dnes je 11.04.2021 a svátek má Izabela

ZALANDO VE SVÉ SVÁTEČNÍ KAMPANI „BRZY SE ZNOVU OBEJMEME“ HLÁSÁ OPTIMISMUS A POZITIVNÍ BUDOUCNOST

Přidat na Seznam.cz
Zalando, přední evropská módní platforma, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží napříč Evropou probudit pocit optimismu a naděje.

Zdoj: Zalando.cz 

Centrálním bodem kampaně je série portrétů objetí, intimních a emotivních momentů zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Portréty pak doplňuje dojemný film „100 let objetí“ pod vedením světově proslulého vizuálního vypravěče Vincenta Haycocka na pozadí písně „Godspeed“ legendárního hudebníka Franka Oceana.

Jednoduchost a citová angažovanost objetí dýchá z celé kampaně. Ať už jde o přátele jdoucí ruku v ruce, dceru objímající svého staršího otce nebo páry všech věkových skupin, pohlaví a orientace - všichni protagonisté jsou skuteční lidé, kteří odvádí pozornost pryč od tradiční inscenované módní kampaně s modely a soustředí se na poselství naděje do budoucnosti - na moment, kdy budeme moci znovu obejmout své blízké.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje spojit se a komunikovat se zákazníky prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. K tomu dodává: „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími.“

 


Zdoj: Zalando.cz 

Kampaň byla zahájena 1. listopadu a poběží dva měsíce. Počáteční „teasing“ fáze měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během této fáze se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby, tzv. muraly. bez viditelného brandingu. Muraly ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chybí, je z ní vidět pouze obrys a pod ním otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

8. listopadu Zalando odhalilo svoji tvář a hlavní optimistické sdělení kampaně: „Brzy se znovu obejmeme.“ Toto poselství naděje se promítá v mnoha formátech: od nástěnných maleb přes všechny reklamní, digitální a sociální kanály, včetně Haycockova filmu „100 let objetí“ a portrétů Sarah Blais, OOH, DOOH a vlastních sociálních kanálů širokého a různorodého obsazení této kampaně. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích společnosti Zalando.


              Zdoj: Zalando.cz 

Veit Moeller, Executive Creative Director agentury Anomaly Berlin, dodává: „Tato jednoduchá, ale silná kampaň je příslibem do budoucna. Cílem bylo sloupnout všechny vnější vrstvy spojené s obdobím svátků a identifikovat ten nejprostší a nejznámější symbol lidského spojení: objetí. Natočit kampaň po celém světě během globální pandemie zcela na dálku byla jedinečná výzva a máme radost, že zrovna my můžeme světu předat zprávu společnosti Zalando.“

Film natáčeli čtyři režiséři v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu a výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Každý film vypráví příběh jednoho objetí* a všechny je spojuje vizuální styl a nálada, což je umožnilo sestříhat všechny zvlášť nebo poskládat dohromady. Dojemnou náladu celého filmu doplňuje píseň „Godspeed“ Franka Oceana, která hudebně ztělesňuje pocit sounáležitosti a lidského spojení.

Přidat na Seznam.cz
DÁMSKÁ MÓDA PÁNSKÁ MÓDA NÁKUPY ONLINE ZALANDO ZALANDO-LOUNGE.CZ

Související články

Gucci škádlí novou kampaní v hlavní roli s Harry Stylesem, Serenou Williams a Awkwafinou

Možná jste tento týden zaslechli heslo #HarryForGucci, který vysílá jasný signál: zaznamenejte si do svého kalendáře datum 22. dubna 2021.

Celý článek

Denimová kolekce australské módní značky Zimmermann

Síla denimu v podání australské značky Zimmermann vás nadchne natolik, že nebudete chtít nosit nic jiného. Nadčasové modely, které budou stylové nejednu sezónu.

Celý článek

Propracovaný střih a základní barvy. Tak vypadá nová kolekce značky Högl.

Jaro je ve vzduchu a s ním i snění o nových botách. Tohle my ženy umíme. S novou sezónou si přejeme i nové střevíčky. Jaké by nám letos rozhodně neměly chybět?

Celý článek

GOOD NEWS x H&M – limitovaná kolekce unisex tenisek, které zanechávají menší ekologickou stopu

H&M s nadšením oznamuje spolupráci s Good News, britskou značkou obuvi známou svými retro hravými teniskami a pozitivním přístupem k udržitelnosti.

Celý článek

Zalando loni prodal zboží za téměř 11 miliard eur a vstoupí na Slovensko

Německý e-shop Zalando má za sebou silně výdělečný rok i přes nežádoucí světovou pandemii. E-shop chystá další expanzi a zamíří i k našim sousedům na Slovensko. Co s e-shopem plánují a jaké jsou vize do budoucna?

Celý článek

Návrhářka Hana Zelenková: Letošními trendy jsou geometrie, bílá barva a košilové šaty

Módní návrhářka Hana Zelenková využívá aktuální dobu velmi prakticky. Šije šaty svým nejbližším, čte knížky a v dnešním rozhovoru radí, jaké jsou aktuální trendy.

Celý článek

MUST HAVE: V březnu se rozmazlujte, máte na to čas!

Hned poté, co najdete přesné hranice katastru vaší obce, můžete si obléknout oblíbené legíny a připravit si první jarní piknik.

Celý článek

Česká značka CityZen přináší chytrá trika, která neušpiníte ani nepropotíte

Tyhle trička nadchnou každého praktického člověka. Pot na nich neuvidíte, neušpiníte je, nemačkají se a nemění barvu ani tvar, navíc snižují tělesný zápach.

Celý článek