dnes je 08.05.2021

Hongkong trpí uzavřením obchodů luxusních značek

Přidat na Seznam.cz
Hongkong trpí prudkým poklesem ekonomiky. Svůj podíl nese i uzavření obchodů luxusních značek, které často využívají Hongkong jako vstupenku na asijské trhy. Situace začíná být pro spoustu obchodů kritická.

Zdroj: Quartz

Asie je zasažená pandemii po delší období než Evropa. Vypovídá o tom i stav místní ekonomiky. Překvapivě problematické je především uzavření obchodů s luxusními módními značkami. Hongkong je totiž pomyslnou vstupenkou luxusních amerických i evropským módních značek na asijské trhy. V centru Hongkongu se nachází až 7 vyhlášených nákupních zón, které se soustředí na luxusní módní značky. Ve spojené části zvané Central, Hollywood Road a Cat Street Bazaar mají své obchody značky jako Prada, Versace, Chanel nebo Gucci.

Zdroj: Quartz

Ulice, jindy plné návštěvníků, však dnes kvůli své prázdnotě připomínají léta dávno minulá, ačkoli vládní nařízení přímo prodej nezakazuje. Velké společnosti své obchody zavřely kvůli ochraně svých zaměstnanců a zákazníků. Ty, které ještě nezavřely, však období krize musí řešit výprodejem. Spouta bývalých obchodů již také dala prostory k dispozici zájemcům o pronájem, kterých je také velmi málo. Ztráta prodejů v Hongkongu bude znamenat velkou finanční ránu i pro velké módní giganty. Ti se snaží svou aktivitu přesunout do online prostoru, kde však poptávka také významně poklesla. Podle odborníků se bude muset do budoucna transformovat celá obchodní strategie nejen módních domů.

Přidat na Seznam.cz
ZE SPOLEČNOSTI HONGKONG LUXUSNÍ ZNAČKA LUXUSNÍ ZNAČKY

Související články

Michaela Bakala: Ženskost není o značce ani o ceně, ale o osobnosti

Michaela Bakala - česká podnikatelka, zakladatelka České Miss, patronka mnoha významných projektů a v neposlední řadě také manželka jednoho z nejbohatších mužů Česka Zdeňka Bakaly.

Celý článek

Nezapomenutelné okamžiky v historii krásy a módy: Jane Fonda v módní mini sukni

Americká herečka, módní influencerka i politická aktivistka ve svém věku 83 let stále udává módní trendy. Který z nich je nezapomenutelný?

Celý článek

Andrea Stujová ve své knize Psaní se nečervená popisuje peprné chvíle svého života

Kdo z nás by nezažil trapnou situaci? Chvilku, na kterou bychom raději hned zapomněli a doufáme, že si nás v danou dobu nikdo nevšiml. Andrea Stujová je přímo magnetem na smůlu a své příběhy přenáší v humorné podobě do své knížky.

Celý článek

Calvin Klein má novou designérskou posilu

V naprosté tichosti se koncem února do módního domu Calvin Klein přidal nový designer, Willy Chavarria.

Celý článek

Značka Valentino se omluvila za svou kampaň, která urazila tradiční japonskou šerpu na kimono

Italský módní dům se omluvil poté, co zveřejnil kampaň v hlavní roli s modelkou Mitsuki Kimurou, známou jako Kōki. Na kampaň se strhla kritika z japonských platforem sociálních médií.

Celý článek

Námořnický styl podle princezny Diany

Princezna Diana je světová módní ikona. A tenhle titul jí už nikdo neodpáře. I dnes můžeme čerpat z jejího šatníku. Přichází totiž jaro a s ním i trend námořnických outfitů. Tipy přímo od Lady D jsou tu pro vás!

Celý článek

Skutečnost, že Aliku dnes řídí naše dcery, považuji za svůj největší osobní úspěch v podnikání, říká česká královna oříšků a milovnice koní Jana Kremlová

Znáte oříšky od Aliky? Tuto úspěšnou rodinnou firmu založila Jana Kremlová se svým manželem v roce 1992. Jaká byla cesta k prostějovským pražírnám a co pro ni znamená osobní úspěch, vám přinášíme v dalším exkluzivním rozhovoru, tentokrát s Janou Kremlovou, zakladatelkou společnosti Alika.

Celý článek

Úspěch je mix dřiny, štěstí a poučení se z předchozích chyb, říká průkopnice české kosmetiky Eva Štěpánková

Eva Štěpánková si ve svém životě zažila mnohé. I přes všechny překážky však dokázala od základů vybudovat úspěšnou firmu Ryor, která by mohla v odvětví přírodní kosmetiky konkurovat i zahraničí.

Celý článek