Anne Hathaway a Zendaya jako bohyně smyslnosti a věčného znovuzrození šperků Bulgari

Anne Hathaway a Zendaya jako bohyně smyslnosti a věčného znovuzrození šperků Bulgari

Sázka na jistotu, tak by se dala nazvat kampaň značky Bulgari, která tentokrát vsadila na hvězdné obsazení tří krásných hereček. Anne Hathaway, Zendana a Liu Yifei ztvárňují symbol věčného znovuzrození a inspirativní transformace.

 

Zoey Grossman zachytila slavné herečky v prostředí nejznámějších římských památek při oslavě elegance a nadčasové krásy, kterou značka ctí v rámci 140 let trvajícího dědictví opravdu svědomitě. 

Eklektické spojení různých epoch a stylů v Římě se odráží ve výrazných vzorech, kombinacích drahokamů a v jedinečném řemeslném zpracování šperků, které představily ambasadorky globální značky Bvlgari Anne Hathaway, Zendaya a Liu Yifei na své cestě osobní obnovy a sebepoznání.

Anne Hathaway ohromila zářivými, vícebarevnými drahokamy v kombinaci s plisovanými bílými šaty, které dokonale prezentují její nádherné šperky. Zendaya, s vlasy upravenými do navátého dlouhého bobu, hypnotizuje náhrdelníkem Aurea Chandra, mistrovským dílem z růžového zlata a jemných diamantových koulí. Liu Yifei naproti tomu vyzařuje sofistikovaností v béžovém kalhotovém kostýmu, který podtrhuje její výběr šperků. 

Středobodem kampaně je kolekce Aeterna, která je brilantním spojením historických a současných stylů z řady šperků Bulgari. Kolekce odráží odhodlání značky prolínat tradici s inovací. Kampaň dodává vizuálům hloubku a zahrnuje krátký film s písni „Burning“ od skupiny Yeah Yeah Yeahs. Právě krátký filmový snímek oživuje téma znovuzrození a zvyšuje celkový emocionální dopad kampaně.

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram