dnes je 22.01.2019 a svátek má Slavomír

Valentino: Modelové a modelky poprvé společně na přehlídce v Tokiu

Dokonalá nedokonalost souznila na přehlídce Valentino. Poprvé v historii luxusní značka vyslala obě pohlaví na stejné molo!  

Klasika v novém kabátě

Valentino se vydal do Tokia k prezentaci nové kolekce a zboural všechna dosavadní pravidla luxusní italské značky. Poprvé v historii od roku 1960 se na mole střídaly modelky s modely. A proč se tak dvorní návrhář Pierpaolo Piccioli rozhodl? Chtěl prostě být součástí moderního Japonska a ukázat, že i klasická značka umí jít s dobou. A stejně jako v nové kolekci: muži a ženy jsou rozdílní, ale přesto se doplňují. Návrhář se rozhodl předělat typicky romantické kolekce na inteligentní jednobarevné kreace inspirované tradicemi Japonska. Vyslal tak na molo stejně barevně oblečené muže i ženy. Černá, bílá a červená vévodily. Pro značku typické volánky, květinové potisky a další romantické prvky byly ponechány, ale prošly dekonstrukcí a pojaté byly tentokrát trochu jinak. 

Inspirace módou z východu

Poselstvím nové Valentino kolekce je postavit se souměrnému a dokonale padnoucímu oblečení typickému pro západní kulturu. Piccioli mířil opačným směrem na východ. Zaměřil se na symetrii, harmonii a kontrast, oproti kterým postavil asymetrii, dočasnou krásu a drama. A na to vše čerpal dlouhé měsíce z motivů v japonském umění, kultuře, tradicích, módě... Návrhář chtěl povznést oblečení na oslavovaný rituál oblékání, na který se poslední dobou zapomnělo. Bere se nyní už jen jako součást života. Vlna, která tuto kolekci ovlivnila, se jmenuje Wabi Sabi. Hra s objemem, vrstvením a transparentními materiály ve stejné barvě.

Inteligentní kolekce

Japonci tomuto Wabi Sabi stylu říkají také dialog v módě, který vedou barvy a styly mezi sebou. Prolínají se, doplňují, oddalují a zase přibližují. Experimentuje a pátrá v kreativním prostoru mezi dvěma rozdílnými místy, prostory nebo body. Piccioli vytvořil inteligentní kolekci nové generace inspirovanou Japonskem vhodnou pro moderního člověka odkudkoliv. Jeho mise odbourat  předsudky a typické rysy značky Valentino se povedla.

Zdroj: vogue.com, fashionpress.it

 

MÓDA NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA VALENTINO PRE FALL 2019 TOKYO SHOW PŘEHLÍDKA MODELOVÉ A MODELKY

Související články

Jeden den v šatníku Meghan Markle: od konfekce ke kolekci

Těhotná vévodkyně dokáže během dne vypadat elegantně a ještě k tomu zvládnout rychlou královskou proměnu od H&M k Roland Mouretovi!

Celý článek

Pánský Street style u přehlídek pro podzim 2019

Muži všech věkových kategorií se sezóně účastní dění kolem přehlídek pro podzim 2019. Jak se na to oblékli v Paříži, Londýně a Miláně?

Celý článek

Nejslavnější narozeninové outfity supermodelky Kate Moss

Legendární kráska oslavila před pár dny 45. narozeniny. Anglická ikona si vždy vybírala výraznější designerské modely na oslavy svých narozenin.

Celý článek

Cestovní nálada v letní kampani Miu Miu má říz

Ponurý svět cestování nás vtáhne do příběhu prostřednictvím krásných modelek, perfektních módních outfitů a cestovních sedaček.

Celý článek

Saint Laurent ukazuje pravou tvář letní kampaně

Modelky v této kampani hrají roli nových aristokratů a rozhodně se nebojí své sexuální orientace. Vypadají totiž báječně.

Celý článek

Aktuální kolekce české značky Design Dictat přináší jednoduché linie

Značka, která má u nás své místo a kterou bedlivě sledujeme, opět přichází s jednoduchými liniemi, které většina žen miluje. Nejčistší minimalismus tu tvoří hlavní podstatu celé kolekce.

Celý článek

Šik Angelina Jolie miluje neutrální barvy

Známá herečka je obrázkem nenásilné elegance. Paleta jejího stylu se skládá hlavně z béžové, krémové a tělové barvy.

Celý článek

10 pánských trendů ve Street Fashion pro rok 2019

Pánové se mají na co těšit! Staré klasiky dostávají novou podobu a nezvyklé doplňky jim pomůžou i prakticky! Co bude k vidění v ulicích na stylových českých mužích?

Celý článek