dnes je 27.10.2020 a svátek má Šarlota/Zoe

Značka Tod’s pro jaro 2019 hledá italského ducha

Přidat na Seznam.cz
Značka Tod’s přislíbila, že na své první smíšené dámské i pánské přehlídce představí „italské postavení“ na poli módy. Hodnocení z této kolekce jsou vysoká.

Hned první model představila žena, která je k vidění na téměř všech přehlídkách známých módních domů. Gigi Hadid v bílých šortkách a s proužkovaným tříčtvrtečním kabátkem ze vzácné hadí kůže kombinované se semišem v barvách oranžové, pískové a černé působí velmi stylově. Oranžový šátek na krku, mokasíny z hadí kůže a kabelka z krokodýla jsou tím, co otevřelo celou ready to wear přehlídku značky Tod’s.

Pohodlné a přesto stylové modely zastupovaly cigaretové kalhoty, kožené pláště i sukně, semišové šortky i klasické topy. Velký výběr pak obsahovala řada kabelek a dámských střevíčků. Návrhář kladl důraz na detaily zipů, pásků a šátků. Z barev pak jako základ použil tmavou čokoládu a k ní přilehlé tóny. Potisky na jednotlivých modelech byly ve vzorech palem, ryb a korálů. Přeci jen ta letní dovolená ovlivnila kde koho.

Druhá třetina kolekce patřila mužům. Ti byli oblečení do plátěných kalhot a sak, do semišových kompletů nebo také do kožených bund v motorkářském stylu. Návrhář Andrea Incontri si na pánské části kolekce dal opravdu záležet. Za tu dámskou část pak promluvil výkonný ředitel Diego Della Valle, který řekl: „Byl to v podstatě takový „test“, protože věříme, že každá módní kategorie potřebuje své zaměření.“ A přesto, že šlo o určitou zkoušku, jak bude publikum reagovat, rozhodně se podařilo na jedničku.

vogue.com

Přidat na Seznam.cz
MÓDNÍ PŘEHLÍDKY A NÁVRHÁŘI ZAHRANIČNÍ TVORBA TOD'S KŮŽE SEMIŠ SEMIŠOVÉ BOTY KOŽENÁ KABELKA JARO 2019 JARO

Související články

Nejfotogeničtější módní trendy

Instagramové trendy dokážou být velkou vášní, a tak se nám ženám občas stává, že si koupíme nějaký kousek jen proto, že bude vypadat skvěle na fotkách. 

Celý článek

Hana Frisonsova: Nemám jasnou cílovku, spíše řeším, aby střihy slušely různým postavám a byly variabilní

HANA FRISONSOVA se vyznačuje nositelným oděvem, v nové kolekci pracuje s celoplošným potiskem a inspiruje se organickými tvary mimozemské krajiny. Na koho se soustředí a jaké má plány do budoucna, nám prozradila v dnešním rozhovoru.

Celý článek

Česká návrhářka Gábina Páralová poprvé vyměnila společenské oděvy za sportovnější styl a sklízí úspěch

Nová módní kolekce s názvem KEEP DRY české módní návrhářky Gábiny Páralové úplně poprvé zahrnuje volnočasový oděv, který je určitou odpovědí na dobu strávenou v „domácí izolaci“ během jarní koronavirové krize. Oceňované společenské modely, které na míru šije například Táně Dykové, nyní návrhářka vyměnila za pohodlnější verzi.

Celý článek

Balenciaga na pařížském týdnu módy: Pařba v Paříži v jarní kolekci 2021

Pařba v Paříži, i tak by se dala nazvat nová letní a jarní kolekce 2021 značky Balenciaga. Tu představil módní návrhář Demna Gvasalia pomocí unikátního filmu, který se opravdu odehrává v noční Paříži. Sluneční brýle a ďábelský podtext jsou už pouhou třešňičkou na francouzském dortu.

Celý článek

Giorgio Armani nechal přehlídku své nové kolekce vysílat v italské národní televizi v hlavním vysílacím čase

V časech pandemie to nemá módní průmysl lehké. Z milánského Fashion Weeku se odhlásila většina učinkujících, a i sami organizátoři se velmi obávali toho, jak to v Miláně bude nebo nebude probíhat. Giorgio Armani, italský národní poklad, se ale rozhodl přiblížit svým lidem.

Celý článek

Nejnovější kolekce značky Dior odráží nový životní styl nakupujících

Maria Grazia Chiuri předvedla v rámci pařížského týdne módy kolekci domu Dior, která byla zaměřena na komfort a intimitu. Chiuri sbírkou zároveň oslavila kvalitní řemeslné zpracování.

Celý článek

Versace se v nostalgické kolekci ubírá pod hladinu moře

Objevte podmořský svět s názvem Versacepolis. Touto větou lákala kreativní ředitelka Donatella Versace diváky, aby zhlédli její nejnovější jarní a letní kolekci 2021 prezentovanou online z Milána. 

Celý článek

Monochromatická kolekce značky Fendi vycházela z myšlenek na rodinu a tradice

Silvia Venturini Fendi se důstojně rozloučila poslední kolekcí, kterou coby kreativní ředitelka dámské divize značky Fendi navrhovala. Její sbírka vycházela z myšlenek na rodinu a tradice a jednalo se o nejkomplexnější kolekci, jakou kdy vytvořila. 

Celý článek