dnes je 26.08.2016 a svátek má Luděk

Emilio Pucci se sportovní synergií pro podzim 2016

Druhá kolekce z rukou Massimo Giorgetti pod jménem Emilio Pucci po náročném startu v loňském září přinesla pár bezesných nocí, zato však stála zato!

Giorgettiho poselství bylo tentokrát mnohem jasnější a méně zmatené. Nedržel se tedy nevhodného vrstvení ani přepracovaných výšivek, což bylo hlavním krokem kupředu. Sám designér přiznal, že uvažoval nad tím, co je dobré pro něj a co je dobré pro jméno Emilio Pucci. Zjistil, že je to synergie sportovního oblečení.

Zakladatel módního domu byl známý spíše pro tzv. loungewear než pro opravdové sportovní odvětví a rozhodně to příliš nesouvisí s florentskou etiketou, avšak změna je život a každá značka se musí posouvat kupředu. Navíc tato kolekce obsahuje Giorgettiho DNA a to se nám na tom moc líbí.

Návrhář vzal sportovní stránku kolekce opravdu zodpovědně a nechal zvěčnit alpskou tematiku, pohoří a sjezdovky na některé halenky, šaty a volné střihy svetrů či overalů. Vše působí aerodynamicky a díky příjemným barvám i živě a zábavně.

Dlouhé svetry na zip, skládané sukně i Pucci nápis na halence bude nejspíš tím, co bude mít z kolekce největší úspěch. Nám se líbí její nadčasovost, návrat k Pucciho detailům i inovace, která je rozhodně nepopiratelně svěží. Ať žije sportovní synergie.

vogue.com/fashion-shows

 

EMILIO PUCCI MASSIMO GIORGETTI PODZIM 2016 MILAN FASHION WEEK

Související články

Nádherná moderátorka Kristina Kloubková o tom, jaký vliv měl tanec na její oblékání

Tanečnice, herečka a moderátorka Kristina Kloubková, kterou znáte zejména z televizních novin televize Nova, nafotila pro značku Stefanel podzimní kolekci a u toho jsme si popovídali o tom, jak vnímá módu.

Celý článek

Vogue Eyewear představuje šmrncovní kampaň s Adrianou Lima

Vogue Eyewear se vytáhl s jednou z nejlepších kampaní na dioptrické brýle, jakou jsme kdy viděli. V čem byla specifická? Právě že v ničem. Měla šmrnc, styl a v pozadí byl New York. 

Celý článek