dnes je 02.07.2022 a svátek má Patricie

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Přidat na Seznam.cz
Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Zdoj: Zalando.cz 

Centrálním bodem kampaně je série portrétů objetí, intimních a emotivních momentů zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Portréty pak doplňuje dojemný film „100 let objetí“ pod vedením světově proslulého vizuálního vypravěče Vincenta Haycocka na pozadí písně „Godspeed“ legendárního hudebníka Franka Oceana.

Jednoduchost a citová angažovanost objetí dýchá z celé kampaně. Ať už jde o přátele jdoucí ruku v ruce, dceru objímající svého staršího otce nebo páry všech věkových skupin, pohlaví a orientace - všichni protagonisté jsou skuteční lidé, kteří odvádí pozornost pryč od tradiční inscenované módní kampaně s modely a soustředí se na poselství naděje do budoucnosti - na moment, kdy budeme moci znovu obejmout své blízké.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje spojit se a komunikovat se zákazníky prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. K tomu dodává: „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími.“

 


Zdoj: Zalando.cz 

Kampaň byla zahájena 1. listopadu a poběží dva měsíce. Počáteční „teasing“ fáze měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během této fáze se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby, tzv. muraly. bez viditelného brandingu. Muraly ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chybí, je z ní vidět pouze obrys a pod ním otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

8. listopadu Zalando odhalilo svoji tvář a hlavní optimistické sdělení kampaně: „Brzy se znovu obejmeme.“ Toto poselství naděje se promítá v mnoha formátech: od nástěnných maleb přes všechny reklamní, digitální a sociální kanály, včetně Haycockova filmu „100 let objetí“ a portrétů Sarah Blais, OOH, DOOH a vlastních sociálních kanálů širokého a různorodého obsazení této kampaně. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích společnosti Zalando.


              Zdoj: Zalando.cz 

Veit Moeller, Executive Creative Director agentury Anomaly Berlin, dodává: „Tato jednoduchá, ale silná kampaň je příslibem do budoucna. Cílem bylo sloupnout všechny vnější vrstvy spojené s obdobím svátků a identifikovat ten nejprostší a nejznámější symbol lidského spojení: objetí. Natočit kampaň po celém světě během globální pandemie zcela na dálku byla jedinečná výzva a máme radost, že zrovna my můžeme světu předat zprávu společnosti Zalando.“

Film natáčeli čtyři režiséři v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu a výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Každý film vypráví příběh jednoho objetí* a všechny je spojuje vizuální styl a nálada, což je umožnilo sestříhat všechny zvlášť nebo poskládat dohromady. Dojemnou náladu celého filmu doplňuje píseň „Godspeed“ Franka Oceana, která hudebně ztělesňuje pocit sounáležitosti a lidského spojení.

Přidat na Seznam.cz
DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA NÁKUPY ONLINE ZALANDO ZALANDO-LOUNGE.CZ

Související články

6 tipů minisukní na každou letní náladu

Nejenom mezi světovými módními návrháři vypuklo letní šílenství zvané minisukně. Kterou si vybrat a neutratit za ni třetinu výplaty?

Celý článek

Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Luxusní životní styl značky Ferrari udává jasný směr i cíl. V předvečer milánského týdne mužské módy představila značka svou aktuální kolekci.

Celý článek
Dámská a pánská móda

LEVI'S PŘINÁŠÍ HNED DVĚ KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2022

Levi’s kolekce Podzim/Zima 2022 nese název “Archives Reinvented”, hlavní inspirací byla vlastní historie značky. Novinkou je kolekce Levi’s Gold Tab, která vás přenese do Severní Kalifornie a okouzlí nostalgií a vintage střihy. 

Celý článek

Z mini-mikro, nový trend ve střihu nejen dámských sukní

"Čím kratší, tím lepší." Návrháři se začali předhánět v tom, kam může móda posunout hranici vkusu, lacinosti i elegance.

Celý článek

Kandidát na prezidenta Karel Diviš. Jaká móda se mu líbí na ženách?

Mají muži a ženy na módu podobný názor? Jak moc je pro muže důležitý první dojem a ženský outfit? Zeptali jsme se pražského podnikatele s osobitým stylem, Karla Diviše, jak to vidí on.

 

Celý článek

Jitka Klett prezentovala svoji tvorbu na prestižní módní události v Marrakéši

Na originálním mole luxusního hotelu Mandarin Oriental v Marrakéši se již podruhé konal jedinečný módní projekt MOROCCO FASHION WEEK 2022. Mezi vybranými návrháři z celého světa reprezentovala Českou republiku Jitka Klett.

Celý článek

projekt TRADICE NA ŠTENDRU napříč Českou republikou i zahraničím

Kapslová kolekce oděvů sestavená na míru konkrétnímu prostoru je nový projekt značky Tradice, která chce svým zákazníkům přiblížit své střihy s možností koupit si je na jedinečném místě.

Celý článek

První pánská kolekce české značky FOLBEUR spatřila světlo světa

Pánské aktovky Etienne právě vypouští do světa česká značka kožených kabelek a doplňků FOLBEUR. Teď už máme jasno, jak vypadá kompletní obraz moderního úspěšného muže.

Celý článek