
Lindsay Lohan září jako nová tvář značky Schwarzkopf. Kampaň vznikla pod taktovkou uznávané koloristky Tracey Cunningham
Herečka Lindsay Lohan září v nové roli – vrací se nejenom na filmová plátna, ale také jako nová tvář vlasové značky Schwarzkopf, která si ji vybrala pro její dlouhé blond vlasy. Tento dokonalý odstín nemá na svědomí nikdo jiný než legendární koloristka, dlouholetá přítelkyně Lindsay a kreativní ředitelka značky, Tracey Cunningham.
Dlouholeté přátelství mezi Lindsay a Tracey nese své ovoce, a to v podobě aktuální kampaně, kdy značka Schwarzkopf oficiálně oznámila svou novou ambasadorkou - herečku Lindsay Lohan. Lindsay slaví další malý krůček ve svém poměrně ikonickém vývoji zpět na vrcholek slávy a zároveň si užívá spolupráci s kamarádkou Tracey.
Právě Tracey vytvořila tento dokonalý „měkký lesklý blond odstín“. „Lindsay a já jsme vyrůstaly v průběhu let společně a je to vždy velká zábava mít ji na své židli,“ říká vlasová specialistka Tracey Cunningham, která je světovou špičkou v barvení vlasů. Tracy je známá především díky svému jemnému stylu barvení, je skvělou koloristkou a zasadila se o průlom v přirozeném přechodu barev vlasů. Je pro ni důležité, aby vlasy po barvení vypadaly jako ty skutečné, původní v jejich nejlepších mladistvém vzhledu. Tracey Cunningham má ve svém životopise mnoho známých osobností, u kterých měla tu čest, pečovat o jejich vlasy. Šlo například o Jennifer Lopez, Emmu Stone, Charlize Theron, Lanu Del Rey, Mariah Carey, Jessicu Biel, Priyanku Chopra a mnoho dalších.
Tato spolupráce přináší nové barevné vzorce Schwarzkopf stejně jako další důležitou transformaci herečky samotné. Lindsay Lohan si v posledních letech chrání svůj profesní život, užívá si rodinného života mimo Hollywood, do svého podcastu The Lohdown with Lindsay Lohan zve hosty z oblasti wellness, umění, kultury a showbyznysu. A otevřeně hovoří o své minulosti, změnách, duševním zdraví a mateřství. Je tedy důkazem toho, že i když šlápneme vedle, existuje cesta zpět. A i přesto, že je tato cesta nesmírně dlouhá a trnitá, Lindsay si vede skvěle. Pravděpodobně i to je důvodem, proč si ji ke spolupráci vybrala právě značka Schwarzkopf, která stejně tak dbá na zdravý přístup ke kráse, autenticitu a ženskou sílu. V kampani se odráží přirozenost a návrat k sobě stejně jako je tomu ve skutečnosti i Lindsay. Dědictví značky Schwarzkopf se prodává ve více než 140 zemích a trvá již 125 let.