dnes je 07.06.2020 a svátek má Iveta/Slavoj

Piercingy v uších jako módní trend

Přidat na Seznam.cz
Zdobení těla není v dnešní době nic neobvyklého a k tomu patří i propichování uší. Klasickou náušnici má asi každá žena, ale co pár děr přidat? Existuje několik možností a my vám je představíme.

Chcete nějak změnit svůj vzhled, ale na nový účes nebo tetování se necítíte? Pak si propíchněte uši a nejen jednou! Je to skvělý trend, který se drží už několik let, tak proč ho nepodpořit?

Doba hojení

Jak můžete vidět na obrázku níže, existuje opravdu velké množství, kam si piercing můžete dát. Musíte dbát na správnou hygienu a zhruba po 3 až 6 týdnech se ucho samo zahojí, v některých případech to trvá i měsíce.

Nejznámější z nich

Mezi známé piercingy patří tzv. daith, což je piercing vnitřní chrupavky. Další je helix, oblast horního ucha a tragus je piercing v malém výběžku ucha. Jde o menší frajeřinu, která trochu zabolí. Není to nijak složité, spíše snadné a rychlé. Musíte si najít salon nebo zlatnictví, kde vám prodají šperk i propíchnou uši na počkání.

Inspirace

Daith piercing se objevil už v 90. letech a jeho oblíbenost stále roste. Jedná se o piercing vnitřní chrupavky ucha, kde je třeba správné hygieny. Zajímavostí je, že některým jedincům nejde tento typ vůbec provést, kvůli odlišné anatomii ucha.

Helix je jakýkoliv piercing, který je u horního okraje ucha. Nejčastěji je to kroužek či tyčinka. Nicméně helix se hojí opravdu dlouho, někdy i v řádu měsíců. Není tak nápadný jako jiné piercingy a snadno ho zakryjete vlasy.

Tragus je čím dál víc oblíbenější, ale poměrně bolestivý. Piercing působí sexy a zajímavě. Méně znamená více, ale to nemusí nutně platit u šperků a piercingů. Jak se vám tento druh líbí?

Rady na závěr:

- Dezinfikujte postižené místo i náušnice.

- Nehýbejte násilně s piercingem, ať nemáte infekci.

- Prvních pár dní je lepší spát na zádech, než se vám uši zahojí.

- Piercing je zásah do těla, tak si to pořádně rozmyslete.

- Vybírejte si kvalifikované salony a volbu piercingu konzultujte s odborníkem.

- Pokud nechcete působit jako punker, tak nasaďte jemné a sexy náušnice.

Zdroj foto: Pinterest.com, Shutterstock.com

Přidat na Seznam.cz
PIERCING PIERCING V UCHU CO JE TRENDY STYLOVÝ PIERCING KAM DÁT PIERCING BOLÍ PIERCING PROPÍCHNUTÉ UCHO KRÁSNÉ NÁUŠNICE DOPLŇKY A ŠPERKY

Související články

Kožené doplňky pro moderní muže

Zdají se vám různé doplňky a šperky pro muže příliš zženštilé? Co sáhnout po kůži? Ta působí zajímavě, svůdně až nebezpečně. Když se doplňky hezky sladí s outfitem, bude váš partner vypadat přímo skvěle.

Celý článek

Must have: květen ve znamení splynutí s přírodou

Tíhnete k přírodě? V těchto dnech možná víc než kdy dřív. My vlastně také, proto jsme květnová must have zahalili do roušky přirozené krásy a pohodlí.

Celý článek

Co o vás prozradí šperky?

Výběr šperků a vaše preference nevypovídají jen o vašem osobním stylu, ale mohou ukázat mnohé o vaší osobnosti. Šperky přitahují pozornost a krásně doplňují celkový vzhled, ale co dalšího na vás prozradí?

Celý článek

Nechte se zlákat novou luxusní kolekcí šperků Tiffany & Co.

Americká značka Tiffany & Co. představila nevšední kolekci luxusních šperků. Nechte se zlákat třpytivým pozlátkem zabaleným do ikonické tyrkysové krabičky a objevte kouzlo diamantů.

Celý článek

Košilové šaty jsou must-have letošního jara a léta

Kdo by si v těchto dnech nechtěl udělat alespoň malou radůstku v podobě oživení šatníku. O košilových šatech jste už určitě slyšeli. Tento kousek vás totiž dostane do módní formy zvláště v teplých dnech, které nás teprve čekají. Zde je pár rad, jak si vybrat ty správné.

Celý článek

Letní kolekce značky TONAK přináší lásku k tradici, řemeslu i přírodě

Nová kolekce spojuje klasické kořeny řemesla s aktuálním tématem udržitelnosti, etiky a celkového pojetí SLOW fashion.

Celý článek

Dubnové must have v pohodlí domova

Jestli jste s tím ještě nezačali, je nejvyšší čas alespoň část „nouzového stavu“ věnovat sami sobě. Nevíte odkud začít? Udělejte si pohodlí, jdeme na to!

Celý článek

Nová kampaň na kolekci brýlí Gucci byla zasazena do osmdesátých let

Kreativní ředitel Alessandro Michele se opět nebál odvázat. Celá kampaň značky Gucci je zasazena do losangeleské prodejny desek Amoeba Music Hollywood, která svým interiérem i exteriérem připomíná skutečné osmdesátky. 

Celý článek