dnes je 25.08.2019 a svátek má Radim

Zprávy z módy: Zásadně se mění svět spodního prádla díky zpěvačce Rihanně

Přidat na Seznam.cz
Skutečné ženské tvary jsou nyní předmětem kampaně, přehlídky i konceptu americké značky spodního prádla Savage x Fenty. 

Opravdová ženská těla

Skoro každá žena si dokáže představit své nedokonalosti ve spodním prádle, tedy pokud nepatří mezi ty geneticky požehnané. Kdo nemá občasný důlek od celulitidy, strie, povislé bříško, širší boky, stehna nebo větší pozadí, nevyjímaje větší poprsí? Nebo naopak atletické spíše mužské rysy, malá prsa a menší zadek? Kdo doposud myslel v kampaních na tyto ženy? Odpověď je jasná: nikdo. Ale časy se mění a s nimi i pravidla ve světě spodního prádla. O změnu se zasadila, a také to dokázala, světově úspěšná popová zpěvačka Rihanna. 

Změna pohledu na krásu globálně

Rihanna nejdříve představila kosmetickou značku Fenty se zaměřením na inkluzivitu všech typů pleti, což znamená, že její kosmetika je vhodná pro naprosto každou ženu bez rozdílu národnosti, rasy, věku i barvy pleti. Neskutečně úspěšná kampaň a popularita produktů vedla k nápadu vytvoření dalšího potřebného zboží pro skutečné ženy: spodního prádla. Zpěvačka správně odhadla díru na trhu. Začala pak spolupracovat s další značkou Savage. Zastaralé vnímání ženské krásy po desítky let v reklamách na spodní prádlo jen prostřednictvím souměrné vypracované postavy, prsou velikosti 4 a překrásného obličeje přinášelo skutečným ženám mnoho trápení. 

                           

Reálná krása

Opravdová těla obyčejných žen jsou k vidění jak na přehlídkách, tak v kampaních Savage x Fenty. Rihanna vybrala modelky sama, a to od všech barevných typů. Kypré tvary a normální jinak v módní branži retušované nedokonalosti jsou na 100 % reálné a k vidění pro celý svět. Modelky hrdě ukazují své křivky v barevném krajkovém prádle a poukazují na důležitost vnímání ženského těla takového, jaké ve skutečnosti je: normální a právě proto je krásné. Módní průmysl se začal zajímat o přetvoření ideálů krásy právě ve světě spodního prádla a uznal, že vzhled Barbie nebo pin up je už klišé. 

Velký boj o zákazníka

Šokující, přesto pozitivní kampaň přichází právě včas před přehlídkou gigantického řetězce a propagátora dokonalých těl Victoria Secret. Dva kontrasty pohledů na ženské tělo ve spodním prádle se brzy utkají v módním ringu o svého zákazníka.

Zdroj; vogue.com, pinterest.com

 

 

Přidat na Seznam.cz
MÓDNÍ ZPRÁVY MÓDA DÁMSKÁ MÓDA DÁMSKÉ SPODNÍ PRÁDLO SPODNÍ PRÁDLO SKUTEČNÉ ŽENY RIHANNA FENTY SAVAGEXFENTY VICTORIA SECRET

Související články

Značka Marc O’Polo plánuje mezinárodní růst, proto znovu vsadila na Annu Ewers

Podzim i zima pomaloučku začínají klepat na dveře. I kdybychom tuto skutečnost v myšlenkách ještě oddálili, možná bychom se mohli alespoň začít poohlížet po parádních sezónních kouscích. Například u značky Marc O’Polo.

Celý článek

Co byste měli vědět o kolekci navržené vévodkyní ze Sussexu Meghan Markle?

Kolekce, která bude mít podstatně hlubší význam a je spojená s módní návrhářkou Mishou Nonoo, by se měla začít prodávat již toto září.

 

Celý článek

Značka Noirs klade důraz na módu pro ženy, které se vzájemně podporují

Dost bylo rivality! Je potřeba se sjednotit a myslet alespoň v některých věcech podobně. Například o udržitelné módě, lásce k přírodě a ekologii. To vše a mnohem víc je cílem české značky Noirs.

Celý článek

Queens a lokální móda jdou ruku v ruce! Společně s návrhářkou Michaelou Hriňovou připravuje týdenní pop up store

Spolupráce Queensu se slovenskou návrhářkou Michaelou Hriňovou, která vyvrcholí týdenním pop upem v Praze je tím, co nás v nadcházejících dnech čeká. Lokální podpora funguje v tomto směru na sto procent!  

Celý článek

Modelka Cara Taylor v kampani Richard Allan x H&M inspirované šedesátými lety

Módní řetězec H&M se spojil s britskou značkou Richard Allan a vznikla kampaň silně inspirovaná šedesátými lety v hlavní roli s modelkou Carou Taylor. Snímky nafocené v ulicích Londýna působí hravým a bezstarostným dojmem. 

Celý článek

Podzimní pletená kolekce české návrhářky Božidary nese název Melancholic

Srpen se přehoupl do druhé poloviny a ať už chceme či nikoliv, brzy nás nemine období, kdy se budeme muset zachumlat do hřejivých svetrů a roláků. A když už toto období nastane, proč to nevzít zcela stylově se svetry české návrhářky Božidary?

Celý článek

Podzimní kampaň Victoria's Secret na černobílých snímcích

Jistě nám dáte za pravdu, že právě černobílé záběry mají pořád své kouzlo. Když babička najde zaprášené černobílé fotografie, má to neskutečnou atmosféru. A na to nejspíš sází i fotograf Russell James.

Celý článek

Mladá modelka Kaia Gerber je novou svěží tváří podzimní kampaně Versace

Všem muselo být jasné, že když se spojí značka Versace s momentálně oblíbenou a velmi obsazovanou modelkou Kaiou Gerber a uznávaným fotografem Stevenem Meiselem, vzejde z toho něco skvělého. A to se také stalo. Nová kampaň určitě zaujme po všech stránkách. 

Celý článek