dnes je 01.07.2016 a svátek má Jaroslava

Emilio Pucci se sportovní synergií pro podzim 2016

Druhá kolekce z rukou Massimo Giorgetti pod jménem Emilio Pucci po náročném startu v loňském září přinesla pár bezesných nocí, zato však stála zato!

Giorgettiho poselství bylo tentokrát mnohem jasnější a méně zmatené. Nedržel se tedy nevhodného vrstvení ani přepracovaných výšivek, což bylo hlavním krokem kupředu. Sám designér přiznal, že uvažoval nad tím, co je dobré pro něj a co je dobré pro jméno Emilio Pucci. Zjistil, že je to synergie sportovního oblečení.

Zakladatel módního domu byl známý spíše pro tzv. loungewear než pro opravdové sportovní odvětví a rozhodně to příliš nesouvisí s florentskou etiketou, avšak změna je život a každá značka se musí posouvat kupředu. Navíc tato kolekce obsahuje Giorgettiho DNA a to se nám na tom moc líbí.

Návrhář vzal sportovní stránku kolekce opravdu zodpovědně a nechal zvěčnit alpskou tematiku, pohoří a sjezdovky na některé halenky, šaty a volné střihy svetrů či overalů. Vše působí aerodynamicky a díky příjemným barvám i živě a zábavně.

Dlouhé svetry na zip, skládané sukně i Pucci nápis na halence bude nejspíš tím, co bude mít z kolekce největší úspěch. Nám se líbí její nadčasovost, návrat k Pucciho detailům i inovace, která je rozhodně nepopiratelně svěží. Ať žije sportovní synergie.

vogue.com/fashion-shows

 

EMILIO PUCCI MASSIMO GIORGETTI PODZIM 2016 MILAN FASHION WEEK

Související články

Podzimní kampaň Blumarine 2016

Podzimní kampaň značky Blumarine přináší pohled na teplé kožíšky, večerní šaty a neobvyklé spojení zimních materiálů s letními prvky. 

Celý článek

New York dějištěm podzimní kampaně Givenchy

Módní dům Givenchy se rozhodl vyrazit se svou podzimní kampaní pro rok 2016 do ulic. Šedé chodníky tak představují jedno velké molo plné modelů známé značky. 

Celý článek