dnes je 05.12.2020 a svátek má Jitka

Společnost Michael Kors kupuje Versace za 47 miliard korun

Přidat na Seznam.cz
Nasvědčovalo tomu mnohé a stalo se. Značka Michael Kors koupila obchodní dům Versace za 47 miliard korun.

Módní obchod století?

Americká společnost a značka Michael Kors převezme italský módní dům Versace. Italskou firmu tak čeká mnoho zásadních změn. Firmy to oznámily ve společném prohlášení 25. září 2018. Společnost Michael Kors však již dříve dokázala, že se na trhu s italskou módou umí pohybovat. Michael Kors převezme veškeré akcie Versace a z původního názvu Michael Kors Holding se přejmenuje na Capri Holdings. Ostrovy Capri totiž podle společnosti symbolizují přesně to, čím chce značka být - ikonická, luxusní a okouzlující.

Změna jména i trhu

Společnost se nikdy netajila tím, že by své portfolio známých kožených tašek a oblečení chtěla rozšířit také na zahraniční trhy. Loni například koupil za 1,2 miliardy dolarů společnost Jimmy Choo, zabývající se výrobou obuvi s velkou tradicí ve Velké Británii.

Ambiciózní plán

Ačkoli se podle posledních informací vedení Versace pohybuje obrat společnosti kolem jedné miliardy eur, Michael Kors se nechal slyšet, že roční tržby Versace by chtěl zvýšit až na 2 miliardy eur, počet obchodů by chtěl navýšit o polovinu a také by chtěl zefektivnit online prodej.

Společnost s rodinnou historií

Možné změny čekají Versace také po stránce personální. Společnost má však velkou rodinnou tradici a dědicové jejího zakladatele by podle všeho měli zůstat nadále v jejím čele. Společnost v roce 1978 založil Gianni Versace, jehož tragický osud poznamenal směřování celé značky. Gianni byl totiž v roce 1997 násilně zavražděn. Od jeho smrti společnost vede jeho sestra Donatella, která se vlastně stala tváří celé společnosti. Je jak její obchodní ředitelkou, tak i návrhářkou, která má na kontě bezpočet úžasných návrhů, které navždy změnily svět módy. Podle médií součástí dohody Michael Kors a Versace byla i podmínka, že Donatella Versace zůstane dozorem značky. Donatella, její bratr Santo a dcera Allegra také zůstanou držitelé části akcií společnosti.

CNBC.com; Patricia.com; Versace.com

Přidat na Seznam.cz
MICHAEL KORS VERSACE DONATELLA VERSACE GIANNI VERSACE NÁKUP A OBCHOD ZE SPOLEČNOSTI JIMMY CHOO NÁKUP AKTUÁLNĚ

Související články

Markéta Folberová: Mým cílem bylo vytvořit kabelku, kterou budu sama ráda nosit každý den

Z malé myšlenky vznikla značka, která s úspěchem dobývá český módní trh. FOLBEUR kabelky jsou kvalitní, krásné a praktické. A přesto, že začátky nebyly snadné, ušla jejich autorka Markéta Folberová již velký kus cesty. S obdivem smekáme a přinášíme rozhovor nejenom o tom, jak vznikla první "FOLBEURKA".

Celý článek

V šatníku budoucí viceprezidentky Spojených států Kamaly Harrisové

V USA je již dávno dobojováno. Prezidentské volby mají svého vítěze a tento výsledek podle expertů nic již nezmění. Americká média vyhlásila vítězem prezidentských voleb Joa Bidena, viceprezidentkou pak byla zvolena Kamala Harrisová. Seznamte se s námi s šatníkem první ženy viceprezidentky Spojených států amerických.

Celý článek

Nejžhavější knižní novinky

K podzimním a zimním dlouhým večerům patří kromě svařáku a krbu hlavně knihy. V naší redakci jsme daly hlavy dohromady a vybraly jsme pro vás to nejlepší, co bylo během letošního podzimu vydáno. Pojďte se s námi nechat inspirovat buď tipem na vánoční dárek nebo udělejte radost sobě a obstarejte si zábavu na klidné a pohodové večery.

Celý článek

Historie časopisu Elle

Jeden z nejoblíbenějších módních magazínů, jehož původ začínal ve Francii. Název Elle znamená z francouzštiny „ona“. Dnes už časopis vychází v několik jazycích a je známý po celém světě.

Celý článek

Každý během života mění své názory, ale i módní trendy, proč tomu tak je?

Móda i názory se během života mění. Člověk se vyvíjí, a tak i jeho vkus a priority s ním. Móda se střídá v našem životě možná více než si uvědomujeme. Začíná to v dětství a končí stářím.

Celý článek

Marketing módních značek jako nejlepší přítel klasického umění

Moderní reklama se stále častěji prolíná s uměleckým světem. Zvláště marketéři, pracující pro velké francouzské či italské módní domy, se s oblibou nechávají inspirovat díly francouzských či italských renesančních umělců. Ponořte se s námi do příběhů nejúspěšnějších marketingových kampaní módních domů. Uhádnete, jakým uměleckým dílem jsou inspirované?

Celý článek

Jsme rádi, že jsme Češi, říkají tvůrci Bohémy manželé Neubergerovi

Bohéma - trička s originálními motivy, které se navracejí k českým osobnostem a skvostům. I tak by se dal charakterizovat unikátní koncept, který mají na svědomí manželé Eliška a Oldřich Neubergerovi, kteří navrhují trička s velkými Čechy i českými uměleckými díly. Jak vznikla jejich značka Bohéma a co pro ně znamená být Čechy, jsme se zeptali v exkluzivním rozhovoru.

Celý článek

Lucie Vondráčková nafotila kalendář s vlky

Pes křížený s vlkem po boku dvanácti českých a slovenských osobností je hlavním tématem dobročinného kalendáře. Letos se do něj zapojili například Vladimír Polívka, Petra Hřebíčková, Bára Mottlová, Milan Peroutka, Monika Absolonová, Pepa Kůrka nebo také herci Jiří Dvořák a Igor Orozovič.

Celý článek