaží se touto cestou oslovit širší publikum. Během proslovu jmenoval Vigna novou posilou kreativní návrhářku Carle Liuni, která dříve pracovala pro Pandoru.

Ferrari zaznamenalo v letech 2018 až 2022 omlazení své věrné zákaznické základny a 60% nárůst nových sběratelů s 25% nárůstem průměrného počtu vozů. To je považováno za potenciální nový okruh zákazníků pro luxusní módu značky, stejně jako nové klíčové regiony, jako je Asie.

„Ženy mají také stále větší zájem o naše zboží, stávají se našimi ambasadorkami a pomáhají ovlivňovat nákupy,“ řekl Benedetto Vigna a dodal, že globální apetit po luxusu roste, ale trval na tom, že Ferrari vyrábí „jedinečná auta a jedinečné produkty“ a přizpůsobuje motto zakladatele Enza Ferrariho dodávat „o jedno auto méně, než požaduje trh“ i v divizi životního stylu, aby udržela exkluzivitu. Ferrari mění pozici své módní značky, zefektivňuje její distribuci, otevírá dva obchody v USA a omezuje své licence. Dále klade důraz na své tematické parky, jako je Ferrari World v Abu Dhabi a svou proslulou a nedávno zrekonstruovanou restauraci Il Cavallino, pojmenovanou po symbolu vzpínajícího se koně značky.

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDA DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA FERRARI MÓDA FERRARI

Související články

SVATEBNÍ SEZÓNA ZAHÁJENA, VÍTE CO NA SEBE?

Svatební sezóna je již v plném proudu a vy stále váháte, co si obléct? Podělíme se s vámi o základní pravidla, která dodržovat a tipy pro vhodné trendy outfity, ve kterých se budete cítit příjemně a slavnostně.

Celý článek

6 tipů minisukní na každou letní náladu

Nejenom mezi světovými módními návrháři vypuklo letní šílenství zvané minisukně. Kterou si vybrat a neutratit za ni třetinu výplaty?

Celý článek
Dámská a pánská móda

LEVI'S PŘINÁŠÍ HNED DVĚ KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2022

Levi’s kolekce Podzim/Zima 2022 nese název “Archives Reinvented”, hlavní inspirací byla vlastní historie značky. Novinkou je kolekce Levi’s Gold Tab, která vás přenese do Severní Kalifornie a okouzlí nostalgií a vintage střihy. 

Celý článek

Z mini-mikro, nový trend ve střihu nejen dámských sukní

"Čím kratší, tím lepší." Návrháři se začali předhánět v tom, kam může móda posunout hranici vkusu, lacinosti i elegance.

Celý článek

Kandidát na prezidenta Karel Diviš. Jaká móda se mu líbí na ženách?

Mají muži a ženy na módu podobný názor? Jak moc je pro muže důležitý první dojem a ženský outfit? Zeptali jsme se pražského podnikatele s osobitým stylem, Karla Diviše, jak to vidí on.

 

Celý článek

Jitka Klett prezentovala svoji tvorbu na prestižní módní události v Marrakéši

Na originálním mole luxusního hotelu Mandarin Oriental v Marrakéši se již podruhé konal jedinečný módní projekt MOROCCO FASHION WEEK 2022. Mezi vybranými návrháři z celého světa reprezentovala Českou republiku Jitka Klett.

Celý článek

projekt TRADICE NA ŠTENDRU napříč Českou republikou i zahraničím

Kapslová kolekce oděvů sestavená na míru konkrétnímu prostoru je nový projekt značky Tradice, která chce svým zákazníkům přiblížit své střihy s možností koupit si je na jedinečném místě.

Celý článek

První pánská kolekce české značky FOLBEUR spatřila světlo světa

Pánské aktovky Etienne právě vypouští do světa česká značka kožených kabelek a doplňků FOLBEUR. Teď už máme jasno, jak vypadá kompletní obraz moderního úspěšného muže.

Celý článek