Versace představuje kampaň Greca: Intimní pohled do duše moderní individuality

Versace představuje kampaň Greca: Intimní pohled do duše moderní individuality

Módní dům Versace odhaluje novou kampaň Greca, která propojuje sílu těla, mysli a osobního výrazu. V imaginární scéně motelu u dálnice se setkávají herecké, hudební i sportovní osobnosti v syrových portrétech zachycujících napětí mezi disciplínou a touhou. Brýle Greca, inspirované ikonickým řeckým klíčem, symbolizují spojení klasicismu a moderní svobody, tedy styl bez hranic, který definuje současnou éru značky Versace.

Greca je introspektivní kampaň zachycená v sérii individuálních portrétů. Každá postava je spojena dualitou těla a mysli, která definuje jejich disciplínu. Představme si scénu, na které je zobrazen pokoj číslo šest v motelu u dálnice, vykreslený ve scénáři britské režisérky Luny Carmoon. Každá postava je pozvána, aby vstoupila do scény náznaku a svádění.

Eklektické obsazení, ztělesnění nezkrotného individualismu a pevné kulturní kořeny hrají a vystupují před kamerou po boku hned několika hvězd. Britští herci Joseph Quinn a Aimee Lou Wood, britsko-ugandský DJ a producent Josh Caffé, jihoamerická skladatelka Ouri, texaský kulturista Wesley Glouchkov a newyorský kuchař Giovanni Luciano jsou osobnostmi, které přijímají protiklady s lehkostí bytí. Houževnatost a půvab, okamžitost a nadčasovost, každý je na fotkách s brýlemi Versace Greca, které jsou ztělesněním vytříbeného klasicismu s výraznou geometrií a ikonickým řeckým klíčem, motivem zakořeněným ve středomořském dědictví módního domu.

Jedním z heslem kampaně je i vyjádření unisex stylu, který zachycuje fotografické duo Anuschka Blommers a Niels Schumm společně se stylingem Leopolda Duchemina. Kreativní vedení kampaně zvládl na jedničku Dario Vitale.

Kampaň Greca není jen vizuální oslavou módy, ale také uměleckým zamyšlením nad tím, co znamená být autentický v moderním světě. Režisérka Luna Carmoon ve svém scénáři propojuje realismus s poetickou představivostí a přetváří motelový pokoj v místo, kde se tělo, duše a identita setkávají v napětí mezi zranitelností a silou. Výsledkem je kampaň, která překračuje hranice tradiční módní fotografie a stává se vyprávěním o lidskosti, individualitě a svobodě projevu.

Mohlo by vás zajímat