dnes je 16.06.2021 a svátek má Zbyněk

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Přidat na Seznam.cz
Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Zdoj: Zalando.cz 

Centrálním bodem kampaně je série portrétů objetí, intimních a emotivních momentů zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Portréty pak doplňuje dojemný film „100 let objetí“ pod vedením světově proslulého vizuálního vypravěče Vincenta Haycocka na pozadí písně „Godspeed“ legendárního hudebníka Franka Oceana.

Jednoduchost a citová angažovanost objetí dýchá z celé kampaně. Ať už jde o přátele jdoucí ruku v ruce, dceru objímající svého staršího otce nebo páry všech věkových skupin, pohlaví a orientace - všichni protagonisté jsou skuteční lidé, kteří odvádí pozornost pryč od tradiční inscenované módní kampaně s modely a soustředí se na poselství naděje do budoucnosti - na moment, kdy budeme moci znovu obejmout své blízké.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje spojit se a komunikovat se zákazníky prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. K tomu dodává: „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími.“

 


Zdoj: Zalando.cz 

Kampaň byla zahájena 1. listopadu a poběží dva měsíce. Počáteční „teasing“ fáze měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během této fáze se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby, tzv. muraly. bez viditelného brandingu. Muraly ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chybí, je z ní vidět pouze obrys a pod ním otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

8. listopadu Zalando odhalilo svoji tvář a hlavní optimistické sdělení kampaně: „Brzy se znovu obejmeme.“ Toto poselství naděje se promítá v mnoha formátech: od nástěnných maleb přes všechny reklamní, digitální a sociální kanály, včetně Haycockova filmu „100 let objetí“ a portrétů Sarah Blais, OOH, DOOH a vlastních sociálních kanálů širokého a různorodého obsazení této kampaně. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích společnosti Zalando.


              Zdoj: Zalando.cz 

Veit Moeller, Executive Creative Director agentury Anomaly Berlin, dodává: „Tato jednoduchá, ale silná kampaň je příslibem do budoucna. Cílem bylo sloupnout všechny vnější vrstvy spojené s obdobím svátků a identifikovat ten nejprostší a nejznámější symbol lidského spojení: objetí. Natočit kampaň po celém světě během globální pandemie zcela na dálku byla jedinečná výzva a máme radost, že zrovna my můžeme světu předat zprávu společnosti Zalando.“

Film natáčeli čtyři režiséři v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu a výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Každý film vypráví příběh jednoho objetí* a všechny je spojuje vizuální styl a nálada, což je umožnilo sestříhat všechny zvlášť nebo poskládat dohromady. Dojemnou náladu celého filmu doplňuje píseň „Godspeed“ Franka Oceana, která hudebně ztělesňuje pocit sounáležitosti a lidského spojení.

Přidat na Seznam.cz
DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA NÁKUPY ONLINE ZALANDO ZALANDO-LOUNGE.CZ

Související články

Česká značka Jamie Collection přináší chladivé materiály ideální na léto

Limitovaná kolekce letního oblečení českého dua Jamie Collection nejenom, že vás nebude hřát, ale zároveň vás zvládne ochladit.

Celý článek

Pozvěte léto do svého šatníku s barevnými doplňky

Dost bylo šedi v ulicích! Vytáhněte své oblíbené barevné kousky a začněte se chlubit veselými doplňky. Konečně se totiž blíží léto, které k zábavné módě přímo vybízí.

Celý článek

Dior vítá léto spuštěním své nové plážové kolekce

Teplé počasí evokuje pocit léta a dovolené. Kolekce s názvem Dioriviera pro léto 2021 myslí na všechny milovníky plážové pohody.

Celý článek

Kolekce RE.GEN značky PUMA je vyrobená z recyklovaných materiálů a textilního odpadu

Dát druhý život textilu, který je pro většinu už nepoužitelný, je úžasným způsobem, jak regenerovat nepotřebný odpadní materiál. Kolekce je inspirovaná myšlenkou znovuvyužití něčeho, co již zaniklo.

Celý článek

Bella Hadid a Cindy Bruna v popředí PRIDE kolekce Michael Kors 2021

Červen je měsícem, kdy návrháři i osobnosti celého světa podporují Hnutí za svobodu homosexuálů, tzv. LGBTIQ komunitu. Michael Kors k této příležitosti připravil velmi rozmanitou kolekci.

Celý článek

Zalando – Láska nikdy nevyjde z módy

Evropská platforma Zalando, která se zaměřuje na módu a životní styl, uvedla nedávno lokální kampaň „Láska nikdy nevyjde z módy“. 

Celý článek

Tiffany představilo novou kolekci zásnubních prstenů pro muže

Poprvé ve své 184leté historii představuje Tiffany & Co unikátní kolekci zásnubních prstenů pro muže. Nový sociální trend totiž velí - o ruku mohou být požádáni i muži.

Celý článek

Anja Rubik na letní vlně v kolekci plavek značky Zara

Plážová sezóna je tu a Zara nabízí spoustu trendy stylů a vzorů pro léto 2021. Tentokrát je představila na polské modelce Anje Rubik, které zanedlouho oslaví 38. narozeniny.

Celý článek