Elle Fanning a Charles Melton v hlavní roli vánoční kampaně Coach „The Gift for New Adventures“

Elle Fanning a Charles Melton v hlavní roli vánoční kampaně Coach „The Gift for New Adventures“

Značka Coach v pondělí představila svou vánoční kampaň pro rok 2025 s názvem „The Gift for New Adventures“ neboli Dar pro nová dobrodružství. Kampaň představuje rozmanité obsazení, mezi nimiž nechybí ambasadoři značky Elle Fanning, Charles Melton, Kōki, Soyeon, Griff a Ravyn Lenae.

Tato sestava ztělesňuje poselství značky o sebevědomí a autenticitě v sebevyjádření, přičemž herci a zpěvačky si hýčkají kabelky Coach jako své společníky na cestách po celém světě.

„Myšlenkou kampaně ‚The Gift for New Adventures‘ bylo rozvinout ducha naší podzimní kampaně s názvem Revive Your Courage‘ (Probuď svou odvahu) do emocionálního světa svátků,“ uvedla pro magazín WWD Joon Silverstein, marketingová ředitelka značky Coach. „Pro nás darování neznamená jen předat něco krásného — jde o to inspirovat druhého, aby udělal další krok ve svém vlastním příběhu. Chtěli jsme, aby Coach působil jako značka, kam lidé přicházejí pro dárky s významem, pro kousky, které nejen skvěle vypadají, ale také pomáhají cítit se sebevědomě a připraveně na to, co přijde. To je síla kabelky Coach: je společníkem pro sebevyjádření, životní milníky a nové začátky.“

Na podporu sdělení kampaně představila značka sérii snímků, kdy každý má svůj vlastní scénář podle toho, na jaké téma se zaměřuje. Všechny dohromady ale vedou k momentům osobního růstu nebo objevování ve smyslu cestování, hledání inspirace nebo oslavě s blízkými. Vizuály kampaně vytvořil fotograf a režisér Dan Beleiu. Filmy i statické snímky představují sezónní novinky a stálé kousky od značky Coach. Mezi vybrané kožené zboží patří kabelka Tabby nabízená v klasických designech i modernizovaných, jemnějších siluetách, dále pak kabelky Empire, Brooklyn a nová Mott Messenger, která je součástí newyorské rodiny značky Coach.

Elle Fanning / foto: Dan Beleiu / se svolením značky COACH 

„Zaměřili jsme se na naše nejikoničtější siluety – kabelky, které ztělesňují řemeslné zpracování, všestrannost a nadčasovost, jež dnes definují značku Coach. Každý kus přetrvává nejen kvalitou, ale i emocionálním spojením, které vytváří. Jejich zvýraznění pro vánoční období bylo záměrné – jsou to dárky, které vydrží i dlouho po skončení sezóny a odrážejí naši víru, že luxus je definován dlouhověkostí a sebevyjádřením,“ řekla Silverstein.

Vánoční kampaň navíc představuje základní oblečení a zimní obuv. Mezi klíčové kousky patří Teddy kabáty, péřové bundy z ovčí kůže, fleecové šaty, kožené bundy a tenisky značky Soho. Styling kombinuje nové zimní přírůstky s klíčovými kousky, což pozici Coach staví do role ústřední vánoční nákupní destinace pro ty, kteří hledají nový začátek nebo jedinečná dobrodružství v nadcházejícím roce.

Fanning i Melton se již dříve objevili v různých kampaních značky Coach. „Pro svátky jsme chtěli zdůraznit jednotlivce, kteří ztělesňují autenticitu, zranitelnost a optimismus – lidi, kteří vyjadřují odvahu být opravdoví svým vlastním způsobem. Od Elle Fanning a Charlese Meltona po Kōki, Soyeon, Griffa a Ravyn Lenae, každý z nich přináší do života jiný rozměr odvahy. Společně odrážejí globálního, hranice bořícího ducha, který definuje Coach: sebevědomí skrze sebevyjádření a sílu být opravdový,“ dodala Silverstein.

Mohlo by vás zajímat