dnes je 21.09.2017 a svátek má Matouš

Emilio Pucci se sportovní synergií pro podzim 2016

Druhá kolekce z rukou Massimo Giorgetti pod jménem Emilio Pucci po náročném startu v loňském září přinesla pár bezesných nocí, zato však stála zato!

Giorgettiho poselství bylo tentokrát mnohem jasnější a méně zmatené. Nedržel se tedy nevhodného vrstvení ani přepracovaných výšivek, což bylo hlavním krokem kupředu. Sám designér přiznal, že uvažoval nad tím, co je dobré pro něj a co je dobré pro jméno Emilio Pucci. Zjistil, že je to synergie sportovního oblečení.

Zakladatel módního domu byl známý spíše pro tzv. loungewear než pro opravdové sportovní odvětví a rozhodně to příliš nesouvisí s florentskou etiketou, avšak změna je život a každá značka se musí posouvat kupředu. Navíc tato kolekce obsahuje Giorgettiho DNA a to se nám na tom moc líbí.

Návrhář vzal sportovní stránku kolekce opravdu zodpovědně a nechal zvěčnit alpskou tematiku, pohoří a sjezdovky na některé halenky, šaty a volné střihy svetrů či overalů. Vše působí aerodynamicky a díky příjemným barvám i živě a zábavně.

Dlouhé svetry na zip, skládané sukně i Pucci nápis na halence bude nejspíš tím, co bude mít z kolekce největší úspěch. Nám se líbí její nadčasovost, návrat k Pucciho detailům i inovace, která je rozhodně nepopiratelně svěží. Ať žije sportovní synergie.

vogue.com/fashion-shows

 

EMILIO PUCCI MASSIMO GIORGETTI PODZIM 2016 MILAN FASHION WEEK

Související články

Markéta Martišková

Česká návrhářka v Miláně získala prestižní ocenění

Je mladá a talentovaná. Miluje módu i její původ, který jí dává smysl. Recyklace je tím pravým směrem. A s tím se prosadila v Miláně!

Celý článek

Aktuálně ze světa módy: kampaň brýlí Dolce&Gabbana, odchod ředitele Emilio Pucci a kampaň Puma

První dubnový díl novinek ze světa módy se zaměřil na dvě nové módní kampaně a k tomu jeden další odchod kreativního ředitele. Tentokrát od značky Emilio Pucci.

Celý článek