Šperky značky Tous nám přináší šťastné vzpomínky z dětství

Šperky značky Tous nám přináší šťastné vzpomínky z dětství

Ve Španělsku v roce 1920 vznikla z malého rodinného hodinářství firma, která dnes prodává šperky na hlavních třídách většiny velkoměst. Jejich šperky jsou z kvalitního materiálu, ale nejen proto jsou jednou z nejprodávanějších značek na aktuálním trhu.

Pokud značku Tous znáte, třeba prostřednictvím influencerů, kteří ji mají ve velké oblibě, určitě si vybavíte přívěsky na řetízky nebo náušnice ve tvaru medvídka. Toho za svůj nejdůležitější symbol přijala firma už v roce 1985, kdy Rosa Oriol, manželka Salvadora Touse, cestovala po světě a náhodný plyšový medvídek ve výloze ji připomněl to nejcennější, co máme, šťastné vzpomínky na dětství. Rozhodla se tedy, že by u sebe chtěla zlatého medvídka nosit stále a nebyla sama.

Jen o čtyři roky později otevírá značka svůj první butik v Barceloně a vše nabírá pořádných obrátek. Malý oblý a roztomilý tvar medvídka posouvá značku pomalu ale jistě kupředu, přičemž hlavním sortimentem jsou hodinky a šperky. Časem se k podnikání přidaly i čtyři dcery Salvadora a Rosy.

Tento symbol je bestsellerem i dnes

Co ale dělá značku tak výjimečnou, je, že se nebojí vyvíjet a jsou nečekaně progresivní. Vznikají stále nové kolekce, medvídek se objevuje v několika variantách a ačkoliv mají celkem rozpoznatelný rukopis, jejich šperky se vyvíjí společně s dobou. A nevěnují se už jen šperkům, najdete u nich i jiné doplňky, kabelky, hodinky, parfémy, sluneční brýle nebo kožené výrobky. To vše s důrazem na jedinečný styl a eleganci spojené s jemným designem, který dodává jednotlivým výrobkům navíc to, po čem ženu skutečně touží.

Podívejte se s námi na NOVINKY TOUS

O tom, že Tous ví, jak se vyrábí kvalitní šperky, není pochyb. Ale je až obdivuhodné, jak umí své šperky prodávat. Již v osmdesátých letech měli nápad spojit se s celebritou, konkrétně s Eugenií Martinez de Irujo, dcerou slavné vévodkyně z Alby. Dále spolupracovali s Kylie Minouge, Jennifer Lopez a jednu kolekci tvořili s Manolo Blahnikem, legendárním designérem dámské obuvi, kterou známe hlavně z nohou seriálové postavy Carrie Bradshaw.

Jejich nabídka je velice široká a je určena pro všechny typy žen. Elegantní dámy si vyberou jednoduché perlové náušnice, mladé dívky se nebudou bát nosit šperky s motivem, ať už medvídka nebo něčeho jiného, ale najdeme i odvážné, několika barvami zářící masivní kusy. Je jen na vás, jestli sáhnete po nějakém kousku, který je pro Tous typický, nebo se odvážíte a necháte se inspirovat španělskými kořeny a kombinací více druhů kamenů.

Posláním značky Tous je neustále překvapovat své zákazníky novými, kreativními projekty, stejně jako originálním designem a novými technologiemi. Díky tomu se značka může posouvat dál, a přitom respektovat tradice i původního hodnoty značky.

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram