Jaké to doopravdy je, být vizážistou na Fashion Weeku?

Jaké to doopravdy je, být vizážistou na Fashion Weeku?

Díky bližšímu pohledu do zákulisí velkých módních show možná zjistíme, že být vizážistou není taková hračka. 

Vše začíná u konkrétního návrháře, na jehož přehlídku jsou modelky líčené. Pověřený vizážista potřebuje zjistit, zda má návrhář nějakou představu nebo nechá celé líčení na něm, od toho se pak může odrazit dál. Někdy to třeba zabere dva až tři pokusy, přijít na to, jaký makeup bude ten správný. Pro vizážistu je také důležité, včas si překontrolovat, jestli má veškerou výbavu. Někteří lidé se totiž domnívají, že když nějaká značka zaštiťuje líčení módní přehlídky, poskytne vizážistům své produkty. Omyl. Makeup artisti si musejí přinést vlastní produkty včetně pomůcek, jako jsou štětce nebo kleště na řasy a daná značka jim poskytne třeba jeden nebo dva produkty, které se jí vyplatí.

Podstatnou částí celého líčícího procesu v zákulisí je u velkých přehlídek tým složený z minimálně deseti lidí. Vizážisté se shodují, že parta hraje velkou roli. Každý z týmu má ale trochu odlišnou osobnost a představu o makeupu, a proto, když je modelka dolíčena, zkontroluje jí hlavní vizážista, ten buď makup odsouhlasí nebo ho poupraví tak, aby všechny dívky byly nalíčené stejně. Supervize ovšem má také za úkol vysvětlit vizážistovi, proč se mu makeup úplně nezdá. Bude totiž vzápětí líčit další slečnu a chybu by mohl zbytečně opakovat. Běžné přehlídky čítají okolo 20 - 40 modelek. A teď si představte ten šrumec v zákulisí... 

byrdie.co.uk 

Mohlo by vás zajímat