5 fascinujících příběhů skrývajících se za vznikem jmen světových značek

5 fascinujících příběhů skrývajících se za vznikem jmen světových značek

Jsou značky, o jejichž jménech je jasné, jak vznikly - nejčastěji ze jména zakladatele. Pak jsou značky, které se tak pouze tváří, a i ty, jejichž názvy v sobě skrývají zajímavé příběhy. 

1   ASOS - populární internetový e-shop především v zahraničí, jehož jméno je ale dobře známo i v Česku. Tato čtyř písmenová zkratka v sobě obsahuje také čtyři slova - As Seen On Screen, tedy v doslovném překladu - jak to vypadalo na monitoru. Vzniklo to z důvodu, že lidé si chtěli koupit přesně to samé, co viděli na počítači nosit celebrity. 

2   3.1 Phillip Lim - zakladatel Phillip Lim se pro pojmenování své značky inspiroval v přátelství se svým obchodním partnerem. Když oběma bylo 31, právě to byla doba, kdy byla značka založena a 31 se od té doby nese i v názvu, jen je rozdělena tečkou. 

3   J.Crew - název módního domu tímto způsobem vzešel pouze z estetických důvodů. Jelikož zakladateli se líbilo slovo crew a písmeno J před ním vypadalo dle jeho názoru dobře, nechal toto spojení jako jméno pro svou značku.

4   Ralph Lauren - Ralph Lauren se od narození jmenoval jinak - alespoň jeho příjmení bylo Lifshitz. Jelikož byl ale během školní docházky šikanován kvůli tomu, že měl ve svém jméně slovo shit, v šestnácti letech se nechal přejmenovat na Lauren. 

5   Tiffany & Co. - původní název společnosti byl Tiffany, Young and Ellis. Když ale Charles Tiffany založil podnik zabývající se výrobou šperků, jméno změnil na kratší Tiffany & Company. 

pinterest.com ; whowhatwear.co.uk

Mohlo by vás zajímat
Sledujte náš Instagram