Nadýchejte se vánoční atmosféry prostřednictvím výloh obchodních domů na Páté Avenue
Pátá Avenue je pro turisty populární ulice, která je lemovaná značkovými butiky a obchodními domy. Pokud se právě teď chystáte do New Yorku, rozhodně toto místo nevynechejte.
Je to potěšení pro oko, ale také pro vnitřní dětské já každého z nás. Výlohy jednotlivých obchodů volají po Vánocích, hrají všemi barvami, zimní krajinou a nemalým uměním. Od Barneys až po Bergdorf má každý obchod svou tradici, podívejte se na pár z nich i z pohodlí svého domova…
Obchodní dům Barneys spolupracuje s globální humanitární organizací Save the Children, což také odráží jejich výloha. Vánoční kampaň „Make Change“ je řízenou zprávou o tom, že i malá změna může mít velký vliv. Proto ve výloze najdete hesla vztahující se k tématu a k myšlence, že změna může být v každém kousku našeho žití. Zejména v práci s dětmi.
Vánoční výloha u Bloomingdale vypráví příběh o tom, jak zelená příšerka ukradla Vánoce pro svůj vlastní prospěch. Inspiraci hledal obchodní dům v novém animovaném filmu „The Grinch“ a opřel tak všechnu pozornost do vánočního charakteru, dobra a zla. Příběh končí na posledních oknech, kde se příběh obrátí v dobrý konec a diváci mohou obdivovat barevné a fantazií plné představení.
Louis Vuitton na Páté Avanue představuje ve své výloze stromy z celého světa zdobené oslnivými aplikacemi. Francouzský módní dům tak dává najevo, že Vánoce slaví na všechny možné způsoby, ať už doma máte klasický smrček, kaktus nebo palmu.
Značka Tiffany & Co. vzdává hold bývalému uměleckého řediteli společnosti Gene Mooreovi, který u společnosti strávil více než půl století a přeměnil obchodní strategii na atraktivní verzi, která pokračuje dodnes. V srdci letošních Vánoc je Tiffany určitým hrdinou času dovolené. Všimněte si chromovaných postaviček a detailů, které se poprvé objevily ve vánoční výloze v 60. letech za fungování Moora. Bílá porcelánová myš poslouchající hudbu nebo stříbrný robot připomínají ducha Vánoc značky Tiffany & Co.
Na Páté Avanue nesmí chybět ani výloha obchodního domu Henri Bendel. Tato okna přináší ikonické připomenutí významu osobních dárků a klasických vánočních doplňků. Výlohu vytvořil dlouholetý módní ilustrátor značky ´Zak Zenou. Zaměřil se na multidimenzionální, hnědočernou panorámu New Yorku. V jejich výloze tak můžete vidět strom s více než 400 dárky.
fashionista.com