
NEHERA uvádí kampaň Podzim/Zima 2025: Flâneuse & Flâneur jako noví ambasadoři tichého luxusu
Slovenská značka NEHERA právě odhalila svou novou kampaň pro kolekci Podzim/Zima 2025, která v sobě snoubí minimalistický styl, inspiraci městským životem a uměleckou individualitu. Kampaní se NEHERA snaží oslovit i mladší publikum, proto do své kampaně zvolila osobnosti z hudební a vizuální scény.
Město, pomalá chůze a moderní perspektiva
Hlavními protagonisty kampaně jsou Flâneuse a Flâneur — postavy zosobněné Annet X a Jakubem „NobodyListen“ Strachem. Annet představuje ženskou část – objevitelku, tvůrkyni a mistryni pomalé chůze, pozorování a vnímání světa vlastním tempem. Naopak Jakub ztělesňuje muže jako vášnivého pozorovatele kosmopolitního života, který si nechává čas na prožívání města, jeho rytmu a detailů.
Umělecký přístup i styl pro mladší generaci
Autorem vizuálů je renomovaný fotograf Tomáš Thurzo, jehož cit pro architekturu a emoce se skvěle doplňuje s estetikou funkčního minimalismu značky NEHERA. Kampaň, která vznikala v jedné z bratislavských vil z 70. let, dodává záběrům atmosféru diskrétní okázalosti, ideální pro představení tichého luxusu značky.
Cílem značky je oslovit i mladší publikum, spojuje proto klasický nadčasový styl s moderním vizuálem a ambasadory, kteří sami vyzařují kreativitu, autentický styl i silné osobnosti z hudební a vizuální scény.

Co stojí za filozofií kampaně i značky
„Annet a Jakub pro nás přirozeně ztělesňují propojení módy a kreativity – jsou výraznými osobnostmi hudební i vizuální scény, přitom si zachovávají autenticitu a silný osobní styl,“ komentuje vizuál kampaně Ladislav Zdút, spolumajitel značky NEHERA.
NEHERA dlouhodobě staví na konceptech jako funkční pohodlí, minimalistická elegance a trvalá udržitelnost, tedy styl založený na jednoduchosti a kvalitě materiálů, tvořený s respektem k tradici i místnímu řemeslu.