dnes je 02.12.2022 a svátek má Blanka

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Přidat na Seznam.cz
Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Zdoj: Zalando.cz 

Centrálním bodem kampaně je série portrétů objetí, intimních a emotivních momentů zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Portréty pak doplňuje dojemný film „100 let objetí“ pod vedením světově proslulého vizuálního vypravěče Vincenta Haycocka na pozadí písně „Godspeed“ legendárního hudebníka Franka Oceana.

Jednoduchost a citová angažovanost objetí dýchá z celé kampaně. Ať už jde o přátele jdoucí ruku v ruce, dceru objímající svého staršího otce nebo páry všech věkových skupin, pohlaví a orientace - všichni protagonisté jsou skuteční lidé, kteří odvádí pozornost pryč od tradiční inscenované módní kampaně s modely a soustředí se na poselství naděje do budoucnosti - na moment, kdy budeme moci znovu obejmout své blízké.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje spojit se a komunikovat se zákazníky prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. K tomu dodává: „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími.“

 


Zdoj: Zalando.cz 

Kampaň byla zahájena 1. listopadu a poběží dva měsíce. Počáteční „teasing“ fáze měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během této fáze se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby, tzv. muraly. bez viditelného brandingu. Muraly ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chybí, je z ní vidět pouze obrys a pod ním otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

8. listopadu Zalando odhalilo svoji tvář a hlavní optimistické sdělení kampaně: „Brzy se znovu obejmeme.“ Toto poselství naděje se promítá v mnoha formátech: od nástěnných maleb přes všechny reklamní, digitální a sociální kanály, včetně Haycockova filmu „100 let objetí“ a portrétů Sarah Blais, OOH, DOOH a vlastních sociálních kanálů širokého a různorodého obsazení této kampaně. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích společnosti Zalando.


              Zdoj: Zalando.cz 

Veit Moeller, Executive Creative Director agentury Anomaly Berlin, dodává: „Tato jednoduchá, ale silná kampaň je příslibem do budoucna. Cílem bylo sloupnout všechny vnější vrstvy spojené s obdobím svátků a identifikovat ten nejprostší a nejznámější symbol lidského spojení: objetí. Natočit kampaň po celém světě během globální pandemie zcela na dálku byla jedinečná výzva a máme radost, že zrovna my můžeme světu předat zprávu společnosti Zalando.“

Film natáčeli čtyři režiséři v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu a výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Každý film vypráví příběh jednoho objetí* a všechny je spojuje vizuální styl a nálada, což je umožnilo sestříhat všechny zvlášť nebo poskládat dohromady. Dojemnou náladu celého filmu doplňuje píseň „Godspeed“ Franka Oceana, která hudebně ztělesňuje pocit sounáležitosti a lidského spojení.

Přidat na Seznam.cz
DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA NÁKUPY ONLINE ZALANDO ZALANDO-LOUNGE.CZ

Související články

Návrhář Jan Černý představuje svoji desátou kolekci pod názvem „A boy who plays with fire“

Nejnovější ready-to-wear show představená v pražské Staroměstské tržnici ukazuje Janovu vizi menswearu a unisexwearu na rok 2023. Oslavuje deset sezón, v průběhu kterých návrhář představuje svoji tvorbu pravidelně veřejnosti.

Celý článek

Denim – materiál, který nikdy nezestárne

Jestli je nějaký materiál, o kterém si můžete být jistí, že nikdy nevyjde z módy, pak je to denim. Džíny, džínové bundy, sukně, šaty… bez toho si určitě svůj šatník neumíte představit. A zelenou denimu dávají i módní návrháři. 

Celý článek

Nová kolekce značky LEEDA vznikala ve spolupráci s herečkou Barborou Bočkovou

Svítí na cestu, i když zrovna nejsou vidět. Možná se jen odráží v hladině jezera nebo zapomenutém střepu na ulici. Někde tam jsou, pro vás. Řeč je o šatech z nové kolekce značky LEEDA.

Celý článek

Jak nosit svetr a vypadat stylově? Objevte x trendy outfitů připravených našimi stylisty

Zimní sezóna se blíží a vy ještě nemáte vybraný hřejivý svetr do vašeho outfitu? Nevadí! Na následujících řádcích si totiž povíme, podle jakých kritérií zimní svetr vybírat. Také vám prozradíme, s jakým oblečením, obuví a s jakými módními doplňky svetr kombinovat, aby byl váš zimní model dokonalost sama. Čtěte a inspirujte se s námi!

Celý článek

Podzim se značkou Badura. Klasický nebo plný módních trendů?

Ať už se vaše aktuální sezóna ponese v klasickém duchu plném elegance a kvality nebo si dovolíte zaexperimentovat a pustíte do svého šatníku a botníku trochu módních trendů, modely značky Badura mají od každého něco. Tak vybírejte a kombinujte!

Celý článek

Kristen, Vittoria a Paloma ve fantasy kampani značky H&M

Kristen, Vittoria a Paloma se chopily ztvárnění módní fantazie inspirované virtuální realitou. H&M Innovation Story je kampaň, která symbolizuje tři odlišné dimenze módy.

Celý článek

Jimmy Choo kolekce inspirovaná lyžováním potěší všechny milovníky zimy

Chladné počasí využívá módní návrhář Jimmy Choo, aby představil svou „sněhovou“ kolekci pro letošní zimu. V popředí kampaně stojí maďarská modelka Barbara Palvin.

Celý článek
MODIVO Black Friday

MODIVO POVYŠUJE BLACK FRIDAY NA VYŠŠÍ LEVEL A ZAJÍMAVÝMI NABÍDKAMI SE CHLUBÍ CELÝ MĚSÍC

Black Friday je považován za největší “svátek slev", který letos připadá na 25. listopad. Přestože slevové šílenství po celém světě začíná přímo ve zmiňovaný den, v MODIVO mění Black Friday na Black Month. Využijte exkluzivní příležitost a doplňte svůj šatník o nejnovější trendy. 
 

Celý článek