dnes je 27.07.2016 a svátek má Věroslav

Balenciaga s podzimní rafinovaností

Podstata metodického myšlení módního domu Balenciaga může být pro moderní ženu značně relevantní. Vidina podzimu 2016 je totiž lehce nakřivo.

Široká hranatá ramena i vystouplé boky vyznačují postoj značky Balenciaga k aktuální kolekci. Návrhář Gvasalia přiznal, že bylo zajímavé pracovat s ženským tělem v daném postoji k eleganci.

I když si eleganci jako takovou představí každý jinak, designér Demma Gvasalia, jež se přesunul od značky Vetements do Balenciaga, představil svou debutovou kolekci s danou rafinovaností. „Snažil jsem se pochopit styl a koncept Cristóbala a jeho neskutečný um pracovat s ženským tělem,“  přiznal Gvasalia.

Vrstvení, netradiční střihy kabátků, halenek i šatů, široké barevné spektrum a klasické kalhoty působily malinko přeplácaně. Nechyběla ani lyžařská bunda v kombinaci s kalhotami a růžovými lodičkami.  

Květinové šaty, kožené bombery, rozevláté košile, široké svetry, kárované sukně... Sofistikovanost, rozvernost i přísnost. Kolekce hraje vším možným, a i když má něco do sebe, v celku nezastává typickou nositelnost. Nicméně přesnost a vysoké krejčkovské se jí musí nechat…

vogue.com/fashion-shows

 

BALENCIAGA DEMMA GAVASALIA PARIS FASHION WEEK PODZIM 2016

Související články

Prožijte jeden obyčejný americký den v kampani Tommy HIlfiger

Podpatky na nohy, padnoucí džíny a bundička, na snídani do bistra a večer do letňáku se svým klukem. Však to taky znáte, ne? Jak se tráví běžný den v Kalifornii... 

Celý článek

Etro ve své podzimní kampani zamířilo do lesa

Italská módní značka se se svou podzimní kolekcí vydala to hlubin temného lesa, kde k ní nafotila bohatou kampaň.

Celý článek