dnes je 15.07.2020 a svátek má Jindřich

Zakoupením charitativní pohlednice uděláte hned trojnásobnou radost

Přidat na Seznam.cz
Protipandemická opatření se rozvolňují, v centru mediální pozornosti se ocitají nejen covidová témata, mimořádná vlna solidarity a empatie se zvolna rozpouští v proudu všednodenních starostí. Ovšem stále existují lidé, kteří potřebují pomoc a podporu.

Zdroj: biorganica

Mezi těmi nejohroženějšími dlouhodobě zůstávají senioři v domovech důchodců. Právě pro ně vznikla charitativní akce Pošli pomoc pozdravem – iniciativa Simony Bagarové a její organizace Management pro neziskovky, společnosti biOrganica zabývající se propagací a distribucí přírodní kosmetiky, Marthy Issové, Petry Nesvačilové, Ani a Ester Geislerových.


Zdroj: biorganica

Unikátní projekt Pošli pomoc pozdravem běží na Biorganica, kde jsou k zakoupení originální, na ekologickém papíře vytištěné pohlednice s osobními fotografiemi, které nafotily právě Martha, Petra, Aňa a Ester. Stačí přihodit pohled do košíku a za jednu cenu obdržíte hned trojnásobnou radost! Jednu pohlednici bez konkrétního vzkazu obdržíte přímo vy na vámi zvolenou adresu. Zároveň se svým nákupem postaráte o to, aby druhý pohled s ručně psaným vzkazem od známých hereček potěšil konkrétního seniora. A do třetice – koupí pohledu přispíváte 80 Kč na organizaci Management pro neziskovky, která zaštiťuje projekt D.O.M.A., který se snaží aktivně proměňovat sociálně-zdravotní služby tak, aby co nejlépe odpovídaly skutečným lidským potřebám a aby se v sociálních zařízeních cítili klienti i pečovatelé co nejlépe.


Zdroj: biorganica

„V časech, kdy se velká část našich životů odehrává v on-line kulisách, nám papírový pohled s ručně psaným vzkazem od holek přišel jako milá změna. Chtěly jsme, aby pomoc zahrnovala také nějaký přesah a nesloužila jen k vybrání finančních prostředků. Holky pak spontánně napadlo, že by se mohly vyfotit v nějaké milé situaci z jejich každodenního života a snímky nechat natisknout na pohledy, na které by posléze psaly osobní vzkazy pro seniory. Jsem ráda, že s nápadem startujeme teď, když se opatření rozvolňují, protože s tím bude opadat i zájem o pomoc rizikovým skupinám. My v domovech seniorů působíme celoročně a chceme touto akcí ukázat, že myslet na seniory a pomáhat potřebným se má celý rok, nejen v případech, kdy vypukne krize,“ říká Simona Bagarová.


Zdroj: biorganica

A jak došlo k propojení s biOrganica?

„Velmi spontánně. Produkty z portfolia biOrganica používám už léta a miluji filozofii britské značky Inlight. Moje organizace Management pro neziskovky se nyní hodně angažovala v zásobování domovů pro seniory ochrannými pomůckami. Za tři týdny jsme zajistili pomoc pro 45 zařízení. A pomáhaly mi v tom i moje kamarádky Martha Issová, Petra Nesvačilová a Ester Geislerová, které se samy nabídly a spontánně přidaly. A protože jsou to herečky, vymýšlely i nějakou kulturní akci, která by seniory potěšila. Petra a Ester už dokonce byly v jednom domově zpívat a společně jsme uvažovaly nad tím, co dalšího by se dalo podniknout. Pak jsme si uvědomily, že všechny používáme a máme rády Inlight a celou jeho filozofii, společný projekt s biOrganica se tak vyloženě nabízel. Nejvíc ze všeho se mi líbí, že to není žádná umělá marketingová akce, ale pravdivý příběh založený na tom, že jsme během krize skutečně pomáhaly. Stejně jako tvář Inlightu Aňa Geislerová, která se k našemu nápadu s pohledy spontánně přidala. Je to přirozené propojení a krásně podtrhuje filozofii Ingliht, která vychází mimo jiné z myšlenky, že jsme všichni součástí jednoho celku a nemá nám být jedno, co se okolo nás děje,“ odpovídá Simona Bagarová.


Zdroj: biorganica

Přidat na Seznam.cz
POŠLI POMOC KORONAVIRUS POMOC SENIORŮM POHLED FINANČNÍ POMOC BIORGANICA INLIGHT KOSMETIKA SENIOŘI

Související články

Global fashion agenda vydala prohlášení, v němž píše, jak by měl být módní průmysl udržitelnější

Spolek s názvem Global Fashion Agenda se zabývá udržitelností v oblasti módního průmyslu. Každý rok vydává program, který by měl přispět ke zlepšení nejen pracovních podmínek v tomto odvětví ale také více zařadit udržitelnost do módního světa.

Celý článek

Koronavirus stál značku Nike 790 milionů dolarů

Akcie Nike klesly za dobu karantény o 4 %. Po celém světě však vzrostl online prodej a oblíbená sportovní značka tak počítá s rychlým vyrovnáním celkové ztráty.

Celý článek

Letní beauty novinky

Léto je tady! A my vám přinášíme několik kosmetických novinek, které rozhodně stojí za vyzkoušení. 

Celý článek

Nejlepší produkty na odlíčení

Odstranění make-upu a nečistot je jedním z nejdůležitějších kroků v péči o pleť. Vybrali jsme proto několik produktů na odlíčení, které si určitě zamilujete stejně jako my.

Celý článek

Svatební den pod širým nebem – nový trend svatebních obřadů

Časy se mění. Trendy přicházejí a odcházejí, stejně jako krizové situace. Ta letošní s sebou přinesla nejen novinky ze světa hygieny a zdravotnictví, ale všichni jsme museli nebo budeme muset změnit svůj mindset. A na změny se musí připravit i nastávající nevěsty a ženichové.

Celý článek

Trápí vás akné? Víme, jak pomoci!

Akné dokáže hodně potrápit, ať už jste v jakémkoliv věku. Boj s akné je dlouhý a nevyřeší se za jediný den. Musíte být trpěliví a dodržovat několik nezbytných kroků.

Celý článek

Kdo zvládá karanténu lépe: extroverti nebo introverti?

Pandemie koronaviru zaútočila nejen na naše zdraví, ale i na naši mysl. Většina z nás byla uvězněná doma, a zatímco si to někteří náramně užívali, jiní trpěli. Proč tomu tak je a co si z toho můžeme do budoucna odnést?

Celý článek

Co nás čeká v módním průmyslu po karanténě?

Sedíme doma, do obchodů nemůžeme, a to nakupování online prostě není ono, že. Nehledě na to, že máte najednou jiné starosti, než poslední kolekci Pumy nebo zrušený Fashion Week. Říkáte si možná, že až tohle všechno skončí, hned poběžíte do obchodu a něco hezkého si koupíte? Zkuste se nad tím zamyslet.

Celý článek