dnes je 28.02.2021 a svátek má Lumír

Trendy v pánské streetové módě

Přidat na Seznam.cz
Většina už pochopila, že technické zimní oblečení nepatří do města, ale na hory. Proto se současné městské trendy stávají různorodější a to prolínáním volnočasové módy s módou elegantní.

Směr, kterým se vyvíjí dnešní streetová móda si získává stále větší oblibu. Patrné prvky vintage, retro a urban stylu kombinované s prvky amerického preppy stylu 60. let, které vévodily loňskému roku, se promítají i do trendů momentální sezony Zima/Jaro 2015.

Nový level získává hit podzimu hunting styl, pod kterým si můžeme představit například triko, parku, kostkatou košili. Vše působí velmi ležérně, někdy až neupraveně.

Koupit

Přelom zimy a jara bude opět ve znamení pletených svetrů a kabátů všech střihů ideálních k procházce městem. Dalším charakteristickým prvkem je vrstvení s odkazem na 70. léta 20. století. Proto nezapomeňte na košile. Na jaře si vezmou hlavní slovo světlejší barvy, ale i výrazné kontrasty, kostky a celoplošné drobné motivy.

S teplejším počasím se nemusíte bát ani jasných barev. Klidně oblékněte zelenou, žlutou, oranžovou, vínovou nebo signální červenou. Jako módní alternativa ke klasické černé nebo šedé se nabízí zejména aktuální odstíny modré.

Celý outfit perfektně doladí chino kalhoty nebo kalhoty jednoduchých rovných střihů, kožené boty a doplňky, jako jsou kožené kabely, hodinky a třeba i sluchátka.

 

Zdroj obrázků: zoot.cz

Přidat na Seznam.cz
PÁNSKÉ OBLEČENÍ PÁNSKÁ MÓDA PÁNSKÉ TRENDY STREETOVÁ MÓDA

Související články

Česká značka CityZen přináší chytrá trika, která neušpiníte ani nepropotíte

Tyhle trička nadchnou každého praktického člověka. Pot na nich neuvidíte, neušpiníte je, nemačkají se a nemění barvu ani tvar, navíc snižují tělesný zápach.

Celý článek

H&M odhaluje svou další designerskou spolupráci. Tentokrát s oblíbenou irskou návrhářkou SIMONE ROCHA

Již tradičně se společnost H&M pouští do oblíbených kolekcí ve spolupráci s největšími světovými designéry. Jinak tomu není ani tentokrát, za letošní kolekcí stojí uznávaná irská návrhářka působící v Londýně, Simone ROCHA.

Celý článek

Petra a Pavel Koutní: Do výroby zařazujeme recyklované přírodně barvené materiály a zaměřujeme se na pohodlí zákazníka

Petra a Pavel Koutní přebrali tradici prostějovského oděvnictví. Jejich rodinná značka Koutný je známá nejen u nás, ale i v zahraniční. Mezi jejich tradiční zákazníky patří České dráhy, Policie ČR i dobrovolní hasiči. Jak se firma pere s krizí a jaký rozvoj plánuje do budoucna - zeptali jsme se v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek

Módní padělky aneb trh s falešným zbožím

Nejen v České republice se rozmohl takový nešvar. Módní padělky, tzv. fake fashion se rozjíždí především během Vánoc. Proč lidé vůbec kupují a nosí padělky a jaké problémy to přináší módnímu průmyslu?

Celý článek

Columbia Sportswear představuje novou limitovanou kolekci Columbia x Star Wars inspirovanou komunitou Mandalorianů

Columbia Sportswear představuje ve spolupráci s Lucasfilm speciální v pořadí již pátou  limitovanou kolekci Columbia Star Wars inspirovanou tentokrát legendárními postavami Mandaloriana  a Baby Yody z úspěšného televizního seriálu Th Mandalorian.  

Celý článek

Barbora Hranoš o módních doplňcích Otto Kilian: Mužů, kteří se doplňků nebojí, je u nás zatím málo

Otto Kilian je česká značka, která nabízí limitované kolekce pánských a dámských doplňků. Stojí za ní manželský pár, Barbora a Petr Hranošovi. Ve svém portfoliu mají nejen kravaty, ale také manžetové knoflíčky, motýlky či kapesníčky do saka. Vše je vyráběno ručně se zapojením českých výrobců. Při výrobě z vysoce kvalitních látek vznikají malé série, ve kterých je každý model jedinečný.

 

 

Celý článek

ROZHOVOR o nové kolekci Conscious Exclusive, která přináší do módy nové udržitelné materiály

Zimní kolekce značky H&M přináší více než jen další krok k udržitelné módě. Férové platové podmínky, zodpovědnost v rámci recyklace materiálů i pánská část kolekce jsou tím, na co jsme se v upřímném rozhovoru se Slávkou Barnovou Head of PR H&M ČR zeptali.

Celý článek

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Celý článek