Zářivá krása po japonsku: Nicole Kidman novou múzou Clé de Peau Beauté

Zářivá krása po japonsku: Nicole Kidman novou múzou Clé de Peau Beauté

Luxusní japonská značka Clé de Peau Beauté založená v roce 1982, dostupná globálně ve více než 23 zemích, odhalila svou novou ambasadorku. Sázka na jistotu v podobě Nicole Kidman je perfektní volbou. Hodnoty, jako inteligence, sofistikovanost, vnitřní síla a touha inspirovat a podporovat ženy po celém světě jsou tím, co Kidman a japonskou značku spojuje.

Inspirativní herečka, ale také aktivistka, žena milující hot jógu, meditaci i péči o svou pleť se už od dětství přísně vyhýbala slunci, a to i přes to, že vyrůstala v Austrálii. „Máme plážovou kulturu a pro dívku s opravdu světlou pletí musela být ochrana před sluncem součástí života od samého začátku,“ svěřila se herečka Nicole Kidman britskému Vogue. Péče o světlou pleť však Nicole nebavila. „Nesnášela jsem světlou pleť. Bránila mi v surfování nebo sportech, které jsem chtěla. Vždycky jsem měla pocit, že nemůžu dělat to, co všechny ostatní děti, pokud si nenanesu obrovské množství zářivě bílého zinkového krému,“ postěžovala si herečka. Dnes už ochranu o pleť vnímá jako součást svého já a například při nedávném Wimbledonu využila pro ochranu pleti velký klobouk a s ním i krém s ochranným faktorem SPF 50 značky Clé de Peau Beauté. Herečka britskému magazínu Vogue přiznala, že za ochranné krémy, které nejsou vidět, je velmi vděčná.

Jaké produkty herečka využívá, když není na přímém slunci? „Jsem velkou zastánkyní olejů. Zářivý multi-regenerační olej je pro mě nutností. Hydratace je pro mě neuvěřitelně důležitá a také možnost si něco nanést před spaním. Někdy olej používám i do vlasů.“ Herečka v rozhovoru pro britský Vogue zmínila i červené LED masky, pro které jen těžko hledá ten správný čas a tak je poslední dobou využívá právě při meditaci.

A co je tím, bez čeho nevyjde Nicole Kidman z domu? „Natočení řas a řasenka. Jakmile si řasy natočíte a nanesete řasenku, vaše oči najednou vypadají probuzeně,“ svěřila se herečka a doplnila, že dalším nepostradatelným kouskem je červená rtěnka, která je perfektní volbou pro každou hvězdu.

S oznámením spolupráce Nicole Kidman s Clé de Peau Beauté byla zveřejněna i první kampaň, jejíž hlavním heslem je „The Key to Radiance Is You“. Kidman v bezmála minutu a půl dlouhém videu vyjadřuje koncept zářivé krásy prostřednictvím svých životních hodnot. Černobílý krátký film, ve kterém je kromě Nicole i její dcera Faith Margaret, zachycuje magický moment matky a dcery. Tato spolupráce je sice v úplném začátku, ale slibuje mnohé a vypadá to, že se máme opravdu na co těšit.

 

Mohlo by vás zajímat